Onko muiden uhmisperheiden Lintsi-reissut meneet poskelleen?

Vierailija

Ensin ollaan suht innoissaan ranneke kädessä menossa sinne ja tänne, mutta kohta ei halutakaan mihinkään laitteeseen - tais siis halutaan sen aikaa että jonotetaan 10 min mutta portilla tulee tenä. Ja jos vanhempi nappaa raivareista huolimatta kainaloonsa ja vie ajelulle tms, alkumatka menee karjuessa ja rimpuillessa ja loppupuolisko naureskellessa hihkuessa ja sitten tuleekin seuraaavat raivat siitä, että ei halua nousta laitteesta pois. Mutta jos yrittää heti uudestaan samaan laitteeseen, ihan sama juttu - "EIKÄÄÄÄÄ!!!"Joka ikinen asia on ei. Tosi motivoivaa kun on ajatellut, että vietetään kiva päivä yhdessä, vanhemmilla on ainakin takki tyhjätä ja joku otsassa ennen pitkää...

Heti huvipuistosta poislähdettyä tenava tietysti alkaa mankua, että "uudestaam Linnanmäelle, uudestaan"... Ja että hän haluaa sen ja sen ja sen ja sen laitteen kyytiin. Just.

Vitsi että ärsyttää ja harmittaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Joka kesä ollaan käyty lintsillä, vaikka joku olisikin pahassa uhmaiässä.

Ei mitään ongelmia, kotona arki on taas sitten jatkunut entiseen tapaan...

Lainaus:

Vaikka kaikkialla muualla olisi tuollaista, niin huvipuistoissa ei ole kyllä tullut tuo käytös vastaan. Mutta myötätuntoni on puolellasi! Tuo on tuttu tunne, kun on ajatellut että tehdään jotain kivaa yhdessä ja sitten kaikki meneekin pieleen.

Vierailija

Kävimme pariin otteeseen Lintisillä, kun olivat aivan pieniä. Kot-kot ja autoradat olivat must. Ihan jos on paikalla ennen kuin laitteet avataan, on vähän jonoa. Eikä ranneketta kannata ostaa, jos vain muutamaan laitteeseen menevät? Itse tein kummitreffit Lintisille, istuin itse penkillä vauvan kanssa ja kummit suihki laitteisiin lasten 2 ja 3 v kanssa. Enks ookki törkee :-)

Väsyn itse ensiksi ja siksi ehdimme poistua ennen uhmiskohtauksia. Mutta ruokaa säännöllisin väliajoin ja eväspohjalta terveempää ja jonottamatta.

Vierailija

Paikka oli ihan täynnä lapsia, myös uhmaikäisiä, ja lohduttauduin sillä että niiden vanhemmat tietävät minkälaista on kun lapsi on vuorotellen aivan ekstaattisen onnellinen ja sitten taas maassa makaava marttyyri.

Lintsillä oli siis välillä tosi kivaa, välillä tosi rasittavaa. Oli se kuitenkin lapselle niin iso elämys että mun mielestäni kannatti - vaikka olinkin lopuksi itse aika väsynyt.

Vierailija

just käytiin 3,5v:n kanssa joka alkaa olla irti uhma-iästä ja nautittiin tosi kovasti.. hän hymyili ja oli innoissaan koko ajan, oltiin pari tuntia ja hän nautti täysin siemauksin laitteista, ei vaatinut mitään erikoisuuksia, jonkun yhden karkkirasian sai ja oli siitä iloinen, kun sanoin että lähdetään niin käveli reippaasti porteille ja muistelee reissua hyvällä :) melkein tippa tuli silmään miten onnistunut reissu olikin, varsinkin kun muistelen viime kesän riehuntaa ja epäonnistuneita kokeiluja...

Vierailija

Vaikka kaikkialla muualla olisi tuollaista, niin huvipuistoissa ei ole kyllä tullut tuo käytös vastaan. Mutta myötätuntoni on puolellasi! Tuo on tuttu tunne, kun on ajatellut että tehdään jotain kivaa yhdessä ja sitten kaikki meneekin pieleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat