Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Laihiksesta lipsuminen & jatko

Vierailija

Aloitin totaalisen elämäntaparemontin tammikuun alusta. Ylipainoa oli hirmuisesti (BMI 37), ruokavalio ihan pielessä ja liikuntaa 0.



Olen sen jälkeen pystynyt pitämään ihan nollatoleranssin mm. suklaan, kaiken kahvileivän ja sipsien suhteen. Karkkia olen syönyt 50sentin irtokarkkipussin joka toinen sunnuntai. Muutenkin olen TODELLA hyvin pystynyt keventämään ruokia, syönyt paljon vihanneksia, kalaa, kanaa jne.

Tuloksena -18kg.



MUTTA, perjantaina jotenkin ihan älyttömästi ostin lapsille suklaalevyn. Unohdin sen kaappiin ja kun lapset nukkuivat, otin 2palaa.. sitten 2 lisää.. ja olin syönyt koko levyn alle tunnissa. Eilen sitten otin kylässä ison Dallaspullan ja tänään olen syönyt vähänväliä jotain.. leipää, jugurttia, suklaavanukasta, jäätelöä... HOMMA ALKAA LIVETÄ KÄSISTÄ



Sanokaa, miten nyt jatkan!!?? Tiedän nyt, että pystyn olemaan loppuillan syömättä. Tiistaina on taas punnistuspäivä (raportoin joka tiistaiaamu painoni anopilleni, joka on ollut suurin tsemppi ja tuki tässä hommassa) ja tiedän, että se on pakosti noussut. Miten saan itseni toipumaan takapakista? Miten jatkan huomenna niin, että homma sujuis. Haluaisin vielä 12kg pois ja sitten olis jo ihan ok.

Kommentit (4)

Vierailija

ei elämä ole pelkkää kieltäytymistä, salli itsellesi tämä repsahtelu, huomenna jatkat hyvää elämääsi. Maanantai on oikea päivä pistää itsensä ruotuun... Hienosti olet homman hoitanut.

Vierailija

Anna itsellesi vaikka virallinen lupa repsahtaa totaalisesti kerran kuussa, ei se mitään vaikuta, jos sitten palaat taas ruotuun heti seuraavana päivänä. Ei niistä herkuista kannata kokonaan luopua.

Vierailija

jos et salli mitään herkkuja itsellesi, niin tuloksena on tuollaisia totaalisia mättörepsahduksia. Itse laihdutin täysin huomaamatta ja helposti n. 15kg sillä, että söin kaikkea mitä halusin, mutta aina puolikkaan annoksen. Tosin en ole koskaan ollut pullien, suklaan tai sipsien ystävä, mutta jäätelöä voin vetää vaikka litran, jos sille päälle sattuisin. Nyt ihannepainossani ja tarkkailen syömistäni vain, että syön kohtuudella.

Vierailija

Paljon, PALJON vettä, aamupalalla esim. lasillinen sokeritonta mehukeittoa, ruokana kasvissosekeittoa, välipalana porkkanaa ja/tai appelsiinia, toisena ruokana kaurapuuroa... Ja sitten seuraavana päivänä jatkan aiemmalla keveällä linjalla.



Tämän kevennyspäivän tarvitsen siksi, että pystyn jotenkin itselleni korvaamaan sen repsahduksen ja saan jätettyä sen oikeasti taakseni. Sen merkitys on varmaan lähinnä psyykkinen. Oikeastihan nuo repsahdukset ovat ihan ok, mutta minun on ne itselleni korvattava tai muuten se repsahdus vaan jää päälle.

Uusimmat

Suosituimmat