siittiöiden vähyydestä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kenelläkään tietoa, että millaisilla siittiömäärillä on mahdollista tulla luomusti raskaaksi? Siis jos on kyse normaaleista siittiöistä, mutta niitä on vain vähän.

sanna-leena

Kommentit (5)

Vierailija

... mitään tietoa, mutta " näppituntumalta" muistelen, että miljoonia piti olla... eikö klinikalta sanottu mitään tuon suhteen???

Ja ainahan jää se ICSI:n mahdollisuus, jossa ei tarvi olla kuin yksi ainoa elävä, jonka voi ronkkia vaikka suoraan kiveksestä :-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Mutta meillä kävi niin, että miehellä siittiöitä oli n. 15milj. joista 1%normaaleja ja siitä prosentista 1% liikkuvia... Söin clomeja 1tbl päivässä yhden satsin ja sillä tärppäs!!! Se on todellinen ihme kans...

Nyt ollaan sit yritetty jo 3 vuotta saada toista, ja ei ole kuulunut.. Hoitoihin ei olla vielä lähdetty, mulla on vähän ylipainoa joka pitäisi ensin saada kuulemma pois... Vauvakuume on kamala.. Kaipa tässä joskus vielä pikkuinen saadaan...

Vierailija

Luomusti raskautumisesta tosin ei annettu toivoa, siittiöitä n. viitisen miljoonaa.

Minä hullu vain elättelen toiveita, että jos jonain päivänä tapahtuisi ihme.

Icsi meille on tehty, siitä poika ja tyttö.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat