Miten teillä uranaisilla on niin paljon aikaa palstailla täällä?

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

Jos minulla olisi työntekijöinä henkilöitä, jotka työajalla palstailevat vauva-lehden sivuilla, antaisin heti kenkää. Ei taida ne teidänkään työpaikat kovin uraa edistäviä paikkoja olla...

Vierailija

olen nyt kotirouvana,ei lapsia(kiinnostaa kyllä lähitulevaisuudessa)siksi varmaan tänne koukkuun jäinkin;-)No tää palsta ei ole mun elämä,mut tulee joskus liian useinkin tänne kurkattua.Mut mullakin vaikka oon vaan kotona on ihan hirveesti tekemistä kodinhoidossa ja ruoanlaitossa ja harrastuksissa että ei tosiaan oo aina aikaa tänne tulla.

Mut jos oisin nyt töissä tai ois lapsi/lapsia ei aikaa tänne kyllä yhtään olis.

Mieluummin käyttäsin sen sit johki muuhun tärkeempään.

Miten teillä työssäkäyvät ja perheelliset on aikaa nettailla????

Vierailija

Rajansa kaikella, mutta hetki sinne tai tänne.

Mun työpaikka on normaali kansainvälinen yritys ja siellä kaikki lukee iltapäivälehdet, katsoo joskus ulkomaanmatoja tai sitten vaan vilkaisee jotain keskustelupalstaa. On aivan eriasia roikkua tunteja kuin 10 minuuttia päivässä.

Vierailija:

Lainaus:

Jos minulla olisi työntekijöinä henkilöitä, jotka työajalla palstailevat vauva-lehden sivuilla, antaisin heti kenkää. Ei taida ne teidänkään työpaikat kovin uraa edistäviä paikkoja olla...

Vierailija

vain ja ainoastaan töissä, luppoajalla.

En tosin sanoisi itseäni varsinaisesti uranaiseksi, ihan tavalliseksi töissäkäyväksi ihmiseksi vain. Mutta se, että yleensä käyn töissä ja lapseni on hoidossa, tekee minusta ilmeisesti silmissäsi uraäidin?

Vierailija

tänne enää ikinä ja pidänkin taukoa piiiitkään kunnes taas on " ihan pakko" kysyä jotain kun täältä saa aina niin nopeasti vastauksen ja päätän etten lue mitään muita juttuja enkä varsinkaan kommentoi mitään, mutta kuinkas sitä taas kävikään :-)

Vierailija

et miten ylipäätään kellään on aikaa tuhlata tällä palstalla,jos on niin uraohjus.No mutta siinähän se tuli töitten jälkeen tai töissä!:-)

Vierailija

Niin kotiäidit kuin työssäkäyvätkinhän aina kilvan selittävät sitä, kuinka paljon kiireitä heillä onkaan ja kuinka rankkaa on elämä. Minä olen lorvaileva kotirouva, joten itseni ymmärrän, mutta te muut olette mysteeri...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat