oletteko kokeilleet tätä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

www.sisustuskauppa.com

itse olen miettinyt myyntityötä tässä kotonaolon ohessa, tilasin tuon info paketin ja sieltä saa aika kivasti tavaraa tuolla 300¿:lla, 150¿:lla hiukan vähän tuotteita, mutta tuo toinen kiinnostaisi jos joku myynyt voisiko kertoa kokemuksistaan? Luulisin että ei kovin vaikea saada tota tavara määrää kaupaksi mitä siinä myydään. Tuotteet pitää noutaa Lahdesta mutta itse asustelen suht läheltä. Kiitollinen infosta jos jollain on!

Kommentit (3)

Vierailija

siitä ei tule kuluja sillä se toimitetaan sähköpostilla kun tilaat sen eli kun menet ostoskoriin ja tilaat tuotteen siellä sanotaan ettai siitä tule kuluja. Tiedote tulee sinulle sähköpostilla

Vierailija

moi

Olen ostanut pari kolme kertaa tuotteita ja olen myynyt tuotteet pääasiassa tuttavilleni, töissä ym. Kivaa Thaimaalista tavaraa tällä hetkellä olen saanut hyvin kaupaksi. Olen ostanut 300¿ paketin joka kerta. Tietyt tuotteet saa valita itse ja värejä ja malleja on ollut todella runsaasti. Myydessä niistä tullut ihan kivasti vaikka jättänyt parit esineet aina itselleni. Lisäksi kun olen hakenut tuotteet saa ostaa myös muita sen lisäksi, aivan ihania puisia kissoja ostin sieltä maksoivat jonkun 3¿/kpl sellaisia istuvia kissoja ei mitään kauhean isoja mutta myin ne nimittäin 9¿/kpl. Suosittelen! Jos alatte myymään, laittakaa minulle postia sillä saisin siitä bonusta kun saan hommattua uuden myyjän! matkailija72@suomi24.fi

Vierailija

Miksi siinä mainostetaan ilmaista tiedotepakettia ja kun sitten laitan sen ostoskoriin siinä siitä peritäänkin 15¿!!! Mitä teen väärin? Kiinnostusta olisi kyllä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat