Uskaltaudun tälle puolelle, ainakin vähäksi aikaa...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

huh, mikä piina ja jännitys. Soitin äsken veritestin tuloksen ja nyt pp 14 HCG oli 714....

Huhuh, eli ainakin toistaiseksi olen raskaana. Toki tiedä historiani takia,että tämä on vasta alkusoittoa.

Meillä taustalla minun endoni, jonka takia sitten hoitoihin menty. Luomulapsi on 2-vuotias ja toista toivottu hänen syntymästään asti. Tammikuusta asti tehty yksitisellä Diacorissa hoitoja ja tutkimukset.

2x IUI: negaa

IVF, jonka yhden alkion tuoresiirrosta tuulimunaraskaus ja kaavinta viime heinäkuussa.

Syyskuussa PAS, kahden alkion siirto: NEGAA

Ja nyt lokakuussa PAS ja kahden alkion siirto, jossa ainakin nyt jotain yritystä on. Huhuh...ihmekös on ollut jo vähän pahan olon häivähdystäkin välillä...

Kommentit (12)

Vierailija

Välillä olen käynyt kuikuilemassa palstaa ja kuulumisiasi. Tämän uutisen halusinkin juuri nähdä! ONNEA!

Nyt turvallista matkaa teille kaikille, jäädään jännittämään matkalaisten määrää... :)

:)Katala, iloissaan

Vierailija

Käyn vain välillä lukemassa näitä ja muistan sinut kun oltiin plussatessani yhtä aikaa hoidoissa. Hienoa että pääsit plussanneiden joukkoon edlliden kokemuksen jälkeen. Itsellänikin oli silloin hcg 735

ja yksi vain siirrettiin ja yksi vain olikin(onkin), joten tuo lukema ei vielä viittaa kaksosiin, mutta 3900 lukema kyllä viittaa.

niisku 24+1

Vierailija

Taitaa olla kaksoset tulossa :). Tulehan kertomaan lisäkuulumisia, kun niitä saat.

Liinakko 8+2

(kaksoset mullakin kasvamassa masussa)

Vierailija

Onnittelut plussasta- tosiaan vahvasti positiivinen on tuo hcg-arvo. Mulla oli samana pp:nä 507 ja sekin kuulema erinomainen =)

Itte olen myös endotar ja tokan ivf:n passista plussasin yli neljän vuoden yrityksen jälkeen syyskuussa.

Toivottavasti viihdytään tällä palstalla pidempäänkin kaikki plussan saaneet!

terv. Lempsu rv 8+3

Vierailija

Onneksi olkoon!!! Toivottavasti ollaan täällä vielä loppukeväästä :)

Minäkin plussasin 22.9. tehdystä pas:sta (2 alkota siirrettiin) ja nyt oikein rupes kiinnostamaan, että voidaanko tuosta hcg:stä jo arvella mahdollisesti kaksoset. Minä kävin verikokeessa pp 19 ja hcg oli tuolloin 3600. En hoksannut puhelimessa arvoa kysellessä tiedustella voisiko arvo viitata tuplaraskauteen.

Jos jollakin asiasta tietoa, olis kiva kuulla.

Terkuin Joonia

Vierailija

Todella hyvä hcg-arvo joten vahvasti vaikuttaa oikealta raskaudelta-ellei jopa kaksosilta! Itselläni oli tuoresiirron pp14 hcg 524 ja se oli kuulemma vahvasti positiivinen.

Ihanaa että endotar onnistuu myös PASilla!!! Itse en jaksa oikein uskoa kun ainoassa pas-yrityksessä kaikki 4 alkiota kuoli sulatukseen. Nyt oisi taas 4 pakkasessa...sitten kun niiden aika on!

Baby ja IVF-poitsu 2,5 kk

Vierailija

Ja onnea plussatuloksesta! Arvojen perusteella arvelisin, että on jopa molemmat kiinnittynyt - tule ihmeessä kertomaan, kun saat varmistuksen (ultra)! :-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Kirjoittelen ensimmäisiä kertoja tänne palstalle ja nyt etsinkin tietoa HCG arvoista. Meille tehtiin ensimmäisen IVF hoidon PAS 10.10. jossa siirrettiin kaksi alkiota. Maanantaina 24.10 oli HCG 769. Ja nyt myös me jännätään että onko siellä masussa yksi vai kaksi eskimoa :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat