Alkuraskauden keskenmenosta kyssäri

Vierailija

tuleeko kunnon klönttejä vai VAIN runsaammat ja kivuliaammat kuukautiset/vuoto?

Minulla on kuparikierukka ja oon lähes varma että nää menkat on keskenmeno eikä normivuoto.

Kommentit (8)

Vierailija

Teettää varmasti raskaustestin.

Itselläni kuvailemasi oireet johtuu liian runsaista kuukautisista ja kärsin kovista kivuista. Raskaana en voi olla, koska en ole ollut sukupuolisuhteessa kolmeen kuukauteen.

Vierailija

mietin vaan et tuleeko niitä klönttejä alkuraskauden km, kokemusta on vko 7 km ja silloin tuli kanamunan kokoinen hyytymä ulos :(

Vierailija

Alussa oli niin niukkaa, että just ja just jäi paperiin verta. Myöhemmin jouduin vaihtamaan sidettä monta kertaa päivässä. Vuotoa kesti n. 10 päivää. Lopussa tuli kunnon klönttejäkin.

Yhtenä päivänä oli tod. kovat kivut, aivan niin kuin supistukset ja se kipu halvaannutti! Sen jälkeen juimi seuraavana päivänä, mutta sitten kipu loppui, veren vuoto sitä seuraavana päivänä.

Kävin tuona kivuliaana päivänä lääkärillä, pikaraskaustestissä näkyi ainetta, jota muodostuu kun raskaus on menossa kesken. Sain samalle viikolle kontrollin, jossa todettiin että raskaustesti on negatiivinen (pikaraskaustesti tämäkin).

Vierailija

tuli runsaan oloiset " kuukautiset" , eli km. Tosin mulla tulee hyytymiä ja klönttejä ihan normaali kuukautisten aikaankin.

2. kerralla tuli lorisemalla kirkasta verta, muttei lainkaan klönttejä ja tämä raskaus jatkui synnytykseen.

3. kerralla tuli runsaasti verta ja hyytymiä ja klönttejä ja siis kesken meni sekin.

4. kerralla ei vuotanut tippaakaan, mutta keskenmenoa pelkäsin viikolle 20 asti. Ja joka ikinen kerta veskissä tarkistin, että tuleeko verta.

Vierailija

normaalisti menkkojen aikana ei tule mitään hyytymiä, nyt pieniä kokkareita tulee satunnaisesti.Vuoto oikein lorahtaa siteeseen ja hetkessä täysi onkin.

Alkoi tuhruttamalla ja yltyi.Kivut oli kauheat kun kunnon vuoto alkoi.Häpyliitos oli samanlainen kun synnyttämään olisi menossa=hellä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat