En voisi olla miehen kanssa joka äänestäisi HALOSTA!

Vierailija

Suurin syy on varmaan että Halonen on demari ja arvomaailma eroaa paljonkin omastani. Mutta sen lisäksi Halosta äänestävästä miehestä tulee mieleen sellainen nössykkä.

Onneksi oma mieheni äänestää Kokoomusta, ihan aatteellisista syistä.

Tarkoitukseni ei ole loukata ketään.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

että kokoomuslaisia kiinnostaa eniten oma napa, eli omakotitalo, bemari ja laskettelulomat. kyllähän he itsekin sen myöntävät.

vai oletteko koskaan kuulleet kokoomuslaisesta, joka on aidosti huolissaan yhteiskunnan vähäosaisista: sairaista, vammaisista, vanhuksista, yksinhuoltajista....? se ei kerta kaikkiian kuulu oikeistolaiseen maailmankatsomukseen, jonka keskipiste on yksilö ja materiaalinen vauraus. yhteishyvä on tuntematon käsite.

Vierailija

Ei sen puoleen eipä loppulpeleissä ole munkaan, (olen toimittaja) mutta tällä hetkellä sentään pystyn tuomaan ihmisille hyvää oloa ja auttamaan arjen paineissa.

Mitäs hyvää sun työstäs tulee muille?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ei sen puoleen eipä loppulpeleissä ole munkaan, (olen toimittaja) mutta tällä hetkellä sentään pystyn tuomaan ihmisille hyvää oloa ja auttamaan arjen paineissa.

Mitäs hyvää sun työstäs tulee muille?

Pystyn tuottamaan ihmisille hyvää oloa, kun he toteuttavat unelmansa vaikkapa omasta asunnosta. Pystyn auttamaan yrityksiä niiden tuotannollisissa investoinneissa ja sitä kautta työllistämään enemmän ihmisiä, jotka maksavat veroja ja joilla taas kustannetaan sosiaali- ja terveysmenoja.

Tässä nyt muutama mainitakseni. Omasta mielestäni teen ihan merkittävää työtä yhteiskunnallisestikin ja olen silti täysin porvarillinen ajatuksiltani.

T. se ekonomipelle

Vierailija

Tai oikeastaan, sivistyneenä itseään pitävä, koskapa ainakin minun silmissäni pointsit tällä saralla tippuvat heti, jos ihminen kehuu äänestävänsä kokoomusta.

Miten voi olla niin itsekäs, omaan napaan tuijottaja, omien ja talouden etuja ajava ja ns. " kovia arvoja" kannattava, että löytää arvonsa sieltä oikealta ja kehtaa vielä dissata niitä, joiden mielestä heikommillakin on oikeus ihmisarvoiseen elämään?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jotkut ekonomipellet on asia erikseen.

Vai ekonomipellet?:) Taidat olla vain kateellinen meidän ekonomien hyville ansioille ja mielenkiintoisille töille...

T. äiti JA ekonomi

Vierailija

tai naista joka kulkee farkuissa ja peruspaidoissa? Vai pitääkö olla koulutéttu ja hyvin pukeutuva?? Millaisia ovat kokoomusnuorten kokoukset? Itselläni aika kokoomuslainen katsantokanta mutta mietityttää kun mies on työntekijä, itselläni koulutus mutta olemme ihan taviksia, keskituloisia. Onkohan kokoomus ihan oikee puolue meille?

Vierailija

Jos olet sitä mieltä, että yhdessä saamme enemmän aikaan, ympäristömme on yhteinen, kulttuuri kuuluu kaikille, toisista on pidettävä huolta kannattaa äänestää demareita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat