itku mikä ikävä!!

Vierailija

Sanokaa jotain lohduttavaa mulle ressukalle, joka ikävöi miestään hirmusesti. Reilu vuosi ollan oltu yhdessä päivin ja öin. Nyt mies lähti viikon reissulle ja en meinaa päästä tästä ikävästä eroon ollenkaan. Myönnän olevani liian kiinni miehessäni. Hän on paras ystäväni sekä tuki ja turva. tunnen oloni mahdottoman kurjaksi ja saamattomaksi nyt, kun juttuseura ja miehen läheisyys on poissa.

Kommentit (10)

Vierailija

Viikko tosiaan on lyhyt aika. Olen sentään jo aikuinen, mutta niin tavattoman rakastunut ettei mitään rajaa. varmasti miestä naurattaa eilinen hysteerinen itkukohtaus, kun tajusin että edessä on viimeinen yö ennen viikon reissua. olen siis omasta mielestänikin liian ripustautunut mieheeni, mutta minkä tälle mahdan?! päivät täytyy pyöriä normaalisti, koska on työ ja kaksi lasta hoidettavana.

Vierailija

Mun mies tekee paljon reissuhommia, ja alkuun oli kanssa ne poissaolojaksot ihan kauheita...

Noh, nykyään mä NAUTIN niistä päivistä, jotka mies on reissussa!!! Tietty rassaa ku yksin tarvii hoitaa lasten aamu- ja iltatoimet sun muut vielä oman työn lisäksi, mut nää illat ku lapset on nukkumassa ja saan olla vaan itekseni/itelleni, voi autuus :o)

Kaikkeen tottuu, ikävään ei koskaan...mut sen kanssa oppii elämään!

*Yks, jonka mies on tälläki hetkellä reissussa*

Vierailija

Tee kaikkea mistä miehesi ei tykkää. Makaa sohvalla, ole netissä, herkuttele oikein olan takaa!

Minun mieheni on armeijassa, ja näemme parin viikon välein kaksi päivää. Minä kestän, joten kestät sinäkin!!

Vierailija

olen kokenut tuon armeijaleskeyden myöskin entisen mieheni kanssa. Silloin pidin yksinolosta, koska olimme hyvin etäiset muutenkin. ei mulla ollut mitään sanottavaa mitä ei olisi voinut jättää myöhemmäksi ja läheisyyskään ei ollut niin tärkeää. Tuli ero ja löysin nykyisen mieheni. olemme hyvin tärkeät toisillemme. Rakastan öitä ja päiviä hänen kanssaan. Enää en välittäisi olla yksin. En tidä ekävöinkö miestäni siksi, koska olen hyvin mielikuvitusrikas ja liioitteleva ihminen. Lähtökin tuntui niin lopulliselta, koska kuvittelen ettei hän ehkä tule takaisin. niin paljon onnettomuuksia tapahtuu päivittäin. lisäksi mieheni on komea ja naiset pitävät hänestä. Olen todella mustasukkainen! miehenikin herkkyyttään tirautti kyyneleet lähtiessään. Hänkään ei erossaolosta pidä, mutta paljon paremmin hallistee omat tunteensa, kuin minä.

Vierailija

Mies on erittäin vapaa tulemaan ja menemään normaalisti kuinka vain. Ei silti näkemättä tälläistä aikaa olla oltu. Enkä minä hänelle ikävääni ruikuta (mitä nyt se eilinen itku) Pilaisi vaan hänen matkansa. yhteiset hetket arjessa on molempien ilo.

Vierailija

Tee sellaisia asioita, joita et normaalisti miehesi läsnäollessa tee. Itse olin miehestäni erossa useita kuukausia, kun hän oli opiskelemassa ulkomailla. Näin jälkikäteen ajatellen ero teki hyvää meille ja itse sain tehdä asiat niin kuin halusin, tarkoitan siis ilman komrpmisseja jne. Jälkikäteen olen ollut todella kiitollinen tuosta ajasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat