onko vauvakuume sairaus?????

Vierailija

Meillä 3 aivan ihanaa poikaa, elämä hymyilee, lapset ovat tosi tärkeitä. Ikää hiukan yli 30 ja taasen vauvakuume vaivaa ja haluaisin vielä yhden lapsen. Onko vauvakuume sairaus, ainainen " riesa" ? Pitääkö sitä vaan jossain vaiheessa päättää kuumeesta huolimatta, että kiitos nyt riittää vai pitääkö kuunnella sydämensä ääntä. Tuleeko jossain vaiheessa sellanen olo, että ei enää tee mieli lapsia. Kommenttia kiitos.....

Kommentit (8)

Vierailija

Vitsinähän tuo oli heitetty.....Kyllä moni varmasti haluaisi siihen vaivaan jonkun " lääkkeen" muunkin kuin vauvan hankkimisen...

Vierailija

Joskus vaan tuntuu siltä, että onko sitä ihan pöhkö,mutta tuntuu sitä muillakin olevan isoja perheitä :) . Mulla se kuume on kyllä krooninen ja meidän taloon ei mahdu enää kuin se neljäs, jota mieli tekisi huoh........Läheskään kaikki ihmiset ja sukulaiset eivät valitettavasti ymmärrä....

Vierailija

Oma perhe on kaikista tärkein. Joskus olisi kiva saada apua, vaikka kahdenkeskistä illanviettoa varten ja silloin olisi hyvä, jos sukulaiset ymmärtäisivät, mutta on sitä jo totuttu pärjäämään ilman apua. Muutenkin kommentit joskus rasittavia, onhan se kuitenkin meidän valinta montako lasta haluamme, emme mekään kommentoi sukulaisten yksilapsisia perheitä. Se on tosi, että raskasta jos ei plussaa kuulu ja se vasta raskasta jos lapsimäärä ei miehen toiveiden kanssa kohtaa. Nämä ovat kuitenkin aika isoja asioita....tsemppiä

Vierailija

pikemminkin ihmisen luonnollinen vaisto, lisääntymisvietti. Sitä vastaan on vaikeaa taistella, ja joillain se on voimakkaampi kuin toisilla. Itse kärsin myös tästä kroonisesta vauvakuumeesta. Vaikka lapsia on jo neljä ja tiedän järjellä ajateltuna etten enempää jaksa eikä talouskaan kestä, niin silti se tunne aina tulee vaan.. että jos vielä. Kuitenkin olen päättänyt nitistää vauvakuumeen ja kuluttaa aikani ja energiani jo näiden olemassaolevien lasteni rakastamiseen ja kasvattamiseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat