Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mies meinaa...

Vierailija

Meillä yhteinen lapsi, mutta mies ei edelleenkään halua kihloihin? Häistä kuitenkin puhutaan ja mieskin sitä mieltä että naimisiin totta kai mennään. On sanonut mulle monta kertaa että haluaa viettää loppu elämänsä mun kanssa ja haluaa meille lisää lapsiakin. Mutta kun mainitsen sanan " kihlat" mies hämmentyy. Yritin vihjaille sille kihloista kun olin raskaana mutta mitään ei tapahtunut,ei edes lapsemme syntymän jälkeen?

Oon päättäny että toista lasta ei tule ennen kuin ollaan kihloissa ja sen olen miehellenikin sanonut.Ihmetyttää vaan et mikä siinä on niin ihmeellistä mennä kihloihin kun kuitenkin mieskin naimisiin haluaa???

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä kuitenkin on hyvä suhde. riidellään todella harvoin. tykätään samoista jutuista ja keskustellaan asioista paljon. Kihlauskeskustelut vaan tuntuu olevan pannassa. Mies rakastaa lastaan ylikaiken ja on niin onnellinen kun näkee lapsensa kasvavan. On hoitanut lastamme hänen syntymästään saakka ilman erillisiä pyyntöjä. Naimisiin menosta ollaan tosiaan puhuttu samoin oman talon rakentamisesta jne.

mutta jospa ne sana " kihlat" on vaan niin ihmeellinen:)

Ja voihan sitä mennä naimisiin ilman kihloihin menemistä...

Vierailija

Hei,

Mulla on samoja tunteita parisuhteessani. Olen ajan kanssa oppinut että mitä enemmän ' vastahakoinen ja vaikeasti saatava' olen, sitä enemmän saan huomiota ja hellyyttä. Miehillä on perustarve saada valloitettua nainen ja he pelkäävät sanaa naimisiin jos se ajatus ei tule heidän päästään. Älä tee toista lasta ennen kuin sulla on hyvä itellä hyvä olla ja tiedät mitä haluut. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat