Täh!!!! Kaksi pinoa kesäkuisille, höpsis!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En nyt muutamaan päivään käynyt täällä koneella ja tänään huomasin et täältähän löytyy kaksi eri pinoa kesäkuussa vauvan saaville... Vähemmästäkin menee pää sekaisin, joten eiköhän yhdistetä nämä pinot, minä kun kerkesin jo lisätä nimeni yhdelle jos toisellekin listalle ja olen ihan päästä pyörällä et olenko sit Kesäkerttu vai Kesämamma...?!? Ja jos minulla suht " kokeneella" vauva-lehden keskustelijalla meinaa mennä sormi suuhun näiden pinojen kanssa niin saatikka sellaisella, joka ensi kertaa haluais alkaa pinoutuun.. Joten harras pyyntöni on siis, että jospa me kaikki olisimme vaikka noita ihania KesäKerttuja (ihastuin nimeen heti!!)..

Tällaisia aatoksia näin illan päätökseksi..

MiljaMaaria

Kommentit (10)

Vierailija

Mutta eihän niin ole, vai?? Musta on kiva että lista on tehtynä ja helppo jokaisen sinne ilmoittautua. Minusta se jouduttaa ja helpottaa odotus puolelle siirtymistä, siksi siihen ryhdyin.

Kesäkertut perustettiin toukokuussa sitä mukaa kun toukotoiveita ei saatu plussatuksi eli siirryttiin yrittämään kesäkerttuja, ja tässä sitä ollaan =))))

-Marieela joka on onnellinen plussastaan =)

Vierailija

Kesäkerttuihin on liittynyt myös ei ex. kesäkerttulaisia. JA kuten esittelyssä sanotaan että se on kaikille kesäkuuksi odottajille tarkoitettu.

Itse halusin mennä tutuksi opitun kaavion mukaan ja oli kiva että aika moni siitä ideasta on pitänyt. Mä en oikein meinannut löytää paikkaani joten ratkaisin asian näin ;)

Jokainen mun puolesta voi liittyä siihen ja yhdsitääkkin voi, jos sitä odottajat itse haluavat. mutta jokainen siis päättäköön ihan itse mikä tuntuu parhaimmalta ratkaisulta =)

Vierailija

Itse en ole koskaan tuolla vauvakuume puolella kirjoitellut, mutta liityin kesäkerttuihin koska sillä nimellä saatiin nopsaan lista aikaiseksi näppärän listaemon ansiosta. :)

Ja kun tuossa päivällä katselin kesäkerttujen ja kesämammojen listoja, niin niissä melko suuri osa (muistelen että 8-10 nikkiä) oli ihan samoja molemmilla listoilla. Eli monet muutkin ovat ihan sekaisin näistä listoista ja ovat varmuuden vuoksi ilmoittautuneet molemmille listoille. Mutta eipä kai tuosta haittaa ole jos ihmiset haluat olla mukana molemmilla kesäkuun listoilla.

Vierailija

ja tosiaankin tulee semmoinen kyräily mieleen...

ite oisin henkkohtasesti tykännyt enemmän nimestä kesämammat mutta koska tuolla kerttujen puolella on enemmän porukkaa niin taidan pörräillä enemmän siellä...enkä kyllä voi ymmärtää miksi ei kaikki voisi olla samassa paikassa keskustelemassa???

plääh....

Vierailija

Muutaman kanssa oli keskustelua tästä ja koska Kesäkertut on kokoontuneet jo vauvapuolella niin ei heitä yhdistetä mammoihin. Ja jos kaikki kesäkuulaiset olisivat samassa kasassa olisi lista toooosi pitkä.

Nyt tuottaa vähän sekaannusta, kun on kesämammat ja kesämasut. Itse en oo uutena kärryllä pitäskö ne yhdistää vai mikä on tilanne.

Vierailija

minä törmäsin ensin täällä o-puolella kesämammoihin/kesämasuihin. Ja kun kertut ykskaks ilmesty niin tiesin niiden olevan " oma" joukkonsa myös kuumepuolella. En tunne olevani kerttu ja jos porukkaa on paljon niin pysyn mieluusti toisessa kesäkuun kokoonpanossa.

Toivottavasti meitä riittää myös sinne, teretulemast :)

Vierailija

Monessa pinossa ei tunnu olevan mitään järkeä. Kesäkertut on kiva nimi ja ja itsekin liityin sinne, vaikka en ole vauvakuume-puolelle kirjoitellut. Kesäkertut myös listautuivat tänne ensimmäistä kertaa jo yli kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen tulleet kesäkuisten odottajat eivät kai jaksaneet etsiä vanhaa pinoa, kun alettiin perustaa uusia kesämasuja ja kesämammoja.

Kesäkerttuihin siis vain kaikki!

Vierailija

Kuten sanoin huomasin ensin toisen kasautuman. Ja kun kerkesin siellä olla niin en enää toiseen viitsi ilmottautua.

En ole tosiaankaan tiennyt, että kertut on perustettu toukokuussa.

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

Minäkin olen nähtävästi vahingossa pinoutunut molempiin, kesäkertuissa olen kyllä pyörinyt. Jos toiset eivät halua olla kesäkerttuja ja toiset eivät halua olla kesämammoja niin eipä pakoteta ketään.

Itseasiassa taidan vetäytyä koko pastalta taas pois. Tässähän tulee jo vallan riippuvaiseksi koko touhusta. Yritän nyt nauttia raskaudesta ilman lisäpaineita. Tsemppiä vaan kaikille odotukseen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat