HEI, EILINEN TUPAKOINNIN LOPETTAJA! MENITKÖ POLTTAMAAN?

Vierailija

Eilen kirjoittelit, että sinulla on yksi tupakka piilossa ja tekisi mieli mennä se polttameen jne.. Menitkö?

Kommentit (9)

Vierailija

En mennyt eilen polttamaan, mutta tänään iltapäivällä otin kaverin tupakasta yhdet savut.. Silkkaa itsekidutusta tuollainen yksien savujen ottaminen, mutta niihin savuihin se sit jäi! :) Meinasin jatkaa valitsemallani tiellä, vaikka kyllä vähän vaikealta tuntuu ajoittain.. Olen keksinyt itselleni koko viikoksi kamalasti tekemistä (mukavaa sellaista), että en ehtisi ajatella koko tupakkaa niin hirveästi.. Hyvä merkki lienee se, että mulle tuli morkkis siitä, että päivällä poltin (vaikkakin sitten vain ne yhdet henkoset..). Että jospas tämä tästä!

Ja tosiaan tämä kauhea yskä kyllä kannustaa lopettamaan..

Vierailija

Meilläkään mies ei tupakoi kuin satunnaisesti.

Itselläni viimeinen kipinä (lukuisten huonojen puolien lisäksi) tupakoinnin lopettamiseen oli se, kun HAISIN. Oikeasti omat vaatteeni vaikka poltin vain ulkona haisivat mielestäni aivan kamalalta! :)

No tsemppiä vielä sulle! Mä alan menemään nukkumaan, kun huomenna on taas klo 6 herätys ja töihin lähtö...

Vierailija

Kyllä se lopettaminen kannattaa :)

Itsellä on jo lapsia.. Onneksi sain edes nyt lopetettua! Toivottavasti teillä mahdollinen perheenlisäys antaa lisäpotkua lopettamiseen!

Polttaako sun mies?

Vierailija

Noh, tosiaan eilen hävitin sen " houkutustupakan" , ja samalla hävitin sytkärit, ja toistaiseksi myös tulitikut (nyt ei kynttilöitäkään poltella ;). Sitten päätin, että joka viikko siirrän syrjään 20 euroa (ne rahat mitkä ennen käytin viikossa tupakkaan) ja ostan niillä sit jotain kivaa itselleni. Tällaisia alku-kikkoja tarvitaan, tiiän että ei tosiaan tule olemaan helppoa..

Osaatko muuten sanoa, millon ne ihan fyysiset vieroitusoireet alkaa? Pari päivää lopetuksesta? Luulen että tähän asti on ollut lähinnä henkisiä vieroitusoireita, mutta silti olen varmuuden vuoksi jättänyt aamukahvin juomatta, koska kahvin jälkeen aina alkaa kessuttaa..

Vierailija

Mä oon vasta 23, ja aloitin tosiaan 13-vuotiaana. Pari kertaa olen tässä välissä ollut puoli vuotta polttamatta, ja monestikin olen vähentänyt polttamista, mutta kyllä musta se 10v tupakoijana jo riittää. Ja lisäksi meillä on perheenlisäys toiveissa lähivuosina, siinä on yksi syy lisää miksi haluan lopettaa jo nyt..

Vierailija

Mutta mies polttaa tosiaan ehkä sen kerran viikossa, eikä hän erityisemmin pidä siitä, että itse haisen jatkuvasti tupakalle.. Mulla on mennyt pidempään jo n. 15 tupakkaa päivässä, ja sen olen sitten hajuinenkin kaikki päivät..

Vaan jospa tää tosiaan nyt onnistuisi. Oon toki ennenkin yrittänyt lopettaa (yleensä aina flunssan tms. yhteydessä, jolloin ei muutenkaan tee mieli polttaa), mutta aina on sit jossain vaiheessa repsahtanut. Nyt oon vaan sen muutoksen tehnyt, että jos esim. viinilasillisen jälkeen joskus poltan, niin seuraavana päivänä en sit jatka polttamista sillä " no kerran yksi meni niin menköön koko aski" -asenteella ;) Juuri tuohon tilanteeseen se on monesti kaatunut.

Vierailija

Täällä sivuilla oli joku häikkä, että aikaisempi mun vastaus tähän ketjuun katosi johonkin avaruuteen?!

No mutta vastaan tulee vielä monta tiukkaa paikkaa.. Itselläni viimeksi tänään teki mieli polttaa tupakkaa.. Yli 7 kk jälkeen!! Enää tosin (onneksi) himo ei ole niin paha kuin alkuaikoina..

Toivottavasti lopettaminen sujuu hyvin ja pystyt pysymään lujana! Teidän, että se ei ole helppoa!

Vierailija

Söin pahimpiin oireisiin (henkisiin ja fyysisiin) nikotiini purukumia.

Itse olin koittanut lopettaa tupakoinnin tätä ennen muutaman kerran ja aina saanut itselleni tupakan himoissani selitettyä, että itse asiassa en haluakaan lopettaa ??

Yllätys oli myös se, että miten alussa tupakka ja tupakointi valtasi mielen kokonaan, ei ajatusta ilman tupakkaa.. Onneksi sekin vaihe meni ohi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat