Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi nöyryyttävää

Vierailija

Mieheni sai selville, että hänellä on vuoden ikäinen lapsi edellisestä suhteesta. Lapsen äiti on tehnyt kaikkensa, että lapsi ei saisi tavata isäänsä. Nyt asia on käräjäoikeuden ratkaistavana. Ollaan miehen kanssa kunnollisia, työssäkäyviä ihmisiä. Ei juoda eikä polteta.

Lapsen äiti on tehnyt ensimmäisen lapsensa samalla tavalla - isää huijaamalla. Äiti on valehdellut kaikkea mahdollista miehestäni asianajajalleen. Oikein hävettää sen akan puolesta. Tämä nuorinainen on itse työtön ja kouluttamaton sosiaalipummi, joka vie lapsiaan äitinsä luo hoitoon lähes joka viikonloppu, että itse saa lähteä ryyppäämään ja pokailemaan kundeja.

Koko prosessi on ollut todella vaikea. Nyt meille on tulossa sosiaaliviranomaiset tekemään olosuhdetarkistusta, että voidaan arvioida voiko lapsi tulla tänne!! Äidin omaa kykyä huolehtia lapsista ei arvioida millään tavalla. On vaan itsestäänselvyys, että äiti on niin hyvä ja paras.

Voi että, tulee jotenkin kauhean nöyryyttävä olo, kun jotkut sossuntantat tulee tänne mittailemaan meidän nurkkia..

Onko tämä tällainen ihan vakiokäytäntö?

Kommentit (5)

Vierailija

Mutta jos äiti on heille puhunut puutaheinää teistä, niin ymmärrän että haluavat tarkistaa. Ja nythän saatte näyttää heille että olette kunnon ihmisiä jotka voivat lapsesta huolehtia ja äidin asema heikkenee.

Vierailija

Valitettavan usein näissä tapauksissa uusi nainen on mustasukkainen lapselle edellisestä liitosta, tai harmissaan siitä kun ei itse ole saanut miehelle esikoista synnyttää.

Onnea prosessiin! Ja kylläpä te sen nurkkien kyyläilyn kestätte; ei ne kuitenkaan joka viikko teille kylään tuu ne sossun tädit :)

Uusimmat

Suosituimmat