Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PCO, keskenmeno ja uudelleenraskautuminen??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

oisko kellään mitään " kivaa" kerrottavaa tästä aiheesta?

Tilanne siis se, niinku varmaan jo joku tietää että me raskauduttiin vihdoinkin 2,5vuoden pakertamisen jälkeen kolmannesta clomikierrosta ja inssiavustuksella (miehen siittiöissä ei siis vikaa, minun " syytä" kaikki...)

Mulla on ärhäkkä pco, tai oikeestaan pcos koska ylipainoa löytyy. Nyt kuitenkin paino on pudonnu raskaaksi tulemisen jälkeen 8,8kiloa joten aika hyvin jos noin niinku aattelee että kesäkuusta eteenpäin...

Kysymys on siis siitä että onko kellään kokemuksia uudelleenraskautumisesta keskenmenon jälkeen, siis kellään pco-ihmisellä. Onko kroppa jotenkin enemmän vastaanottavaisempi nyt kun siinä on naishormonit jyllänneet jo 5kk:n ajan? Voinko esim. tulla luomusti raskaaksi vai tarttenko mä taas hurjat clomikuurit ja sen inssin, onko kellään mitään toivoa antavaa kokemusta??

Kiitti...

Kommentit (1)

Vierailija

ja vielä kerran pahoitteluni kaikesta tapahtuneesta.

Minulla ei varsinaisesti ole omakohtaisia kokemuksia, mutta olen kuullut keskenmenon kokeneilta ystäviltä, että raskaus joskus todellakin antaa lisäpotkua omalle hormonitoiminnalle ja usein raskautuminen on helpompaa heti keskenmenon jälkeen. Varsinaista pco-kokemuksia en ole kuullut, mutta mikseipä se toimisi samalla tavoin.

Voimia jatkoon ja toivottavasti tärppää uudelleen mahdollisimman pian, kun olette itse siihen valmiita.

Uusimmat

Suosituimmat