Huhuu SISUNAISET!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hyi meitä, nyt on jo tiistai, eikä me olla edes pinoa vielä aloitettu! (vai jäikö se multa näkemättä?)

Mä kävin kyllä eilenkin kurkkimassa, mutten kehdannut aloittaa pinoa, kun taas oli tullut plussaa...

Tänä aamuna oli kuitenkin vähän parempi tilanne, hikisesti alle 83' n, (tarkemmin 82,8) mutta onpahan alle kuitenkin.

Mä keksin nyt uuden tavoitteen itselleni, nimittäin miehen työpaikan pikkujoulut on 9.12. ja siihen mennessä mun pitää mahtua parempiin housuihini. Eli painon pitäisi olla 75-80 kilon tienoilla. Tämä saattaa vaikuttaa joidenkin mielestä naurettavan helpolta tavoitteelta, mutta kun ottaa huomioon, että mulla kesti 7-8 viikkoa pudottaa YKS kilo, niin kyllä tässä saa töitä tehdä! Tuli muuten heti enemmän taistelutahtoa, kun on konkreettinen tavoite!

Kirjoitelkaas kuulumisia!

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä me tästä vielä pienennymme! Minullakin huonompi viikko nyt, +- 0, syynä miehen synttärit. Jotenkin on nämä kilot tiukassa nyt, minullakin on kestänyt kauan tämä laihdutus, aloitin keväällä 2004. Toivottavasti onkin sitten totta että saa sitten kestävämmän lopputuloksen... Kaiken kaikkiaan olen nyt pudottanut 19,5 kg. Onhan siinä aikamoinen muutos, aloittaessani painoin 94,5 kg, nyt 75. Mutta vielä haluaisin pudottaa 9 kg... Saas nähdä kauanko siinä menee.

Missä kaikki muut sisunaiset?

Hyvää alkanutta syysviikkoa kaikille!

Vierailija

olen ollut nettipimennossa alkuviikon. Siksi vasta nyt täällä.

Minulla on paino samassa kuin viime viikolla eli ei edistystä.

90M: johonkin tiettyyn vaatteeseen mahtuminen on aina hyvä tavoite. Viis kilojen lähtemisen vähyydestä, jos mahtuu pitkästä aikaa joihinkin housuihin niin se on aivan fantastista.

Mullakin odottelee yksi juhlahame tuolla kaapissa johon pitäisi mahtua. Päälle menee jo ja kiinni myös, mutta ei vielä oikein istu. Sitten kun se mahtuu hyvin niin olen tavoitteessani, vaikka sitten painaisin mitä.

huhtis

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat