Ovistesteistä... kokemuksia kaivataan!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ekaa kiertoa vakavissaan oviksen metsästys meneillään ja heti kysymyksiä aiheesta! Löytyykö joukostamme konkareita (tai aloitteijoitakin) jotka osaisivat auttaa tyhmää? :)

Nyt meneillään kp 20/26-46. Olen tikuttanut 5pv ajan ja eilen sitten sain testiin kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa, joskaan " testiviiva" ei tosin ollut ihan yhtä tumma, kuin " kontrolliviiva" , vaan asteikolla 1-10 se oli 9+, eli tarkkaan tihrustamalla arvelen sen olleen kuitenkin hiukan haaleampi, tai ainakin viivan reuna ei ollut niin tarkka kuin toisessa viivassa. Mitäköhän tuo nyt tarkoittaa, oliko tulos positiivinen vaiko ei? Ensin ajattelin positiiviseksi, mutta myöhemmin alkoi epäilyttää. Aiemmin siis ei minkäänlaista viivaa ole ilmestynyt kontrolliviivan lisäksi.

Ajattelin varmistaa tilanteen tänään ja tuloksena aivan haalea testiviiva eli tulos negatiivinen. Olin luullut, että sen pitäisi ainakin pari päivää näyttää plussaa, kun lh:ta elimistössä on. Taisin olla väärässä? Olikohan se sit kuitenkaan plussaa eilen?

Lämmöt eivät ainakaan tänään vielä olleet nousseet, joten ovista ei vielä ainakaan ole tapahtunut.

Kellään kokemuksia aiheesta?

t. neuvoja kaipaava Diotima

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla menossa kp14 ja ovis pitäisi olla huomenna. Kuitenkin testailin eilen ja tänään testeillä, niin kontrollin vieressä vain pienet haamuviivat!! Onko ovis mennyt jo vai tulossa vasta?! Sitä en tiedä!!

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

Mulla kävi kans kerran samalla tavalla, että en saanut testiviivasta vahvempaa kuin kontrolliviivasta. Luulen, etten siinä kierrossa ovuloinut ollenkaan, koska viime kierrossa sain erittäin vahvan viivan ovistestiin ja se kesti siinä kolme päivää ja sitten vasta alkoi haaleta.

Onks sulla yleensä ollut säännöllinen kierto? Jos on, niin ehkä on niin ettet ovuloi tässä kierrossa. Jos taas on ollut epäsäännöllinen kierto niin sitten ei voi tietää. Kannattaahan sitä aina varmuuden vuoksi pupuilla.

Tässäpä minun ajatuksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat