Foolihappo

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi!

Foolihappoahan suositellaan jo raskautta harkittaessa. Jos teistä joku on selvitellyt myynnissä olevia pakkauksia, niin osaatteko sanoa, mikä olis paras. Siis missä eniten foolihappoa ja b-vitamiineja? Kiitos jo etukäteen.

Foolihapon takiako sitä greippimehuakin juodaan? Vai miksi? =)

Kommentit (4)

Vierailija

....kanssa tämä asia, eli mikä olisi paras foolihapon lähde. Eli toivottavasti joku osaa valaista asiaa.

[color=Red] -Olivia ♥

Vierailija

Mä alotin tänään tuon Multitabs Special 2+ :n. Siinä on varmasti kaikki foolihaposta vitamiineihin. Uskon et se riittää! Muutenkin kun talvi lähestyy niin muut aineet on tarpeen.

Tuota kyseistä Multitabsia suositellaan raskautta yrittäville myös. Purnukassa lukee...

Se on nyt mun " ihmelääke" . Katotaan jos toimis : )

Soffu

Vierailija

No kaikki juo sitä varmaan eri syistä. Vitamiinia paljon, mutta oon kuullu et auttaa alkiomunaa kiinnittymään kohdun seinään ku se seinämä on paksumpi. Greippimehussa jotain joka paksuntaa sitä...

No sori kun en osaa selittää oikein hyvin...

On siinä varmaan 100 muutakin syytä juoda sit mehuu. Mutta hampaille TOSI huonoksi tuo mehu.

Vierailija

Kiitos vastauksista.

Täytyy mennä kyselemään tänään vielä asiantuntijoilta niistä vitamiineistä. Varmasti se Multitabs spesial + olis hyvä.

Tein äsken Acon raskaustestillä testin. Se näytti haamuviivaa. Ohjeen mukaan se olis raskaus. Mä en osaa uskoa. Mulla on kierrot ihan sekavat, ylipitkät. Enkä ole löytänyt ovista. Nytkö muka yhtäkkiä oliskin plussa. Vaikea olis uskoa. Onkohan noissa usein virheitä? Ja mitä se haamu tarkoittaa? Menkat olis normaalissa kierrossa (joita viimeksi on ollut helmikuussa) pitänyt alkaa sunnuntaina.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat