aviomies pettänyt

Vierailija

Mitä tehdä kun sai tietää pari viikkoa sitten tietää että omalla aviomiehellä on suhde toiseen naiseen ja hän on pettänyt tämän kanssa minua. Nyt mies itkee ettei halua menettää minua ja olen hänen elämän rakkaus.Olemme naimisissa olleet kolme vuotta ja yhdessä kuusi vuotta. Lapsikin on mukana kuvioissa. Itse olen niin hajalla etten ole pystynyt syömään pariin viikkoon melkein mitään ja olen jo käynyt viikonloppuna tiputuksessakin. Elämä tuntuu olevan täysin hajalla ja vielä pitäis jotenkin skarpatakin elämässä.

Kommentit (10)

Vierailija

Aikalisä onkin otettu, mies asuu eripaikassa tällä hetkellä. Kaiken huipuksi mies oli tämän samaisen naisen kanssa ryyppäämässä kun olin tiputuksessa ja sit se itkee puhelimessa kun ilmoitan asian hänelle.

Vierailija

haluaa elää tulevaisuuttaan miehesi kanssa ja arvostelee sinun käyttäytymistäsi miehellesi, osaa tukea miestä pettämisasioissa oikeilla sanoilla jne ja jos miehesi on tyypiltään juu-kyllä-käy-ihan-miten-vaan-en-osaa-päätä-sinä tyyppiä niin ihan takuuvarmasti pettää sinua uudelleen.

Eroaminen lienee helpompaa kuin miettiä suhteessa sitä osaako mies olla uskollinen.

Vierailija

Miehelläni oli ja on henkinen ja fyysinen suhde toiseen naiseen. Hänkin on sanonut rakastavansa minua MYÖS, mutta myös tätä toista. Tässä on soudettu ja huovattu nyt jo kauan, ja tein lopulta päätöksen, että jatkan yksin, kun mies ei ole osannut valintaa tehdä. Jos tilanne olisi ollut toinen, eli että mies olisi ollut varma siitä, että haluaa jatkaa kanssani, ja olisi kunnolla lopettanut suhteensa tähän toiseen naiseen, niin uskon, että elämämme olisi vielä järjestynyt ihan hyvin. Rankkaa on ollut ja olisi tullut olemaan mieheni kanssa jatkossa, mutta meillä siis päätyi tilanne eroon. Mies saattaa pysyä ikuisesti (henkisesti) kahden naisen loukussa.

Vierailija

Yrittäkää asua erillään vaikka vain pari päivää. Kun olet rauhoittunut, mieti asiaa uudelleen.

Ihminen tekee virheitä, se on hyväksyttävä. Monet pettävät, mutta kaikki eivät pyydä sitä täydestä sydämestään anteeksi. Tuntuuko sinusta, että miehesi on vilpitön? Jos annat hänelle anteeksi, et luultavasti pysty luottamaan häneen pitkään aikaan. Hänenkin on se hyväksyttävä.

Parisuhdeneuvonta voisi myös tehdä hyvää. Tsemppiä!

Vierailija

Jos henkinen niin en takaisin miestä ottaisi vaikka mitä annettaisiin. Sellaiseen mieheen ei voi luottaa koskaan, joka hakee henkistä olkapäätä toisen naisen luota.

Vierailija

Jos nyt menet antamaan miehellesi anteeksi, hän voi pettää uudelleen kun " pääsi helpolla" mikäli hänen moraalinsa on arveluttava. Toisaalta taas anteeksianto voi olla hyväkin, varsinkin jos vielä rakastat miestäsi. Nyt ehkä kannattaisi tosiaan ottaa tuo jonkun ehdottama aikalisä ja miettiä/punnita asioita eri vinkkeleistä. Ei kannata hätiköidä, varsinkaan kun lapsi on mukana.

Voimia kovasti!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat