Mitä kaikkia " poppakonsteja" tms. ootte yrittäny?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ite täs mietin, että kaikkee sitä onki kokeillu epätoivossaan, että tulis raskaaks... =0) enkä nyt tarkota mitään näitä normaaleja ovistestejä, lämmönmittauksia ym. vaan...

..esim. mä oon iltasin ennen nukkumaan menoo pidelly kädellä alamahaa ja oikeen kovasti toivonu, että siellä olis kasvamassa pikku ihminen.. ja oon sit vielä saattanu " rukoilla" (joka ei todellakaan yleensä mun tapoihin kuulu), että siellä olis joku ja että saatais se terveenä pihallekin sieltä. ;) sit oon koittanu siirtää positiivista energiaa sinne. =) vähän niinku reikihoitoo...

Täs oli nyt yks esimerkki... Mua kiinnostais tietää, että onks muilla vauvaa yrittävillä ja toivovilla mitään yhtä " pimeitä" juttuja.. =)

Burde

Kommentit (1)

Vierailija

Vaihdoimme makuuhuoneita päittäin eli tyttö muutti meidän huoneeseemme ja me pienempään huoneeseen ja ryhdyimme remontoimaan lastenhuoneesta sellaista, jossa kahden olisi mukava olla ajatuksella " eihän se vauva meille tule, jos tietää, ettei ole edes kunnollista huonetta..."

Vaatteita on myös ostettu kirrpareilta muutamia, jos vauva vaikka aavistaisi, että kohta voisi tulla, vaatteet ovat jo valmiina.

Mies koittaa näitä yleensä hillitä, mutta minkäs teet...

Olen myös ryhtynyt syömään äärettömän terveellisesti, ettei tulevan vauvelin tarvitse olla huolisissaan raskausajan ravinnosta.

:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat