Arvatkaapa mitä hätäpäissäni huusin kun lapsivedet meni?

Vierailija

Kun odotin esikoistani (nyt 2v) olin lasketun ajan jälkeen kaupassa kun kassalla maksaessani huomasin että lirisee housuihin. Hädissäni huusin että apua, lapsilisät meni! Myyjä tuijotti hetken naamaani ja totesi sitten että jaa, eikö teillä ole enempää rahaa..

itse tilanteessa ei paljon naurattanut mutta jälkeenpäin sitäkin enemmän!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Yleensä kyllä hekottelen jos jonkinlaisille jutuille, mutta tämä ei vaan minusta ollut yhtään hauska. Hassu ehkä. Mutta onhan ihmisten huumorintajuissa eroja, jonkun mielestä esim. Team Ahma voi olla hauska. : I

Vierailija

Jos tämä juttu ei olisi totta, sitä kutsuttaisiin vitsiksi, ei urbaanilegendaksi. Urbaanilegendojen tarkoitus on usein pelotella ja ruokkia ennakkoluuloja.

Vierailija

Hih...tää oli hauska.Samperi että vaan suututtaa nuo ääliöt jotka tulee kommentoimaan.JOS EI OLE HAUSKA NIIN PITÄKÄÄ LEIPÄLUUKKU UMMESSA!!!ÄLKÄÄ PUUTTUKO ASIAAN!

Vierailija

ei mua edes alkanut hymyilyttää tuo juttu..

Ihmisillä on kyllä todella erilainen huumorintaju, jos joillakin meinaa tulla tuosta tarinasta pissit housuun ja mua ei huvittanut lainkaan.

Vierailija

viestin tarkoitus olisi muka olla täällä arvosteltavana hauskuutensa perusteella. ap yksinkertaisesti kertoi kokemuksestaan jossa kyllä kieltämättä ON tilannekomiikkaa..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat