*** Syyssäteiden keskiviikko ***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (15)

Vierailija

[color=FF6A6A]myös täältä!

Pikainen pinon kohotus :) Oli ihan yllättäen tippunut 2. sivulle, hups!

Vihdoin työrupeama ohi, mutta lyhyt ilo, perjantaina takas aamuun :( Mut sentään 1 vp, on sekin jotain. Menee kyllä siivotessa Jajan tyyliin, pitää kans ne " bileet" pitää. Ja aamulla teen sen pätkis kääretortun, kiitokset Eevikselle ohjeesta ja muille vinkeistä,

Lainaus:

KIITOS!

Labaselle toivon tervehtymistä, se on kyllä se päiväkoti sellainen pöpöpesä, mutta kunhan vastustuskyky nousee parin flunssan jälkeen niin kyllä se sit siitä.. sit vaan toivoo että tulis kipeex ;)

Mul on kyl nyt niin puhti poissa että parempi vetäytyä tuonne sängyn pohjalle oman kullan viekkuun, ihanaa :)

Mutta huomisiin ja pistetään huomenna pino päivän pisimmäksi, eix joo?

Pitkäääää pinnaaaaa piinailijoille, tärppi onnea oviksen bongaajille ja meille muille mukavan rentoa illan jatkoa ;) ja tietty +++onnea kaikille!

Ja meidän jo plussanneille paksua oloa ;) Tahtoo kans..

Kathy [color=pink][size=6]♥

Vierailija

... on iskenyt. Aivan tolkuton väsymys. Koska kuitenkaan en saa mitään työasioita tehtyä, voin yhtä hyvin pyöriä täällä. Täytyy vaan olla tarkkana kuin porkkana, ettei kukaan bongaa minua täältä vauvasivuilta!

Maelle hyvää reissua! Toivottavasti menee koko matka plussan puolelle! Minä täällä juuri mietin omia töitäni, kun pitäisi lähteä marraskuussa viikoksi toiselle paikkakunnalle hoitelemaan asioita. Ja juuri se työviikko olisi todennäköisesti ensimmäisen yrityskierron ovisviikko! Aargh. Kai työasiat voi tästä syystä siirtää?

Kathyn kanssa mietin samaa, eli pitäisikö nikkiä vaihtaa. Minulla ongelmia aiheuttaa mies, joka tästä palstailusta innoissaan on alkanut kutsumaan minua tuolla nimellä =) Olen kyllä (totaalisen vainoharhaisena) vannottanut, että nyt se saa loppua, ennen kuin joku kaveri tajuaa, että meikäläinenhän se täällä pyörii. Tarkoitus on pitää yritys ja odotus salassa mahdollisimman pitkään (lukuisista syistä, jotka nyt jääköön selvittämättä). Ehkä kuitenkin uskallan vielä tätä käyttää, tuskin tässä ryhmässä ainakaan on lähipiiriä, koska ovat kaikki ryökäleet vastikään lisääntyneet. Numeroista en päässyt miekään eroon, koska pelkkä Pyry oli jo jollain käytössä.

Ei mutta, nyt töiden pariin! Toivottavasti muilla ei ole yhtä paha keskiviikkokaamos! Jäämme odottamaan testaajien raporttia =)

Vierailija

KAIKILLE TIEDOKSI, ETTÄ HENGISSÄ OLLAAN. PAKON SANELEMANA OLIN MUUTAMAN PÄIVÄN POISSA, KUN NETTIMODEEMI SANOI SOPIMUKSEN IRTI.

TULIN VAIN ILMOITTAUTUMAAN JA KIRJOTTELEN ENEMMÄN KUULUMISIA HUOMENNA.

C.S.I ALKAA...

-TAELSA-

Vierailija

[color=deepmagenta]

[quote]

Mukavaa " lomaa" teille! Toivotaan että lomatuliaisena tulis se plussa!

Nauttikaa..[/]

Joo, mä toppaan nyt itseni ja lähden fillaroimaan, hyrrr.... kylmä!

Illalla palaan asiaan kunhan enhdin lukea eilisen pinon, ihanan pitkä ;)

Mukavata seksiviikkoa eiku keskiviikkoa... heh hehe... hauska?!?!?!

Terkuin: Kathy [size=5[♥[/]

ps. saattaa olla että taas nikki vaihtuu, pikkuceli bongas mun nikin siitä pätkiskakun ohjeesta, auts..ja sehän on utelias... noh.. katsellaan..

Vierailija

tulin tsemppaamaan Jajaa. Tiedän, välillä koko homman tuntuu toivottomalta.. Vaikka minä vasta kolmatta yrityskiertoa elelenkin.. Jaksamishaleja ja toivomme kaikin voimin parasta tähän kiertoon!!

Nyt viettämään iltaa miehen, viinin ja kynttilöiden kera. Paremmalla ajalla sitten lisää.

Vierailija

pikaisesti täälläkin käyn ennen töihin lähtöä. Tunnin verran tuli ulkoiltua tuolla kirpakassa syysaamussa, kun olin miehen kaverina renkaanvaihdossa. Nyt uskaltaa ajella, kun illaksi luvattu vissiin räntä-/ lumisadetta.

Mae, toivottavasti reissu on kaikinpuolin antoisa ja mukava! Plussa plakkariin!

Venla, peukut on täällä pystyssä sulle ja Tuulialle myös. Plussasäteitä myös muille niitä tarvitseville.

Nyt syömään, moikka! Riika

Vierailija

Jajalle tsemppiä. Kyllä se siitä, välillä pitääkin vähän päästää tunteita, varsinkin näitä vauvakuumetunteita, kun ei voi/halua paljon näistä kylillä huudella. Valitettavasti en osaa vastata tuohon ovistiedusteluusi, oliko siis eilen, vai ei. Joka tapauksessa, kellistäpä nyt se miehesi tänä iltana, ja toivotaan parasta :)

Itse en ole suunnitellut noita ovistikkuja hankkivani, menisi mielestäni vähän liian tieteelliseksi tämä vauvatouhu, tosin, vannomatta paras. Varmaan joululahjaksi niitä itselleni hommaan, jos sitä ennen ei mitään positiivista vauvarintamalta kuulu :) Olenhan popsinut jo niitä paljon kehuttuja Special Multitabs 2 vitamiinejakin ja greippumehua kuluu aikaslailla sitäkin... :) Tosin, mietin tässä, josko ostaisi ihan oikeita greippihedelmiä, ei ole oikein mun makuun tuo hapan mehu :( Mutta kaikki pitää yrittää :) Täällä siis kp 7, ensi viikolla alkaa varmaan tosiyritys, hih. Yritän kuitenkin olla liikaa sitä ovista bongailemasta, ettei mene ihan liian vakavaksi touhu heti toisessa kierrossa.

-Olivia ♥

Vierailija

Maelle ja Venlalle paljon plussasäteitä! Toivottavasti nyt tärppää. Käykäähän sitten kertomassa tuloksia! On ihanaa jännittää ja toivoa muiden puolesta kun itsellä piinaviikkoihin vielä matkaa.

Soittelin eilen pomon kanssa ja sovin työkuvioistani kun olen siis tammikuussa palaamassa hoitovapaalta. Sen jälkeen iski pienoinen ahdistus että onko nyt oikea ratkaisu vielä pikkuinen päiväkotiin ja mennä töihin. No toivoin oikein hurjasti olevani tammikuussa jo raskaana niin ei tuntuisi niin epäreilulta pikkuista kohtaan. No se on varmaan äidille aina vaikeampaa se päiväkodin aloittaminen kuin meidän tosi reippaalle neidille ;)

Niin ja Venlalle vielä että minäkin tein ensimmäisen lapsen kohdalla 32/29 ja 34/29 negatiiviset testit ja sitten 36/29 tuli haamuplussa oisko ollut sillä apteekin omalla. Nuo negat oli sillä predictorilla joka mielestäni oli tosi surkea vaikka olisi pitänyt olla herkkä ja toinen nega tuli apteekin omalla. Eli ei vielä kirvestä kaivoon!!!

Olin täällä eilen muistaakseni lukevinani että aika moni on suunnilleen samoissa alkupäivissä menossa eli täällä kp 6. On taas monta piinailijaa muutaman viikon kuluttua:)

Mukavaa keskiviikkoa!

matleena

Vierailija

Kaikille tasapuolisesti kiitokset eilisistä tsempeistä ja peukutuksista! Niitä toisaan kaivataan edelleenkin, kun tämä piinailu vaan jatkuu. Nyt siis kp 34/29-32. Mutta kuten Jedelede sen sanoi, kirvestähän ei kannata heittää kaivoon vielä. Mä kyllä sen jo sinne kaivon pohjalle nakkasin eilisaamun negan jälkeen mutta kävin sukeltamassa sen sieltä pois, kun sain niin ihania tsempityksiä täältä.

Tiltalla kolisteli eilen täti jo eteisessä. Miten kävi, pääsikö täti luikahtamaan ovesta sisälle jo? Jos ei, niin tädinkarkoitustanssia yritän täällä tanssia sinullekin!

Eevis, kiva kuulla, ettei se apteekin testi tosiaan välttämättä vielä näyttäisikään mitään. Muistelinkin kyllä, että se on näyttänyt monelle plussaa vasta rv 6 tai 7 aikaan, tosin joillekin kyllä jo ihan ajoissakin. No, piinailu siis jatkuu ja niin kauan kuin täti ei löydä minua niin toivoa on :)

Labaselle pikaista paranemista! Saattaa tosiaan olla vielä edessä muutamakin flunssa ja vatsatauti, ennenkuin sun vastustuskyky on päiväkotitasoa.

Tuulia, Mae ja muutkin piinailijat: plussatuulta sinnepäin!!!

Mutta nyt mun pitääkin jo juosta bussille, etten töistä myöhästy.

venla

Vierailija

Huomenta Kaikille... Täälä mäkin vaan vielä piinailen...Vieläkään ei ole " tätiä" näkynyt, eilen vähän jomotteli mahaa siihen malliin, mutta sekin on mennyt aika hyvin jo ohi.. Mut yritän nyt malttaa vielä mieleni sen testin suhteen ku vasta eka luomukierto menossa pillereiden jälkeen, et jos vaan onkin muuten vaan sit myöhässä... Toivotaan parasta!

Venla ja Mae: paaljon plussasäteitä sinnepäin....

Nyt täytyy rientää kun on tulossa vieraita ja pitäis vielä vähän siivoilla :)

Palaillaan asiaan :)

Vierailija

Maelle, Venlalle ja Tuulialle peukut pystyssä -napatkaa ne plussat, niin saataisiin taas putki auki.

Täällä taas hoomoilasena -kiertopäivä joko 2 tai 43. Niin niukkaa oli tuhruttelu, että jos täti muka osasi paikalle, niin ihmettelen mikä tätä kroppaa vaivaa ja onko ylipäänsä mahdollista raskautua tällä köhivällä vanhalla prutkulla (joku muukin taisi taannoin tuntea samoin). Olihan tädin ekan luomukierronkin visiitti lyhyt ja niukka, mutta tämä menee jo kiusanteon puolelle. Toivonkipinä ehti nimittäin taas herätä eli jos vaikka sittenkin kuitenkin ehkäpä... Menkkamaisia jomotuksia on ollut nyt pari päivää ja maha on turvoksissa. Että yritä nyt tässä sitten ottaa rauhallisesti ja olla realisti, kun ajatukset pyörii vaan sen oman navan ympärillä. Ja ei muuta kun venaillaan, taas kerran.

Minäkin menin ja investoin noihin Multitabs Special 2+ -vitamiineihin:) Ja eiköhän se greippimehupurkkikin tartu pian kauppareissulla matkaan. Tässähän alkaa olla jo yrittämisen makua! Perskules, jos nyt ei tärpännyt, niin uudessa kierrossa lentää tjottailut nurkkaan ja mies joutuu kellistymään joka toinen ilta. Pysyisi vaan itse hereillä ja hehkeänä ;) C' mon beibe, I' m ready!

Vierailija

Lyhyt viesti siivouksen lomasta.

Kaikille piinailijoille paljon plussa onnea++++++++++++++++++++

Ja sitten purnaus omasta navasta:

Nyt vaan taas tänään tuntuu koko vauvan " teko" niin vaikealta, että ihan v.....aa! Aamulla tein ovistestissä melkein yhtä vahvan testiviivan kuin kontrollikin ja ajattelin, että testaan vielä nyt illemmalla uudestaan jos ovis olisikin jo tänä iltana. Nyt se testi näytti taas ihan negaa... Siis, eihän se voi olla niin, että hormoonihuippu olisi ollut esim. eilisiltana ja ovis tänään? Luulisi sen hormoonitason pysyvän vähän pidempään koholla. Meilläkin mies tulee vasta illalla myöhään pois reissusta, joten jos se ovis olikin eilisiltana niin peli on sitten menetetty! Eilen oli myös niitä kuuluisia limoja ja tänään on ollut vasemman puolen nippailuita. Eilen ovistesti näytti kuitenkin iltapäivällä negaa. Siis tuntuu, että järki menee näidenkin testien kanssa! Kohta heitän ne metsikköön ja olkoon sitten vauva tulematta jos ei muuten tule!

No niin, anteeksi tosiaan tuo purkaus, mutta tuntuu, että tämä on ainut paikka minne voi tällaistäkin hömppää raivota. Juu, menen purkamaan vihojani nyt tuonne imurin ja luutun varteen. Huomennahan meillä onkin sitten ne synttäribileet.

Vierailija

Huomenta! Vielä vilkutukset kaikille ennenkuin lähdemme yhdistetylle työ- ja turistimatkalle. Nettikahvilaan koitan päästä heti kun testi on tehty, ellei täti säästä sitä vaivaa. Tänään se punainen muori normiaikataulun mukaan saapuisi, mutta toistaiseksi on ollut hiljaista. Aika oireetta se yleensä tulee (älytöntä kiukutteluahan ei lasketa?), normi selkäsärkykin on puuttunut. Kiukuttelukin on ollut lievempää, ja analyysini mukaan johtunut lähinnä omasta äidistä, joka höösää ja höpöttää hermot riekaleiksi... auta armias ettei musta tule joskus samanlainen!!!!!

Hitsi Helmi-Ella, mä kun niin yritin lähettää sulle extra-säteitä kun suht samoissa mennään! Yoginosta sitten koitellaan - monesko päivä oikein menossa, testikö vaan negaa? Labasen täytyy varmaan varautua muutamaan flunssaan tänä syksynä ja talvena ennenkuin vastustuskyky on päivitetty tarhan-kestävälle-tasolle - pikaista paranemista! Pistetäänpäs Sofia ja Tuulia plussatili paukkumaan eikös juu ;D! Ja kiitos Riika vinkistä, mä olin missannut sen 2. sivun - joku ryökäle vaan käyttää jo lyhyempää nikkiä l. numerot jäi.

Tämä tytteli painuu nyt kasaamaan paperinsa ja valmistautuu henkisesti 500 km ajomatkaan, Tsau!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat