Aaron ja Eero, liian samanlaiset nimet?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kaksospojille olemme ajatelleet antaa nimet Aaron ja Eero. Ovatko liian samanlaiset?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

entäs esim.

Aaron ja Elias/Eljas/Eliel/Elja/Elia/Eemil/Benjamin

tai Aaro ja Eemeli

Eero ja Aatu/Aapo

Aatu ja Beetu

Aaro ja Eetu/Eino/Elmo

Aaron ja Andreas

Vierailija

Aaron ja Iivar(i)

Aaron ja Asser

Aaron ja Alvar

Aaron ja Elmer(i)

Aaron ja Anton

Aaron ja Artturi

Aaron ja Oliver

Aaron ja Jason

Aaron ja Emiel

Aaron ja Ossian

Aaron ja Aslak

Aaron ja Niilas

Aaron ja Daniel

Aaron ja Eskil

Aaron ja Elmo

Vierailija

Minusta siis Aaron ja Eero ovat liian samanlaiset. Miten jos laittaisitte Eeron toiseksi nimeksi, niin mies saisi sen kuitenkin pojalleen antaa?

Aaron ja Elias/Eljas/Eelis

Aaron ja Ilmari

Aaron ja Konsta

Aaron ja Topias

Aaron ja Eliel Eero Ilmari

Jos minä saisin kaksospojat, niin antaisin heille etu- ja kutsumanimiksi Aapo ja Eero, suomalaisia selkeitä nimiä, samankaltaiset mutta riittävän erilaiset ja vielä molemmat Jukolan veljesten nimiä.

Tulehan sitten kertomaan, mitä muuta olette miettineet ja mihin päädyitte!

terv. Reeta

Vierailija

Aaron on " varma" nimi. Minua on tuo Eero mietityttänyt, koska samankaltaiset ääntämykseltään. Mies tykkäisi juuri näistä. Emme halua liian erikoisia tai ulkomaalaisia nimiä. Aaron on ollut Suomessa kuitenkin käytössä jo viime vuosisadan alussa (ja aiemmin?).

Mietitään vielä. On tässä vielä hieman aikaa. Kiitos kuitenkin kaikille jo tähänastisista vastauksista.

Vierailija

Minun mielestäni ei ole mikään pakko, että sisaruksilla tai edes kaksosilla olisi samantyyliset nimet. Joskus on jopa parempi, että lapsilla on ihan omaa persoonallista eikä tyyliin: samanlaiset vaatteet, toiselle vihreänä ja toiselle sinisenä.

Aaron ja Eero sisarusten niminä kuulostavat hyviltä, eivät sekaannu keskenään, koska ovat sen verran erilaiset. (Tiedän sellaisenkin perheen, jossa sisarusten nimet ovat Mette ja Metti) Ja ovat suomalaisia nimiä.

Jos itse tykkäätte nimistä, valitkaa ne, jos emmitte, sitten kannattaa harkita vaihtoehtoja.

Vierailija

Voi olla, että Aaron ja Eero nimien kohdalla, Aaronin vipa n saattais jäädä pois, koska moni vois mielessään tehdä näistä kaksosten nimistä vielä samanlaisemmat. Itsekin muokkaisin näistä mielummin Aaro ja Eero. Tai jos haluais Eeron ni Aapo sopis kivasti ja ois enemmän erilainen.

MUTTA:

Kerroitkin, että Aaron on varma vaihtoehto.

Mun mielestä Aaron ja Iisak tai Aaron ja Jaakob ois kivoja. Vähän erilaisempia nimiä keskenään, mut jotenki passais toisiinsa. Mitäs tykkäisitte?

Vierailija

Aaro ja Eero olisi ehkä liian samanlaiset, mutta Aaron ja Eero ovat tyyliltään sen verran erilaisia että erottuvat toisistaan enemmän. Äänteellisesti niissä taas on niin paljon samaa että sopivat hyvin yhteenkin.

Vierailija

Kun kaksoset aina pakostakin niputetaan yhteen, niin noista vääntyisi helposti nimiparit " Aaro ja Eero" tai " Aaron ja Eeron" (vaikkei " Eeron" kai mikään nimi olekaan).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat