Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletteko kokeilleet myydä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

www.sisustuskauppa.com

itse olen miettinyt myyntityötä tässä kotonaolon ohessa, tilasin tuon info paketin ja sieltä saa aika kivasti tavaraa tuolla 300¿:lla, 150¿:lla hiukan vähän tuotteita, mutta tuo toinen kiinnostaisi jos joku myynyt voisiko kertoa kokemuksistaan? Luulisin että ei kovin vaikea saada tota tavara määrää kaupaksi mitä siinä myydään. Tuotteet pitää noutaa Lahdesta mutta itse asustelen suht läheltä. Kiitollinen infosta jos jollain on!

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

pienestä sinun elämäsi murheet ja ärsytykset kiinni. Itselläni onneksi ei elämä ole tuolla mallilla. En suosittele sinulle ainakaan lasten hankintaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

niissä muissa versioissa on? onko pitkälti samat tuotteet, vai paljonkin erilaiset?

niissä saman verran päiväpeittoja, ja tyynynpäällisiä, muut tuotteet ovat hiukan eri. Mutta kuulemma ensi viikolla taas vähän vaihtuu eri tuotteet tai tulee uusi paketti. Siellä aika hyvä vaihtuvuus tuotteissa melkein viikottain.

herbalife 05

Vierailija

tuo turhan kirjoittelu ongelma on sama joka paikassa, jokainen kirjoittelee ihan mihin sattuu.

Hanna, missä sinä ajattelit tuotteita myydä jos ostat? Oletko miettinyt? Minä tilasin tuon myy ja osta infopaketin, aika paljon saa tuotteita 300¿:lla. jos laskee sivujen hintojen mukaan niin niistä tuli äkkiä laskettuna jonkun verran yli 800¿

Vierailija

Itse olen noutanut tuotteet, sillä tiedotteessaan he toivovat että ne noudetaan. Tämä jo senkin takia, koska esim. mitä minä olen ostanut, niin siihen pakettiin kuuluu 30kpl tyynynpäällisiä ja malleja oli varmaankin 20-30kpl ja värejä ainakin saman verran, samoin päiväpeitoissa monia monia värejä ja monella eri kuviolla. Hyvin se ainakin minun kannalta on toiminut, sillä käyn Lahdessa kerran viikossa muutenkin. Hanna, sinulle suosittelen sillä sinä tunnut olevan oikeasti kiinnostunut asiasta. Uskon että pärjäät sama muiden myyntien kanssa jos et tykkää asiasta et myöskään niitä kenellekkään saa myytyä. Tsemppiä

Vierailija

Lahdessa oli kirpputoripöytä, missä oli PALJOn näitä tuotteita myynnissä! Ja hinnat olivat TOSI alhaiset, mm nuo maljakot olivat 2¿/kpl, norsut 5-7¿kpl jne... itsekkin ostin sieltä aika paljon tavaraa ja ihmettelin miten olivat niin halpoja. Pöytä tyhjeni kyllä parissa päivässä, eli hyvin menivät kaupaksi, mutta koska hinnat olivat suurimmaksi osaksi paljonkin halvempia kuin tuolla sivuilla olevat hinnat, en tiedä jäikö myyjä näistä mitään sitten voitolle vai halusiko vain päästä tavaroista eroon. Nättejä jaa hyvälaatuisen tuntuisia esineitä kyllä ovat : )

Vierailija

HUOM! Ei lupaa palauttaa rahoja, jos asiakas muuttaa mieltään tai ei ole tyytyväinen tuotteeseen. Mikä on kyllä suomalaisessa postimyynnissä kaiken a ja o ja asiakkaan oikeus. Ainoastaan rikkinäisistä tuotteista palauttavat rahat ostajalle. Ja siinäkin täytyy varmaan itse maksaa postikulut, kun eivät niitä erikseen lupaa.

Älkää vaan menkö mukaan moiseen huijaukseen. Tästä vielä kuullaan jossain Kuningaskuluttajassa. Pitäisköhän laittaa sinne vinkki.

Vierailija

Mielenkiintoista! Joka on saanut sieltä tietoja, laittaisitteko heidän y-tunnuksensa? Se on pakollinen merkintä laskuissa? Hmmm... alkoipa kiinnostaa.

Vierailija

ei noiden sivujen kirjoittaja osaa kirjoittaa suomea! Virheitä löytyy jos jonkinlaista. Siitä tulee todella sellainen epämääräinen fiilis sivujen ja koko toiminnan suhteen... tuollaiseen paikkaan pitäisi kyllä kirjoitta oikein! Tämä av-palsta on sitten eri juttu...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat