Pienten lasten töissäkäyvät vanhemmat; mitä teette kaksistaan? Vai teettekö mitään?

Vierailija

Itse huomasin juuri ettei me tehdä about mitään kaksistaan. Jos toinen harrastaa niin toinen vahtii lapsia ja toisin päin. Remontti, siivous jne. kaikki menee tyylillä " jos sä vahdit lapsia nyt niin mä vahdin sitten kun sä xxxx"

Koko perhe yhdessä saatetaan joskus harvoin tehdä jotain yhdessä, yleensä silloinkin jompikumpi vanhemmista tekee jotain kotihommaa/muuta välttämätöntä.

Kommentit (3)

Vierailija

katotaan tv:tä, käydään ruokakaupassa aina yhdessä, käydään kaupungilla ostoksilla, ulkoillaan, kuljetaan raveissa, tehdään ruokaa jne. Meillä toisen ei tarvi olla " lapsenvahtina" vaan tehdään yhdessä sellasta mihin lapsen voi ottaa mukaan.

Vierailija

kun teemme vastavuoroja töissä. viikonloput menee perheen kanssa, omaa taloa rakentaessa ja vanhuksien (minun vanhempani) asioita hoitaessa.

Vierailija

Nyt on sovittu, että lauantai-iltana on aina treffit jonkun lautapelin merkeissä. Välillä miehen saa suostuteltua katsomaan mun kanssani jonkun elokuvan illalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat