Onko Bugaboo Cameleon kärryjä jo Suomessa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko joku jo onnistunut ostamaan ko. kärryt Suomesta?

Kommentit (4)

Vierailija

- olen käynytkin niitä useamman kerran katsomassa, tarkoitus kohtaupuolin käydä tilaamassa omat helmikuussa syntyvälle vauvalle. Kuulemma kannattaa varata tilausajaksi n. 8 viikkoa.

Vierailija

Kannattaa tosiaan panna tilaukseen ajoissa.

Meille kerrottiin aluksi toimitusajaksi 6-8 viikkoa. Kun tuo 8 viikkoa oli kulunut, niin kävin kyselemässä kärryjä liikkeestä. Oli kuulemma ollut haasteita valmistajalla ja ehdottivat, että odotellaan nyt muutama viikko vielä. Vauva oli jo syntynyt, joten en oikein hyväksynyt vastausta vaan otin suoraan yhteyttä Hollantiin. Pahoittelivat kovasti, ja sanoivat, että kyllä se tuo 6-8 viikkoa on se toimitusaika. Maksoin kortilla sinne suoraan ja laittoivat kärryt kuriirilla tulemaan.

Tänään tulivat perille ja koko hommaan meni Hollannin pään kanssa 1,5 viikkoa koko yhteydenotto-tavaran vastaanotto ketjuun. Asiakaspalvelu siis toimii siellä päässä. Paikallisen jälleenmyyjän osalta en voi valitettavasti sanoa samaa.

Vierailija

Saimme kärryt vasta alkuviikosta, joten emme ole ihan hirveästi ehtineet käyttää. Alkukokemukset ovat kyllä positiiviset. Menevät pieneen tilaan ja niitä saa " väänneltyä" kaikenlaisiin asentoihin.

Bugaboon tavoite tehdä " pushchairs that are also appealing to fathers" on ainakin minun kohdalla toiminut ;)

Vierailija

tilaaminen ajankohtaista - parempi siis hoitaa asia alta pois jo pian! Uusi Papa - oletteko muuten olleet itse vaunuihin tyytyväisiä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat