Nyt voin vihdoinkin sanoa että...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

vuoto on loppu. Keskenmenojen jälkivuoto kesti sitten yhteensä 2kk3pv. Nyt on sitten pienempi mutta uudempi ongelma. Miten lasken kp:t? No, jos lasken ne sitten kun seuraavat menkat alkaa. Heh, keksin ongelmaan ihan itse ratkaisun. Vihdoinkin voin sanoa että yritys alkakoon! Olen pitkästä aikaa onnellinen, onnellinen siitä että olen vihdoinkin terve.

En olisi ikinä uskonut että toipuminen veisi noinkin kauan aikaa. Yhdessä vaiheessa jopa luulin että nyt vuoto loppuu, mutta olinkin sitten väärässä. Enää en ole. JIPPII! Nyt en vain tiedä mihin kuukausilistaan kuuluisin, mikä on seuraava mahdollinen kuukausi vauvalle. Kesä- heinä- vaiko elokuu? (Joo, ja huumori on ed. mukana. näihin listoihin liityttäessä.) En siis ole pistämässä mitään ehdotonta aikarajaa vauvan syntymiselle. Saa tulla kun on tullakseen. Toivottavasti ensi kerralla on parempi onni ja saan vauvani syliin asti.

Pientä yöllistä mietintää...Nyt nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija

Mukava kuulla, että alat olla kunnossa! Olenkin täällä kysellyt km:n jälkeisistä vuodoista sillä oma kroppa tuntuu olevan km:n jäljiltä vielä aikas sekaisin. Yhdet menkat tuli 26 pv km:n jälkeen, mutta sitten kp 16 tuli yhtäkkiä kirkasta verta reipas loraus ja vielä ripotellen seuraavana päivänä. Nyt itsekin olen hieman sekaisin, että missä mennään... olivatko nuo siis pikamenkat vai mitä ihmettä tuollainen yhtäkkinen verenvuoto oli. Se sai siis alkoi yhdynnän aikana ihan yhtäkkiä niin että oli lakanat ihan veressä. Kummastuttaa...

Onnea sinulle uuteen yritykseen!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat