Onko muita jotka ovat antaneet korvikemaitoa 2 viikon ikäisestä lähtien?

Vierailija

Siis itse imetän edelleen, mutta annan myös lisämaitoa. Nyt ympäristön painostuksesta alan tuntemaan itseni " huonommaksi" äidiksi

joka ei ajattele lastensa parasta..

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ja aidinmaitoa saivat molempia jo sairaalassa. Enka ymmarra et pullojen kanssa hankala lahtea mihinkaan. Siis hah? maitoa ja sailoin .

No onhan nyt toki hankalampi pullojen kanssa lähteä, kuin rintojen kanssa. Siis VERRATTUNA imetykseen pulloruokinta hankalampaa.

Vierailija

siinä mielessä idiootteja etteivät osaa pitää suitaan kiinni vaan pitävät korvikkeen antajia automaattisesti b-luokan kansalaisina. sinä olet hyvä äiti ja osaat kyllä tehdä omia päätöksiä!

Vierailija

alta viikon iästä. Lypsin omaa maitoa, mutta se ei riittänyt. Miksi lypsin onkin sitten tarina erikseen ja ei kuulu tähän, mutta sairaudesta kyse. Koskaan en ole kohdannut ensimmäistäkään paheksuvaa ihmistä vaikka annoinkin korviketta.

Vierailija

Kun itsellä on ollut elämässä kaikki helppoa, niin se on vaikea tajuta, että toisten kohdalla ne ihanneolosuhteet eivät välttämättä toteudu. Maito ei nouse jos vauva ei jaksa tai osaa imeä kunnolla, tai jos äiti voi huonosti henkisesti ja fyysisesti, tai tai tai... Syitä voi olla tosi monia.

Toivon sydämestäni eräille vaikeuksia elämään, ehkä sitten oppivat nielemään typerät kommenttinsa.

Vierailija

JOS SITÄ EI TULE?

Sairaalasta sanottiin, että kotiin ei mennä, ennenkuin

maito tulee tisseihin! Olisin siis sairaalassa yhä,

(" vauva" on nyt 5v.)

Vierailija

siis jo laitoksella annettiin tuttelia (olen kuullut jälkeenpäin että yleensä saa lisämaitona ädinmaitoa, mutta meidän neiti sai ihan tuttelia)

Suosittelen vilpittömästi pulloruokintaa, on helppo.

Vierailija

Aivan naurettavaa etta imettaminen/ei imettaminen on mittakaava sille onko hyva aiti vai ei. Se on kuule niin pieni asia kaiken muun rinnalla etta ala usko hetkeakaan tallasia esimerkiksi seiskan mielipiteita. Teet juuri niinkuin itse parhaaksi naet. Olen sita mielta etta imettaminen on hyvaksi vauvalle koska siina on sellaisia aineita joita ei parhaimmassakaan korvikkeessa ole, ja onnea sinulle etta olet ainakin vahan antanut rintamaitoa, hieno homma! Mutta monet lapset ovat kasvaneet terveiksi aikuisiksi korvikkeidenkin voimin joten et saa tuntea pahaa omatuntoa jostain noin pienesta ja naurettavasta.

Onnea pikkunyytille!

Vierailija

tosiaankaan imetys ole helppoa. Kaikki vauvat vain eivat oikeasti osaa ottaa rinnasta ja rintojakin on moneen junaan. Ed.kirjoittajalle ala pode huonoa omaatuntoa jos kaytat rintakumeja, nehan on keksitty sita varten etta niita kaytetaan jos on tarvetta. Tarkeintahan on se etta lapsi ravitaan, pullolla, korvikkeella tai pumpatulla maidolla, eiks vaan???

Vierailija

pumppaan omaa maitoa ja juotan sitä pullosta, välillä imetän (rintakumin kanssa, kun muuten ei oikein ota onnistuakseen) ja välillä vauva saanut tuttelia kun oma maito ollut vähissä...

Huono omatunto kun niin vaihtelevaa, mutta ei se imetys mun mielestä ole ollut kaikkein helpointa..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

korviketta parin viikon iästä, koska oma maitoni oli niin tajuttoman laihaa, ettei lapsi kasvanut vaikka imi lähes taukoamatta

Eroja on ollut lähinnä rasvahappojen laadussa. Jopa aliravittujen kehitysmaaäitien maito on laadullisesti yhtä hyvää kuin meidn elintasovaltioissa elävien.

Vierailija

Mihinkään ei voi lähteä noin vaan, pullojen ja maitojen hygieenisyydestä huolehdittava, yösyötöt hankalia jne. jne. Meillä lisämaitoa annettiin alusta asti. Vauva ei ollut yhteistyöhaluinen/kykyinen imetyksen suhteen :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat