Tääl selvästi kateellisia ONNELLISILTA näyttäville teinipareille, joilla vauva tai tuloillaan...

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Meille ollaan kateellisia, koska meillä menee niin hyvin. Ja ei olla enää teinejä.

Juuri sain kuulla " ystävältäni" , kuinka hän ei jaksaisi minun elämääni, koska siitä puuttuu säpinä :-O

Vierailija

Tähän ikään asti olen edes jotain oppinut ja saavuttanut, enkä elämänkokemustani vaihtaisi edes teinitytön kroppaan. Ajatella, jos kaikki olisi vielä edessä ja oppimatta... huh.

Vierailija

Ois ollu niin kiva lukea tenttiin, kun on kolmivuotias jaloissa pyörimässä. Ihan kaduttaa, että en saanut käyttää opintotukirahojani ja opintolainaani Reimateceihin. Kylläpäs olin typerä, kun hankkiuduin raskaaksi vasta aikuisena.

Varmaan olen menettänyt tosi paljon.

Vierailija

rankkaa olisi minusta ainakin käydä vaikka lukiota ja hoitaa vauvaa samanaikaisesti. Eikös teini-ikäiset tapaa kavereitaan ja harrasta vapaa-aikana, aika vähiin käy, jos on vauva.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ois ollu niin kiva lukea tenttiin, kun on kolmivuotias jaloissa pyörimässä. Ihan kaduttaa, että en saanut käyttää opintotukirahojani ja opintolainaani Reimateceihin. Kylläpäs olin typerä, kun hankkiuduin raskaaksi vasta aikuisena.

Varmaan olen menettänyt tosi paljon.

Mun opiskelukaverit käyttää rahansa viinaan ja bilettämiseen. Epäreilua miksi mä en saa byääääääääää.

ter. 25-vuotias kolmen lapsen äiti, joka opiskelee

Vierailija

"enkä elämänkokemustani vaihtaisi edes teinitytön kroppaan"

Miksi edes pitäisi jos kerran olet saavuttanut 30v naisen kropan. Voin aikuisena miehenä sanoa että 30v on seksikkäin naisen ikä.

Monet teinit on kateellisia aikuisille joilla on perhettä, komea mies jne. se on faktaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat