Vauva kääntyi PERÄTILAAN rv 35, vieläkö takaisin RT:aan? Kokemuksia?

Vierailija

Milloin teillä vauvat kääntyneet raivotarjontaan? Entä jos on ollut perätilassa loppuun saakka, onko yritetty kääntää, millä viikoilla, onnistuiko? Sektio pelottaa aivan älyttömästi...

Kommentit (7)

Vierailija

Kannattaa tehdä vain koko arvio ennen synnytystä. Itse olen perätilassa olleen vauvani synnyttänyt alateitse, sektio ei ollut edes vaihtoehtona..

Vierailija

" Pikkuinen" vauvelimme kääntyi viikkojen 36 ja 41 välillä kolme kertaa perätilaan ja takaisin raivotarjontaan ihan itse. Perätilat todettiin neuvolassa ultralla ja sieltä saatiin lähetteitä ulkokäännöksiin. Äitiyspolilla sitten käytiin muutaman kerran ulkokäännösyritystä varten ja aina vauva oli kääntynyt itsestään raivotarjontaan. Lopulta synnytys käynnistettiin vauvan ollessa raivotarjonnassa. Syntymäpaino oli 4830 g.

Vierailija

Häntä yritettiin kääntää jo 36. viikolla, mutta ei kääntynyt. Jouduin sektioon. Nuorin istui koko raskausajan eikä kääntynyt, kun 38. viikolla yritettiin. Taas jouduttiin leikkaamaan.

Vierailija

et tunne mitään kipuja operaation aikana ja vauva on n 5 min. päästä saliin menosta edessäsi. särkylääkkeitä saa riittävästi sektion jälkeen ja pahimmat kiput kaikkoavat kahdessa päivässä. sektio on ihan hyvä tapa saada lapsi, että jos leikataan älä suotta murehdi sitä!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat