Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, keillä on vaan yksi sormus, vaik on naimisis

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eihan kihlaus ole " virallinen" laissa lainkaan muutenkaan, vaikka pariskunta kuinka olisi kihloissa. Minun kihlaukseni ainakin nimenomaan alkoi siita kun paatimme menna naimisiin (mies kosi ja antoi sormuksen, mutta yhtalailla olisi alkanut, vaikka olisimme vain sopineet, etta menemme naimisiin) ja loppui maistraatissa, naimisiin mennessamme. Ei siina sen kummempia " virallisuuksia" ole.

Vierailija

ja siinä se. Käytännössähän sen ajan siinä ennen hääpäivää joku voisi katsoa kihlaus ajaksi, mutta " virallista" kihlausta siinä ei ole ;-)

Me ainakin mentiin suoraan naimisiin ja vain yksi sormus :-)

Vierailija

Mulla on kyllä olemassa sekä kihla- että vihkisormus, mutta käytän vain vihkisormusta. Kotitöitä tehdessä kosteutta muhii sen verran kahden sormuksen alla, että mulla oli jatkuvasti sormet rikki sormusten alta. Yhden sormuksen kanssa iho hengittää paremmin.

Vierailija

ei kihlaa, koska emme halunneet kihloja. Yksi sormus molemmille sormeen papin edessa. Lapsista olen sitten " saanut" timantteja taynna olevan valkokultaisen unelmieni sormuksen, joka on vihkisormuksen vieressa.

Vierailija

Ei oltu kihloissa, suoriks naimisiin. 5 vuotta seukkausta ensin, nyt 5 vuotta naimisissa. Ja on niin hieno sormuskin ettei siihen käy mikään kylkeen...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat