Oisko äitiyslomalaisia Klaukkalassa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen just muuttamassa Klaukkalaan, enkä tunne sieltä vielä ketään. Poikani on 8kk, itse olen 29v ja aion olla kotona jonnekin maaliskuulle ja sitten kait on mentävä töihin. Tarvisko kukaan Klaukkalassa asuva mamma ulkoilu ym. seuraa? HUomasin että Klaukkalassa on ainakin avoin päiväkoti, onkohan siellä muskaria?

Kommentit (9)

Vierailija

Klaukkalassa on ainakin muskari Aitohelmessä. Käydään siellä itsekin :) Siellä on vauvaryhmiä, joihin otetaan ihan vastasyntyneitäkin ja mukaan pääsee mielestäni myös kesken lukukauden.

Vierailija

Olenpa minäkin tuossa samassa kyseisessä muskarissa!Ja äippäkavereita olisi mukavaa saada.Mulle voi laittaa sähköpostia: p.marjaana@luukku.com

Ps.muskarilaiset kertokaas kenen äitejä olette?Minä olen sen pikkuneiti Pihlan äiti....

Vierailija

Wau, kiitos erittäin seikkaperäisistä muskari ym.infoista! Kaikki tarvittava tieto tuli saaduksi. Ja kiva tunne, kun tietää, ettei oo sitte yksin oudossa paikassa, kun muutetaan. Meilaillaan ja vi ses!!

Vierailija

Voit laittaa mulle mailia osoitteeseen: kati_kuismanen@hotmail.com

Me asutaan kyllä aivan toisella puolella Klaukkalaa kuin mihin te muutatte, mutta eihän se hirveesti varmaan haittaa? Asutaan Haikalassa, joka on siis juuri Aitohelmen lähellä. Olis ihan kiva, jos vaikka samaan muskariryhmään pääsisitte. Mirkku vastasikin jo mun puolesta missä sijaitsee ym. Kiitos siitä! Mä vielä laitan meidän muskariryhmän open numeron eli Terhi Kuparinen 050-4936123. Terhi on musiikkileikkikoulun johtava opettaja ja ottaa vastaan ilmoittautumisia. Meidän ryhmä on maanantaisin klo 11-11.40, jos kiinnostaa ja ilmoittautua voi vaikka heti, vaikka aloittaisittekin myöhemmin. Palaillaan!

Vierailija

Kivaa, että ilmoitit itsestäsi! Muskariin täytyy päästä ilman muuta. Missä tuo Aitohelmi sijaitsee? Me muutetaan Syrjälään marraskuun puolella. Asutko jossain siellä lähistöllä? Ois tosiaankin kiva treffata. Mulla on meiliosoite, mutta se on suoraan mun nimi joten en viitsis ilmottaa sitä täällä. Oisko sulla ei-henk.koht. nimistä osoitetta?

Vierailija

Moi.

Olen 25-v. kotiäiti Klaukkalasta. Tytteli syntyi 3.10. eli ikää hurjat kaksi viikkoa!!!

Huomasin myös jostain, että on avoin pk, olen harkinnut siellä vierailemista, se on keskiviiikkoiltapäivisin.

Lähinnä itse olen kaivannut koirallisia äitejä tai muuten lapsirakkaita lenkkikavereita tai koirapuistoseuraa 11-v. saksanpaimenelle,

elikkä jos koiran seura ei muuten haittaa, voisin hyvin lähteä vaunuilemaan tms., vaikket koiraa omistaisikaan.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä s-postiini.

mj_salo@jippii.fi

Vierailija

Minulla on 3/2005 syntynyt poika. Asun Klaukkalassa ja olen äitiyslomalla. Seura olisi todella tervetullutta sekä lenkkeilyn että muunkin tapailun parissa. Missä päin asut tai muutat ja milloin? Kiva olisi nähdä!

Kati

Vierailija

Vastaanpa Kati05:n puolesta, eli Aitohelmi sijaitsee ns. ydinkeskustastan laitamilla.

Kun tullaan Helsingin suunnalta ja ajetaan Klaukkalan läpi Klantietä pitkin, Aitohelmi jää vasemmalle puolelle juuri ennen Teboil-huoltamoa.

Tien toisella puolella on Uudenmaan Leipä-leipomo.

Aitohelmi on valkoinen kivitalo, taitaa olla jokin " kaariholvi" sisäänkäynnin edessä, jos oikein muistan(liki päivittäin kävelen siitä kuitenkin ohi...).

Pihalaatoituksen luona kuitenkin on kattavat standit, joista käy ilmi kaikki talon toiminta, päikkärit ja fitnesset ja mitä kaikkea siellä nyt onkaan!

Eiköhän näillä ohjeilla löydy...

Jos haluat kysellä lisätietoja mm. muskarista, sinne löytyy puh.numba:09-2500 2694, 09-2500 2670.(Klaukkalantie72, 01800 Klaukkala)

Ja sinne Elopolun avoimeen numero on

09-25002620, 040-770 7891(Elopolku 2,01800 Klaukkala)

Ilmoitellaan ja vaikka törmäilläänkin, eilen kirjoittelin teidän kumpaisenkin kanssa. =0)

Mirkku, vaavi ja Susikoira Roi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat