mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija

Ollaan miehen kanssa oltu naimisissa melkein kolme vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Juteltiin tuossa yksi ilta kaikenlaista ja mies kertoi panneensa exäänsä samana päivänä kun illalla alkoi meidän seurustelu :(

Oltiin kuitenkin tutustuttu ja tapailtu ennen tuota,joskaan ei vakavasti. Tai kuka minkäkin vakavaksi katsoo,oltiin suudeltu mutta ei mitään muuta.

Ja nyt mua ällöttää. Tunnen itseni petetyksi ja hyväksikäytetyksi ja ties mitä muuta.

Sen kuitenkin tiedän ettei ole vieraissa juossut sen jälkeen kun alkoi mun kanssa olemaan.

Mä yritän kaikin tavoin unohtaa ja antaa anteeksi mutta kun tuntuu etten pysty.Näen silmissäni ne kaksi ja lähes oksennan.

Onko mun pakko antaa anteeksi ja ymmärtää kun mies itku kurkussa sanoi ettei se merkinnyt mitään?

Jatkuisiko teillä suhde jos tälläista olisi äijä vuosikaudet salaillut?

Kommentit (8)

Vierailija

Miehelläsi on ollut historia ennen sinua. Moni parisuhde alkaa vasta myöhemmin kuin tutustuminen on tapahtunut jo aikaa sitten. Ja sillä välin on kumpikin voinut tehdä mitä lystää.

Nainen - koita nyt ajatella järkevästi. Ei miehesi olisi takuulla tuollaista tehnyt JOS olisi tiennyt JO SILLOIN että teidän suhteestanne juuri sinä iltana tulee vakavaa. Mutta kun ei tiennyt!

Tuo on epäreilua miestäsi kohtaan!

Vierailija

että itse olit jo tuossa vaiheessa niin sitoutunut, ettet olisi enää seksiä exäsi tai kenenkään muunkaan kanssa harrastanut? Naiset ja miehet ovat tuossa asiassa keskimäärin erilaisia. Ehkä itsekin katselit tai ajttelit että jos tuosta jutusta ei mitään tulekaan, niin sitten ehkä suuntaat katseen jonnekin muualle. Ehkä sinulla oli joku ihminen tai joku muu asia elämässäsi mielessäkin? Se on ihan sama asia. Mies eli sitä todellisuutta, joka oli faktaa. Te ette seurustelleet. Sinä naisena leijailit jossakin tulevaisuudessa.

Vierailija

Jätä mies rauhaan tuosta asiasta, se on niin menneitä kuin olla ja voi. Tiedät kyllä ettei miehesi ole pettäjätyyppiä.

Eli anna olla ja ole onnellinen

Vierailija

Oliko tuo sitten ensimmäinen kerta ex_n kanssa tai oliko siinä jotakin muuta nostalgista? Kenties miehesi ainut kerta seksiä jonkun muun kuin sinun kanssasi?

Mistä miehesi olisi voinut tietää, mille tolalle asiat sinun kanssasi järkkääntyy. Miehet eivät ole sellaisia romantikkoja kuin me naiset. Otti sieltä mistä sai. Ex-nä olisin vähän että kiitti, mutta sinähän sen potin sait. Siis puhu miehellesi tunteistasi ja käsitelkää ne, mutta älä anna tuon seikan pilata mitään ihanaa välillänne. Mielestäni sillä ei vilpittömästikään ole mitään merkitystä - ellei juuri se kerta ollut jotenkin miehellesi erityinen.

Ja olen aika tiukka tällaisissa asioissa, siveyden sipuli kansankynttilä - mutta sinulla ei ole aihetta itkuun. Itse asiassa miehesi uskoutui sinulle. Ole onnellinen siitä. Teillä täytyy olla hyvät ja lämpimät välit ja olet osoittanut olevasi luottamuksen arvoinen, muuten ei miehesi olisi tuollaista paljastanut ollenkaan.

Vierailija

Itse sanoit, ettette olleet sitoutuneita joten mistään pettämisestä ei ole kyse. Unohda menneiden kaivelut ja keskity nykyhetkeen.

Vierailija

Meillä on kuitenkin niin hyvä suhde yhdessä, etten halua sitä pilata. Mies oli exänsä kanssa on-off suhteessa lähes seitsemän vuotta ja siksi musta tuntuukin pahalle. Kun jotenkin tuntuu että se meni sinne rakkaudesta exäänsä panemaan mut ei kai sitten. Edelleen vaan toivon että olis ollut joku muu tää nainen, sit olisin kuitannu jutun olankohautuksella.

Kiitos kun tipautitte mut maan pinnalle ja saitte mut atjuamaan et olen typerä kun tälläisia mietin. =)

Mä kuitenkin rakastan sitä kuin hullu polkupyörää =)

Ap

Vierailija

Pidän itseäni aika tiukkiksena kaikessa pettämis/flirttailemis yms jutuissa mutta edes minä en osaa nähdä tuossa miehesi käytöksessä mitään pahaa.

Te ette vielä seurustelleet kunnolla kun tuo tapahtui. Miehesi oli vapaa tekemään silloin mitä halusi. Ajattele nyt hyvä nainen jotain muuta. Piste.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat