Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMATTA toivovat!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=deeppink]Tässä nyt lupailemani avaus (sori kun kesti, en päässytkään aiemmin päivällä enää koneelle..), eli jos mahdollista, niin laittakaapa hyvät kolmannen kuumeilijat tähän pinoon lyhkäisesti ja ytimekkäästi tietoja itsestänne, niin minun on helpompi siitä porukka kasata yhdeksi!! Eli kaikki te, jotka tuolla jo " pikku-kolmosesta haaveilevat" -pinoon vastailitte, niin PYYDÄN vielä uusintaa.. :)

Eli mieluusti tiedot tähän tapaan:

nimimerkki

oma ja miehen ikä

(paikkakunta)

lapset entuudestaan (iät ja sukupuolet ehkä myös mukaan, niin saa tehtyä kivoja tilastoja.. ;D)

Kolmonen:?? (eli mikä on tilanne kolmosen suhteen?)[/color]

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Hemulimamma

ikä 33 v/mies 38 v

asumme pääkaupunkiseudulla

pojat ovat 5 v ja 7 kk

pikkukolmosta toivomme pikkuhiljaa tärppääväksi :)

Vierailija

Kiitos Jedelede tästä listasta!

Kirppu06 (pientä kirppua toivottais vuodelle -06...)

molemmat 28 v.

Asutaan Helsingin ja Hämeenlinnan välissä

Tyttöset 02/00 ja 04/02

Kolmosta alettiin siis virallisesti työstämään viime viikonloppuna, pitkien pohdintojen jälkeen. Ja nyt olo tuntuu aivan Mielettömän hyvältä!!

Vierailija

nyt listaterroristiksi rupesin.. :D Aiotko ap perustaa meille oman yhteisön, vai palstaillaanko vaan täällä? Oma yhteisökin vois olla kiva juttu..

Vierailija

nimimerkki:anna_liisa

oma ja miehen ikä:minä 29v mies 37v

lapset:molemmat poikia 06/97 04/02

kolmonen:parasta aikaa yritetään

Vierailija

[color=tomato]Jedelede

molemmat 26v

Keski-Suomessa asustellaan[/color]

[color=blue]pojat[/color] [color=tomato] 05/02 ja 03/04

Kolmosen tilaus lähtee marraskuun lopulla vetämään :)[/color]

Vierailija

Piipaa

37 jaa 50

Turun saaristossa asustellaan

Lapsia ennestään on kaksi neitiä 03 ja 05 syntyneet

Kolmoselle annettiin mahdollisuus nyt lokakuussa ja pian alkas olla totuuden hetket käsillä.. samalla pelottaa puolesta ja pelottaa vastaan..

kp 29/39(50)

Mä laitoin edelliseen pinoon joitain nimiehdotuksia ja oli siellä joku muukin laittanut, sori en muista kuka. Mutta niistä mun oma suosikki on [b]kolibrit[/b]!

Vierailija

[color=red]monet taitaa lukea vain tuon ekan sivun ja laittaa omat tietonsa sitten.. No, ei se haittaa, kyllä ne löytyy täältäkin! Mutta jos joku lukee tämän viimeisen sivun ennen vastaamistaan, niin laittakaa jatkossa ilmoittautumiset tuonne KOLIBRIT-esittellylistan perään, niin löydän ne nopeammin!! :) Kiitooos:)[/color]

Vierailija

unelmamamma

melkein 30v ja 30v

Läntisessä suomessa elellään

lapset entuudestaan: 01 ja 02 syntyneet

Kolmonen:?? Yritän puhua miestä ympäri... vaikka pelkään kyllä kovasti että jos kolmas vauva ei olisikaan enää terve... kuume vie kyllä voiton...

Vierailija

Jospa sitten kuitenkin ilmoittautuisin tähän pinoon mukaan vaikka taasen tuntuu siltä että tekis mieli jättää koko juttu ja jatkaa elämää nykyisellään ilman uutta vauvaa. Miksi tämä kolmas päätös on niin vaikea???!!!

Eli tiedot

tiinaliisa

Keski-Suomi

iät 36 ja 39

kaksi lasta 8v ja 4v.

kolmannelle annettu mahdollisuus tulla syyskuusta alkaen ja nyt lokakuussa tuli rimakauhu

Vierailija

Nimimerkki Haitu

ikä 26 ja mies on 29

Etelä-Suomessa asutaan

Pojat 07/02 ja 05/04

Minä haaveilen jo kolmosesta, mies toppuuttelee vielä mutta ehkä piakkoin!!!

Vierailija

nimimerkki : rautiai

oma ja miehen ikä : oma ikä 34v. ja miehen ikä 36v., Vantaa

(paikkakunta)

lapset entuudestaan : poika 5 v. ja tyttö 3 v.

Kolmonen:?? Biologinen kello alkaa kai lähivuosina tikittää, joten nyt unelmoimme vielä siitä elinikäisestä haaveesta: lapsiluku kolmesta.

Yksi siis vielä mahtuisi, jos ei kaksikin...jos paukahtaisi kaksoset.

Uran kannaltahan lapsen teko ei olisi nyt järkevää, mutta luulen, että jos uran laittaisi ykköseksi nyt..takuulla harmittaisi vanhempana mummona.

Kivaa kun täältä löytyi 3.sien odottajien pino! tsemppiä yrittämiseen!

Vierailija

aamu77

minä ja mies 28v

lapset 11/00 ja 12/04

kolmas saa tulla koska tahansa....nyt on menoillaan toipuminen( " yllätysraskaudesta" )kohdunulkoisesta raskaudesta, jonka jälkeen vauvakuume taas yllätti =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat