Onko muita, joiden mielestä karkkipussit ovat nykyään ihan liian isoja!

Vierailija

Tiedän kyllä, ettei karkkeja tarvitse hotkaista kerralla. Mutta mä ainakin kaipaan niitä pienempïä karkkipusseja enkä näitä lähes puolen kilon megajättispusseja. JOskus tekis mieli jotain PIENTÄ hyvää ja sitten täytyy ostaa tuollainen megaluokan pussi.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ehkä karkkifirma kuitenkin nettoaa hiukka enemmän jos asiakas JOUTUU ostamaan 200 g pussin 100 g:n sijasta? Ei se silti tarkoita sitä, että asiakas HALUAA syödä koko pussin. Itse en ikinä syö koko pussia, yleensä se jää kaappiin ja sieltä sen heitän roskiin parin kuukauden kuluttua...

Samahan koskee sipsejä, limsaa, jätskiä ihan kaikkea! Markkinatalous rulaa!

Vierailija

Kyllä aikuiset syö, mutta kun lapsetkin haluaa, niin en viitti enää ostaa karkkipusseja, vaan irtokarkkeja tms...

Pitäs kerätä nimiadressi karkkitehtaille, että ajattelisivat lapsiakin...

Vierailija

Harvoin siksi ostankaan uutta makua kun ei tiedä miltä maistuvat eikä viitsi ottaa riskiä ettei sitten tykkäisikään. Lisäksi en pidä YLENSYÖNNISTÄ, eli mieluummin söisin vain vähän jotain hyvää enkä 200 g yhdellä kertaa..

Usein meillä jää pussit kaapin pohjalle kun ne sinne unohtuvat puolisyötyinä...

Vierailija

En enää ostakaan karkkipusseja, vaan pienen määrän irtokarkkeja. Minulla ei kuitenkaan mikään pysy säästössä vaan kaikki menee kerralla.

Pakkauskokojen suureneminen koskee myös keksejä. Haeskelin pari päivää sitten keksipötköä (vieraita tulossa ja en hallunut ylimääräisiä kaappiin). Kaikkissa pakkauksissa oli kaksi pötköä ja Fanipaloistakin oli tullut uusi iso superjättipussi.

Vierailija

Siis noita pieniä patukoita tai pussejahan löytyy niin todella vähän! Esim. jos nyt vaikka haluaisi syödä vähän jotain " Ässä Mixeja" . Ei löydy! Tää nyt oli vain esimerkki... Pieniä askeja on vain noista lasten karkeista tai sitten jostain Sisuista...

Vierailija

Ja kaikista tuli se sama hemmetin ympäripyöreä vastaus, jotta " on olemassa meillä niitä ja niitä karkkeja 100 g pussissa" , vaikka mun kysymys oli nimenomaan se, että miksi kaikista pusseista ei ole pienempääkin versiota, ja miksi noita pieniä pusseja on vain esim. kahta erilaista, kun isoja jätti-super-mega-hyper -pusseja on kaksikymmentä erilaista.

Mutta siihenpä eivät kommentoineet ollenkaan, kertoivat vaan mitä pusseja (2-3 kpl) heillä on pieninä pusseina! Voi että ärsytti ja kiukutti kun ne vastaukset sain.

Eikä tosiaan pienissä pusseissa ja karkkilaatikoissa paljon valinnanvaraa ole... Omassa lapsuudessani sain aina vain karkkilaatikoita, ja valinnanvaraa todellakin oli! Nykyään ei löydy kuin muutama erilainen laatikko, vaikka kyseessä olisi iso market, esim. Euromarket tai Citymarket.

Että tällaista...

Vierailija

Usein joudun ostamaan montakin pussia, en nyt niitä tietenkään kerralla syö, mutta aika nopeasti kuitenkin=)

Ja epäilijöille tiedoksi, että bmi:ni on 17,5. Karkilla en ainakaan itseäni ole lihottanut.

Vierailija

oon ollut jo pidempään sitä mieltä, että liian isoja ovat. ei sellaisia tule ostettua, koska tiedän, että mun on " pakko" vetää koko pussi kerralla. toivoisinkin sellaisia minipusseja makeannälkään. olenkin siirtynyt pusseita kokonaan patukoihin (dacabo, pätkis...), silloin harvoin kun tekee mieli makeaa.

rupee pelottamaan liikakilot, kun kattelee niitä karkkisäkkejä. :(((

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat