Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut kuin mikäkin pikku tyttö, ällöttävää

Vierailija

EN saa unta, keskittymis kyky kadoksissa, hihittelen ja mietin tätä ihastustani jatkuvasti. En ole tuntenut näin varmaan 10 vuoteen!!! Tämä haittaa jo työtäni ja perhe-elämääni. Ps olen yksinhuoltaja että ei tarvitse siitä huolestua kenenkään.

Kommentit (6)

Vierailija

Samassa jamassa, ja ÄRSYTTÄÄ!!! Oikeasti. Mä EN HALUAISI tuntea näin, vaan minkä voin?

Mä olen naimisissa, perheellinen, samoin tämä ihastukseni. Mitää järisyttävää ei ole tapahtunut välillämme, katseita ja pientä flirttiä...ja mä olen ihan koukussa. Huh.

Kuljen ku mikäki haahuilija ympäri taloa ja kuuntelen hempeetä musiikkia, kiukuttelen miehelleni ja ärsyynnyn helposti...ajatukset kiertää kehää, ja mä OIKEASTI haluaisin eroon tästä tunteesta!!!

Ei sovi mun luonnolleni tälläinen :o(

Ja nyt ku tiedän, etten näe ihastukseni kohdetta yli viikkoon, on ärsyyntymispiste potenssissa sata...

ONNEKSI oma mies on työmatkalla, säästyy reppana mun turhalta kiukuttelulta.

Vierailija

Itselle kävi noin viime kesän alussa, kun olin yh. Nyt mies jo saman katon alla eikä tunnu ihastukselle tulevan loppua. Ihmeellistä miten tämmöinen kolmekymppinen voi mennä jostain näin sekaisin. Ihan fiksuna ja aikuisena itseäni tätä ennen pidin. Nyt kuumeilen jo vaikka mitä ihanaa elämään.

Vierailija

Elä enää aikaile, vaan marssi kylmästi ihastuksesi luo ja ehdota RAIVOKASTA PANOSESSIOTA!! Viis siitä mitä lapsesi ja typerä miehesi ajattelevat; Toki Sinulla fiksulla naisella on oikeus omaankin elämään ja seksuaalisuutesi hyväksymiseen! Jos miehesi loukkaantuu asiasta, niin ei hän ole rakkautesi arvoinen!! Menoksi vaan ja riemukkaita hetkiä, toivoo Miina. (3 lapsen 32v äiti, ei yh)

Uusimmat

Suosituimmat