Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielestäni tämä aihe vapaa palsta pitäisi lopettaa kokonaan

Vierailija

syystä että täällä aiheutetaan niin paljon pahaa mieltä ihmisille v***malla joka ikisestä asiasta. lukekaa vaikka uusin kauneus ja terveys-lehti.

Kommentit (10)

Vierailija

He eivät voi perimälleen mitään.

Sellaiset taas, jotka kuvittelevat vittuilun olevan hyvääkin huumoria, saisivat mielestäni käydä jonkin huumorikurssin.

Palsta on mennyt alaspäin. Ennen täältä löytyi välistä kunnon keskusteluita, joissa osapuolet osasivat ottaa huomioon myös toisen ajatukset. Nykyään on enimmäkseen näitä " vittumäsithalveksinsaatana..." -tekstejä. Jos ihmiset osaisivat hakea tekstistä ajatusta, he huomaisivat, että näistä nykyisistä provoista sitä ei löydy.

Missä kunnon provot? Ajatuksella tehdyt, kieli poskessa väännetyt huumoripläjäykset, joihin oli ilo vastata. Huhuuu...

Vierailija:

Lainaus:

En ole aikaisemmin tiennyt miten paljon Suomessa on vajaaälyisiä ihmisiä ja kuinka perseestä monien kasvatus on.

Vierailija

Ja tiedoksi, mä roiku täälä, oli pakko vaan tulla kattoon, kun tästä on niin ollu puhetta, että vauva-lehden av on kauhee törkyläjä ja loanheittopaikka, missä voi sanoo mitä ilkeyksiä ja kauheuksia vaan, eikä valvojat tee mitään...

Oikeassa olivat... tuskin tätä paikkaa kukaan kaipaamaan jää, jos tää lopetettais!

Vierailija

provoilijoiden ja pahoinvoivien ihmisten kirjoitukset. Sillä tältä palstalta selviää pois yhtä hyvällä tuulella, kuin tänne tulikin. Joskus viisaampana, yleensä kyllä hämmentyneenä.

Vierailija

aiemmin olinkin täällä useammin, nyt tulin vain käymään ja katsomaan mikä meininki. näyttää edelleen samat elämäänsä kyllästyneet ihmiset täällä pyörivän, hyvää illan ja elämän jatkoa vaan kaikille.

Vierailija

Oon täältä saanut apuakin ja sellaisia kommentteja, joista on tullut hyvälle mielelle. Kai mä sitten kilttinä ihmisenä availen lähinnä sellaisia ketjuja missä on muitakin kilttejä, ja jos otsikosta arvaan, että ketju on pelkkää tappelua, en aina avaa lainkaan.

Mutta joo, monella on näköjään paha olla ja halu saada paha olo leviämään. Sääli.

Uusimmat

Suosituimmat