Jokohan sitä uskaltautuis tänne puolelle.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

km:stä on nyt n. 2 kk. Yritetty ollaan miehen kanssa..ja taas on mukamas oireita. En jaksa kuitenkaan uskoa,että näin nopeesti voisin raskaaksi tulla,kun yritystä on muutenkin takana 2,5 vuotta.Esikoista saimme vartoa puoli vuotta.

Plussa onnea kaikille

Kommentit (3)

Vierailija

odotan odottamisen odottamista ;-)

Ei siis ole vielä yritystä, mies keräilee vähän voimia (rankka vuosi takana jne.) mutta eilen jopa vähän keskustelimme asiasta. Itselläni on myös työkuvio vähän auki, joten vielä tovin siis triplailen.

Esikon kanssa muistan käyneen niin, että ensin tripailin -täällä. Sain niin valtavaa kipinää ja kaamean kuumeen ;-) että tuplailu alkoi pian. Ja eipä tainnut mennä kuin nelisen kuukautta niin odottaminen alkoi... Täältä sai niin paljon tietoa ja voimaa, tukea ja turvaa ettei oikein sanoin osaa kuvata!

Mies hymähti hyväntuulisesti eilen kun näki minun surffailevan täällä, että sinnekö tie taas löytyi :-)

Vierailija

tuolla on pino TP tahdomme pikkukakkosen.No eipä ole tänään kyllä siellä pahemmin kirjottelijoita ollut.Meilläkin kesti ton esikoisen tärppääminen 1,5 vuotta ja pari keskenmenoa ja yks kohdun ulkopuolinen raskaus sen jälkeen.Ja nyt ollaan puolisen vuotta täs yhtämittaa yritetty.Toivotaan että tärppää meillä kaikilla piakkoin!!! tääl on ovistestit käytössä ja testi kerto että nyt on hyvä aika hommailla, joten lähden tästä kädet kyynärpäitä myöten ristissä toivoen et jotain NYT tällä kertaa tapahtuis:)

Vierailija

...ihan vaan varovasti ;-)

Esikko on nyt 1v10kk ja ensimmäisiä kertoja olen tosissani myöntänyt että kuumetta on ilmassa. Taas minulla, muttei miehellä ehkä niinkään. Tulee voimakkaina muistot odotusajasta, synnytyksestä ja vauvantuoksusta mieleen, vaikka ei tuo esikoinenkaan vanha ole. Nyt vasta tosiaan alkaa elämä olemaan lapsen tulon jälkeen siinä uomassa, että voisin jopa pikkukakkosesta haaveilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat