voi h***tti että olen ollut idiootti

Vierailija

ollaan muuttamassa kuukauden päästä ja olen jo nyt aloittanut pakkauksen, lähinnä käyn opiskeluaikaisia kamoja läpi ja heitän turhaa pois, ettei tule raahattua uuteen asuntoon kaikkea turhaa, tilaa vievää sälää.

Käsiini osui vanha kirjelaatikko, jossa oli ystävieni kirjeitä mm. ajalta kun ovat olleet opiskelijavaihdossa eri puolilla maailmaa. Kirjeissä minua pyydellään visiitille, kutsuja Berliiniin, Prahaan, Roomaan, Pariisiin, Amsterdamiin, Wieniin jne jne. Siihen aikaan olin vielä opiskelujen ohessa töissä joten rahaa olisi ollut ostaa lentoliput, asuminenhan olisi ollut ilmaista paikan päällä.

Ja mitä tekee hän??? Ei lähde minnekään, koska on korviaan myöten ihastunut erääseen mieheen, jonka kanssa tapaili satunnaisesti.

Ja nyt v***ttää ja pahasti. Se oli nimittäin lyhyt suhde, josta ei koskaan tullut mitään ja mieskin oli loppujen lopuksi idiootti. Ja kyseisen idiootin takia jätin nuo reissut tekemättä.

Toki olen monissa noista kaupungeista käynyt, mutta ihan eri asia olisi ollut oleskella siellä ns. paikallisten tapaan, täysin vapaana ja nauttia kaupunkien sykkeestä.

Ai että otti päähän lukea noita kirjeitä ja kirota omaa tyhmyyttään.

Näen vain sieluni silmin, miten ihanaa olisi ollut viettää viikko roomassa, käydä opiskelijabileissä, kierrellä ja kaarrella paikalliset oppaina.

Kommentit (5)

Vierailija

itseasiassa paljon tulee mietittyä mennyttä elämää ja tekemiään valintoja. Missä olisin jos olisin valinnut toisin....

Tuo aloitukseni ei niin vakava juttu, vaikka kieltämättä harmitti kun sen muistin.

Mutta toisaalta, jos olisin suuremmissa asioissa valinnut toisin niin minulla ei olisi noita ihania lapsia. Aika jännä, miten pienistä valinnoista suuret asiat ovat kiinni.

ap

Vierailija

mutta nyt kirjeiden myötä muistin.

Tuosta jo tuhottomasti aikaa, tottakai olen oppinut jotain, tosin ehken tuosta, mutta monista isommista asioista - ja kasvanut ihmisenä.

Aika kauheaa olisi jos ei n. 10 vuodessa yhtään kasvaisi ja kehittyisi ihmisenä =)

Mutta harmittaa tuo silti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat