Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vittu että mä inhoon itteeni!! Joku sais ampuu mut.. :((

Vierailija

Olin/olen rakastunut erittäin hyvään miespuoliseen kaveriini jonka oon tuntenut vuosia. Ja tää mies muhun. Ongelma on se että se on naimissa, ja mä taas en halunnu tulla kenekään väliin joten tein ratkaisuni ja jäädytin tunteeni. Kuin ihmeen kaupalla elämääni tuli maailman ihanin ja kultaisin mies, ja me rakastuttiin. Nyt seurustellaan ja mä tiedän, että en ole edes osannut haaveilla näin ihanasta miehestä joka mulla nyt on..

Kaikki hyvin?? Niinhän sitä luulis, vaan kun ei.. nyt tää mun kaveri soitti ja kertoi että niille on tulossa avioero, vaimon pyynnöstä. Ei kuulemma ole enää tunteita tätä miestä kohtaan. Ja mä s***anan idiootti annoin vanhojen tunteitten nousta pintaan..en voi olla ajattelematta että tässä ois nyt meidän tilaisuus yms.. Siltikin mä tiedän, että tää mun nykyiene rakkaani olis kaikinpuolin parempi vaihtoehto mulle. Vakaampi, ongelmattomampi, turvallisempi.. ihan jokasuhteessa parempi.

Mulle tulee niin huono omatunto kun mä edes annan itteni tuntea näin sitä toista miestä kohtaan. Saati että edes tunnustan tätä itelleni. Puhukaa mulle järkeä että mä todellakin saan tunteeni tapettua tuota toista kohtaan. Mä en halua luopua nykyisestä rakkaastani, enkä ikinä satuttaa häntä mitenkään.. Mä oon ihan kamala ihminen :(((((

Kommentit (3)

Vierailija

Vaikka se vaikeaa onkin. Hyvä kuitenkin että tunnistat tunteesi häntä kohtaan, jotta voit tunteitasi käsitellä. Koita miettiä tämän toisen miehen huonoja puolia ja vakuuttaa itsesi siitä, että hän ei ole sinua varten.

Vierailija

Itse kovasti yritän/olen yrittänyt. Ei onnistu. Nyt on avioliitto hajoamassa käsiin...

Neuvoisin sua tarttumaan tähän tilaisuuteen.

Vierailija

Aloita salasuhde sen toisen kanssa ja anna miehellesi kuitenkin säännöllisesti Bimpslooraa ettei osaa epäillä sua! Nauti täysin siemauksin kahdesta kullista,jotka sulostuttavat elämääsi! WAU! Solzenitsini.

Uusimmat

Suosituimmat