~~Truplat keskiviikkoon~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta kaikille!!

Yövirkkuna aattelin sitten alottaa pinon uuteen aamuun herääville!! :) Rauhallisesti on yö mennyt ja ajatukset harhailee kyllä kaikessa muussa kun työasioissa!!

Ja kivaa yksi yö niin sitten päästään reissuun!! Vaikka ihan kahden kesken ei mennäkkään niin varmasti ihan luksusta olla vähän poissa perusarkikuvioista!!

Nekun uutta testiä jännitetään :) peukut pystyssä!!! Toivottavasti tänään jo tulos selkenee!!!

Mii: kyllähän miehen on varmaan pikkasen erilaista käsittää raskaus, ei varmaan ihan niin täysillä iske tajuntaan se isyys ennen ultria tai sitten vasta syntymän jälkeen taitaa mennä perille!! Peukutetaan sullekin paikkaa kesäjunaan!!! Tilaa vielä on!!! ;)

Neiti on kovasti ollut ajatuksissa: toivottavasti siellä vauvan itkut helpottaa ja saatte levättyäkin välillä!! jaksuja kovasti!!

Keksitkö Marieela hyviä vauva-aiheita sinne keramiikkatunnille?

olo melkeen oireeton edelleen: rinnat tuntuu vähän täyteläisimmiltä muttei kauheena arista, muutoin olo ihan " normaali" mahaa nippailee välillä menkkamaisesti (?) mutta taitaa kuulua asiaan!! Ja nälkä iskee sitten välillä tosissaan: silloin on parasta olla ruokaa ja nopeesti: tulee nimittäin nopeesti tosi heikko olo ihan yks kaks!!

Omaa napaa täällä siis yön tunteina tuuletellaan!! :) oon jo kaukana untenmailla kun te muut heräätte!! Ja sitten Miruliin kanssa jumppaan illalla!! (on muuten takareidet kipeet kun kävin siellä venyttelyhässäkässä su! pienestä sitä tietää tehneensä!!)

M rv 5+3 (tjsp)

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Hienoa! Se on siis plussa, onnittelut:)

Jellona: me ei tosiaan haluta myöskään tietää. Mä en muutenkaan ymmärrä tuota vaatteitten hamstrausta... kyllähän sitä ehtii sitten vauvan kanssakin ostamaan, ei kaikki laatikot tarvitse olla täynnä vaaleanpunaisia tai sinisiä vaatteita monta kuukautta aikaisemmin. Ja monet sanoo, että vaatteita tulee lahjaksikin niin paljon, että hyvä että ehtii niitä edes kaikkia käyttää muutamaan kertaan. Tällaisia ajatuksia täällä:)

Marieela ja Miitsu: jänniä nuo ensimmäiset raskausoireet - odottaakaas vaan jos teille sattuu tulemaan yhtä paha olo kuin mulla tässä raskaudessa. Eikö sulla MARIEELA ollut viime raskaudesta pojasta oksentelua tms. Muistelen sellaista.

Mulla täällä alamaha kipeä, supistelee ja selkä kipeä...

Nyt töiden pariin.

Vierailija

Joko kerroit miehelle? Mullakin alkoi oireet vasta rv5+..

[b]Nekku:[/b] *halaa* Tiedän tunteen, kun mieheen menee tällä saralla hermot!! Meillä vasta ultran jälkeen se tajusi iloita, sitä ennen oli semmoista " tämä raskaus on ihan normaalia" - elämää eikä siitä juurikaan puhunut. Sama testien kanssa. En mä sille kaikista tekemistäni ole edes sanonut, näytän mielelläni vasta sit + sille ja muuten pähkäilen itsekseni ja kavereiden kanssa.

[b]Tiitikkä:[/b] mä ihan liikutuin sun unesta! Mä olen kans joskus nähnyt truplista unta, mutta paras oli se kun näin viime yönä BB:n Kathysta... *etsii elämää* :)

Mites [b]Jellonan[/b] neuvola?

Vierailija

Illalla jo nyyhkyttelin sitä pientä tuhrua. Valvoin piiitkälle yöhön miettien ja surien jo valmiiks, kun arvasin mitä on tapahtumassa..

Aamulla sitten huomasin pikkuhousun suojassa kunnon veret jo.

Näinkö tässä aina käy. Ensin herää toivo kun saa haamuja testeihin ja sit vetästäänkin matto alta..

On niin paska olo :´( En jaksa ku itkee.

Soffulle vaan onnittelut.. Vaikken nyt täysillä osaa sun plussasta iloitakaan *anteeks* Itku tuli ku luin sun plussasta...........

Vierailija

Olen valtavan pahoillani puolestasi! (((halaa))) Olisin sinulle kyllä sen plussan suonut, jos se minun vallassani olisi. Nyt tuntuu varmasti tosi pahalta. Mutta uskon kuitenkin vakaasti, että teidänkin odotus pian palkitaan. Ehkä jo ensi kierrossa!

Vierailija

Oli ihan pakko tulla tänne heti aamusta katsomaan, mitä Axelle kuuluu. Näin viime yönä unta, että plussasit, enkä ollut enää aamulla varma, oliko se unta, vai oletko todella plussannut. Ilmeisesti et kuitenkaan ole, mutta täytyy toivoa, että tämä oli enneuni. Hassua muuten nähdä unta jostakin ihmisestä, jota ei ole koskaan tavannut ja jonka kuvaakaan ei ole nähnyt.

Tänään oli ärsyttävää herätä aikaisin. Siksi olenkin vähän kiukkuinen. Olisin mielelläni nukkunut edes ensimmäisenä lomapäivänä vähän pidmpään, koska näitä univelkoja on kerääntynyt. Mies ei ole ilmeisesti tiedottanut tutuilleen tarpeeksi tehokkaasti työmatkastaan, ja siksi meillä on tälläkin viikolal soinut puhelin ihan koko ajan. Tänän aamuna sitten heräsin puhelimen ääneen jo ennen kahdeksaa.

Talvikin pojalle tsemppiä neuvolatarkastaukseen. Itselleni on jäänyt selvästi mieleen oma neuvolan 6-vuotistarkastus, eikä mitenkään hyvässä meilessä. Muistan varsin hyvin ainakin rokotukset.

Nekun varmistustestin tulosta odotellaan täälläkin!

Vierailija

Jumpalta palattu. Huomenna meillä on työporukan kesken sellanen body-pilates jumppa. Kuuluu tälläseen tyky-toimintaan. Saas nähdä kykenekö siellä mitään tekemään, oli sen verran rankaa tää tän iltanen jumppa.

mii: Kyllä mä nyt edelleen oon sillä kannalla, että vasta maanantaina aikasintaan testaan. Pelkään jotenkin niin hirveesti sitä iänikuista negaa ja sen tuomaa pettymystä, etten haluisi hoppuilla. Mutta voipihan se olla, että jos ei lauantaihin mennessä oo menkat alkaneet, niin sunnuntaina sen testn jo teen. Mut kattellaan nyt. Tietty ne menkat alkaa niin, ettei sitte tartte sitäkään asiaa pähkäillä.

Sulla ainakin oireet kuulostaa tosi hyvälle! Peukutan sulle oikein todella, että tää plussa-aalto veis sut mennessään.

Vierailija

Selvännäkijän kanssa oli tänään jutellu. Se nainen oli sanonut että sinun tyttäresi on raskaana. No piti sit myöntää et EHKÄ OON!!!

Miten tää nyt näin meni? En olis muuten kyllä kertonut viel pitkään aikaan...

OHHOH!

Vierailija

Anteeksi, otin varaslähdön jo tänään.

Koskaan en oo nähnyt testissä mitään ja nyt siinä näkyy hailakka viiva koko matkalta.

Onkohan toi testi rikki????

Kädet tärisee!!!

Kp 28/28, joten menkkojen ei pitäs alkaa ees viä tänää. Sanokaa et noin sen pitääki näyttää!!!!

Olispa tää nyt sitä!!!

T: Super happy Soffu

Vierailija

Ihan aluksi SOFFULLE jätti-mega-super-extra-onnittelut plussasta!!!!!!!!!!!!!! Kerrassaan ihana uutinen. Toi teidän äipän ennustajajutska oli kyllä melkoinen, hui! Mutta kuten joku totesikin, niin sehän tarkoittaa vaan sitä, että sä tosiaan olet raskaana :)

Ja NEKULLE suuren suuri halaus. On se niin väärin. Mä olisin suonut sulle sen plussan niin mielelläni. Ei oikein osaa edes sanoa mitään lohduttavaa... olet kuitenkin ajatuksissani!

Hienoa kuulla TALVIKKI, että pojan neuvola sujui mallikkaasti!

Ja NANSKULLAKIN vaikutti olevan hyvä päivä tänään. Mukavaa, että olo alkaa helpottaa kaikin puolin!

Oma napa: neuvolassa kaikki ok. Hb 122 ja painoa kertynyt ekasta neuvolasta tähän päivään 2kg. Paineet myös ok ja virtsa puhdas. Vauvan syke oli 130. Seuraavan neuvola-ajan sain 16.11. ja silloin kuulemma täytetään ne Kelan laput. Ä-pakkauksen pitäisi neuvolan tätin mukaan ehtiä meille jouluksi *toivoo kovasti että ehtii* Olisi ihana päästä tutkailemaan pakkausta joulunpyhinä!

Illalla olisi edessä ruuanlaittoa, siivousta ja lenkkeilyä. Eilen tuli Vauva-lehtikin, enkä sitä kunnolla ehtinyt lukemaan. Täytyy perehtyä siihenkin paremmin tänään. Saa nähdä ehdinkö koneelle vai valtaako mies paikan lataus- ja asennushommillaan...

Vierailija

Mä en ilmeisesti ehdi nykyään pinoutumaan kuin aamuisin töistä:( Illalla on muka aina niin paljon tekemistä, etten ehdi koneelle ollenkaan. Mutta tosiaan, ehdinpä edes aamuisin. Mulla on tänään taas neuvola - saa nähdä millaisia lukemia täti saa eri mittauksista. Ei nimittäin tuolla lomalla tullut syötyä mitenkään superterveellisesti; pizzaa, karkkeja, suklaata, limsaa, ei maitoa/tummaa leipää ollenkaan ym. *noloilee*

Kiva kuulla, että KATZUN ultra meni hienosti! Ja lämpöiset onnittelut pienestä pojasta!!!!! Me taidetaan miehen kanssa kuulua EMMASANNAN lisäksi vähemmistöön, eikä haluttu tietää sukupuolta etukäteen. Totta kuitenkin on se, että vaatteiden ostaminen etukäteen olisi paaaaljon helpompaa jos sukupuolen tietäisi... Kaupat kun tosiaan tahtoo olla täynnä vain sinisiä ja punaisia. Aika paljon me ollaan etukäteen ostettu beigeä, keltaista, vihreää ym. neutraalia. Ja kyllä me aiotaan käyttää pojalla punaista ja tytöllä sinistä - riippuu toki hieman mistä vaatteesta on kysymys. Jos esimerkiksi on joku sininen haalari, niin jos alle laittaa esim. punaisen paidan, niin sitä voi käyttää mun mielestä sekä tytöllä että pojalla.

NEKUN testitulosta odotellessa... Olis kyllä niin mahtava juttu, jos saisit tikkuun edellisiä selkeämmän viivan * toivoo sormet ja varpaat ristissä plussan vahvistumista*

Oikein pirteää keskiviikkoa kaikille! Tuokoon tämä päivä kaikille paljon iloa tullessaan :)

Jellona rv 20+2

Vierailija

Marieela: mäkin juoksin alkuraskaudessa vessassa, myös yöllä...

väsyttää.

Se on hyvä Jellona, jos painoa tullut noin vähän. Mulla lähtöpaino oli 53 ja indeksi 19, ja nyt on 10 kiloa tullut. Usein hoikilla naisilla nousee vähän enemmän ja pitääkin ja saa nousta. Tosin ei mulla ole kuin tämä maha tässä, muuten olen ihan normaalini.

Mirulii: hyviä oireita!!!

Nyt takaisin hommiin.

Vierailija

Juu, h tarkoittaa samaa kuin rv. Ammattilaiset käyttää sitä yleensä aina kaikissa asiapapereissa ym. Jos lähetteessä on ollut h37, niin voi olla, että olisit voinut päästä jo h36+. Saattaa olla vaan kiinni siitä miten siellä on ollut aikoja.

Vierailija

Se ON PLUSSA, se on. Niinhän tekin mulle hoitte kun haamua pukkas tulee =)))))))))))))))) ONNEA ONNEA:

Tuuhan kesiksiin sitte listaemoilemaan mun kans ;)

EMMASANNA, tytöstä oksensin ihan konkreettisesti enkä kyennyt syömään mitään, kaikki mitä söin tuli ylös.

Mutta pojasta taas oli niin päin et usein syömällä pidin pahanolon pois. Heti jos meni liian pitkästi syömisen kanssa alko oksettaa ja siis ruualla sen sai heivatuski pois.

Eli 2 laista kokemusta mulla ollut pahastaolosta raskaana ;)

Mä kyllä kuulun niihin ketkä hamstraa niitä vaatteita etukäteen laatikot pullolleen vaikken ole aiemmin tiennyt edes kumpi tulee. Mutta mä en välitä vaik ne olis kerran vaan päällä, musta se on ihanaa hankkia lapselle kaikkea kivaa. Olenkin shoppailu hullu enkä ollenkaan tarkka rahasta =D Mutta musta jokainen tekee niin ku tekee, ei ole oikeaa tai väärää tapaa ;)

MIRULII, mä haluun SUT mukaan vielä!!! *rukoilee jo tuplana* :))

Nyt poistun taas hymyille. IHANA uutinen kerrassaan SOFFU ;)

Vierailija

Muksu pyörii pedissä odottellen unta. Ulkona olikin yllättävän kiva ilma, vaiks olikin kylmä. Aurinkoista ja kirpeetä. Pipo piti jo vetää päähän. Piristi kyllä kummasti mieltä, vaikka muuten olo on edelleen ihan nuutunut. Jotain menkkoja edeltävää varmaankin.

Soffu: Uskomatonta toi ennustajajuttu! Mut sehän vaan todistaa että sä tosiaankin olet raskaana :) Nousee kyllä ihan karvat pystyynkun miettii tota juttua. Siis kuin joku oikeesti voi tietää tommosen asian...

nekku: Ne miehet, ne miehet. Eipähän se tosiaan niiden elämää suuremmin hetkauta jos plussa muuttukin negaksi tai kun menkat alkaa. Ne kun vaan tavallaan seuraa tätä " projektia" sivusta, niin niille ei ainakaan näin alkuunsa kehity sellaista tunnesidettä tähän asiaan, niin kuin meillä naisilla. Mutta toisaalta ne ei myöskään ihan siinä määrin pääse nauttimaan niistä raskauden iloista -potkujen ja liikehdinnän tunteesta ja siitä jännästä olosta kun tietää että oman vatsan sisällä kehittyy uusi elämä. Näin se vaan on ja tulee aina olemaan. Mutta pusket vaan sinne kainaloon ja sanot et nyt suu suppuun ja lohdutat mua kun on paha mieli!

Talvikki: Tuuhan kertomaan neuvolakuulumisia!

Nyt kahvia nassun ja taidanpa sitten itsekkin köllähtää tohon sohvalle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat