Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~PUOLUKOIDEN KESKIVIIKKO~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=aqua]Pikainen pinoutuminen, ennenkuin pääsen kotiin nukkumaan työyön jälkeen. Pinoudun siis myöhemmin..

Hyvää alkavaa päivää!

Kommentit (14)

Vierailija

se oli juurikin tuo sama nikki joka joskus nekulle muistaakseni kommentoi. Jotenkin hassua että ei muuten halua osallistua kuin ilkeilemällä. No, me ei välitetä siitä!

Vierailija

Eipä ole menkkoja näkynyt, nyt siis kp 34/29. Ja puolilta päivin on se pojan fysioterapia että kävisköhän testauttaan? Palelee kyllä sisällä ja ulkona, vaikka kuin ois vaatetta päällä. Muuta oireita en nyt ole huomannut. Mutta entä jos en ole raskaana, miksi menkat jää pois? Mulla on nyt ollu niin kiirettä, kun viikonloppuna oli mökkireissu ja sitten kolmet lasten synttärit ja eilen ois pitäny käydä oysissa mutta se peruuntui ja tänään on pienempien hammaslääkärit ja keskimmäiset fysioterapia ja loppuviikko pitäis siivota, pestä ikkunat ja vaihtaa verhot ja sitten leipoa kun viikonloppuna juhlitaan meidän poikien synttäreitä. Niin ei tässä hirveesti oo ehtiny sitä vauvaa niin kovasti ajatteleen. Ja mieshän ei meillä puhu siitä mitään. Ilmeisesti se on vaan meille sattunu vahinko. Mutta ei se sen takia mua jätä eikä vaadi aborttia. Onhan meillä jo 3 lasta niin eiköhän tuo mieskin tiedä mitä voi seurata jos jättää ne kumit kaappiin eikä mulla oo muutakaan ehkäisyä. Ja se ei luota mun sanomiin " varmoihin päiviin" . Miksiköhän? =) Mun mies ei kyllä yhdenkään raskausaikana ole ollut kiinnostunut sen ajan tapahtumista yhtään. Mutta nyt aamupalalle!

Vierailija

Älä Leijona välitä tuosta ikävästä ihmisestä (signeeraus vai mikä lie olikaan). Taitaa olla joku mies joka on itse harrastanut suojaamatonta seksiä tajuamatta että silloin voi nainen tulla raskaaksi...sun miehesi selkeästi kyllä ymmärtää miten niitä vauvoja tehdään:-) Ja kiva kuulla että hänkin oli jo innolla mukana!

Mulla oli tänään taas vähän mäntti päivä. Töissä yksi erikoislääkäri huomautteli mun mielestä aivan typeristä asioista (en ole niitä joille ei voi aiheesta sanoa, uran alussahan mä vasta olen, mutta ei tarvitse kommentoida jos ei tiedä mitä mun salissa tapahtuu! Tänään vaan sattui olemaan nukutettavana ihmisiä jotka tarvitsivat aivan järkkyjä määriä nukutusaineita ennen kuin pysyivät yleensä koko pöydällä, ja sit joku tulee valittamaan että annan liikaa nukutusaineita...mä oon kuitenkin ymmärtänyt että on kivempi nukkua toimenpiteen aikana kuin olla hereillä ;-). Ja sit iltapäivällä autossa alkoi jarrut temppuilemaan. Ei muuten ole kiva ajaa kun saa koko ajan miettiä toimiiko ne enää seuraavissa valoissa. Ja kaiken kukkuraksi olisin huomenna oikeesti halunnut mennä autolla töihin (yleensä kuljen pyörällä sen 9km) kun päivystän yön ja aamulla koomassa on ikävä pyöräillä kotiin, tulee rytmihöiriöitä ;-) Mutta nýt ei siis ole vaihtoehtoja, julkinen liikenne täällä päin on nimittäin aivan surkeeta kaupungin sisällä.

Jotain hyvääkin kuitenkin... miehen kanssa on mennyt tosi pitkään tosi hyvin, ei ole olut mitään megariitoja pitkään aikaan, ja pienempiäkin tosi harvoin. Vauvajuttuja en nyt oo juurikaan jutellut, mutta ei se tunnu enää niin kauheesti ahdistuvan jos mä jotain satun sanomaan.

Rähmä, nyt pitäisi lähteä ulos pimeään, kaupassa on pakko käydä, pyörällä.... Mulla oli vakaa aikomus lähteä tänään salillekin hoitamaan kivistäviä lihaksia mutta motivaatio loppui kun ne jarrut alkoi kiukutella ja tuli nälkäkin. Näköjään mä alan keksiä tekosyitä jo nyt, onhan mulla se kortti jo 3 päivää ollut ;-)

Vierailija

Olet tietenkin taas raskaana, että hänelle onkin aina hyvä tuuri. =)

Kysyinki että oisko siinä jotain pahaa niin hän tuumas suoraan että ei, hän tykkää lapsista ja haluaa hoitaa niin ja salaa varmaan vielä toivoo sitä lasta. Koska vielä noin 2-3kk sitten oli hyvinkin tarkka kumin käytöstä, nyt ei ole muistanu sitä yhtään eikä maininnut sanallakaan. Viikonloppuna mietittiin muuten ja uutta autoa että minkälainen se olisi, ja tulos oli että tila-auto 7:lle ja mahdollisuus poistaa ainakin 1 penkki että saa lisää tavaratilaa isommille reissuille jne... mutta ei pakettiauton tyylistä. =) No tänään on kuitenkin 34/29 ja menkkoja ei kuulu ei näy ja tk:n testi näytti negaa. Mutta niinkuin toisenkin raskauden kohdalla mikään pissatesti ei missään vaiheessa näyttänyt plussaa. Eli hoitaja käski ootella vielä jonku aikaa ja tuoda sitten uuden pissanäytteen ja jos edelleen on nega eikä kuukautia näy niin pitää käydä lääkärillä joka määrää verikokeet. Muita oireita ei ole kuin palelu ja nännien nipistely. Myöskään niitä menkkaoireita ei oo.

Hieman värisytti sydäntä tuo yksi kirjoitus, mutta yritän ainakin olla välittämättä siitä sen enempää. Minulla on ainakin hyvin turvallinen mieli tässä avioliitossa ja varsinkin viikonloppuna puhuttiin aika paljon monista asioista. Ja missään tapauksessa tämä mahdollinen neljäs vauva ei tule olemaan ikinä eron syy. Tokiahan eron mahdollisuus voi olla jossain hamassa tulevaisuudessa, mutta en ole ennustaja, mutta nyt tilanne näyttää meillä tosi hyvältä eikä semmoisia asioita mietitä etukäteen. Ja eiköhän mies pysyis lujana niiden kumien kanssa jos EI TODELLAKAAN MISSÄÄN TAPAUKSESSA haluais enää lapsia. Ainakin itse pysyisin. Tiedän tuttava pariskunnan jossa asia on toisin päin, mies haluaa vauvaa ylikaiken mutta nainen ei ole vielä mielestään valmis.

Vierailija

[color=green]Käy ihmeessä testauttamassa! Vaikuttaa lupaavalta...

Ja toivottavasti [b]Muumimammallekkin[/b] vielä testi näyttää plussaa!

Vierailija

Ei nää jutut täällä palstoilla aina kerro mitä miehen ja naisen välillä oikeasti tapahtuu ja miten perhe-elämää eletään. Mun mielestä on aika rankkaa lähteä noin vahvasti ketään arvostelemaan. Ja niinkun Leijona sanoi niin itsehän se mies harrastaa ilman kumia tietäen, että ehkäisyä ei käytetä. Ei mun mies vaan suostuis ilman ehkäisyä toimimaan jos ois ihan ehdoton ei. Täällä kun on niin helppo käydä muita arvostelemaan, mutta mistä sä voit oikeasti tietää millaisia ihmiset on luonnostaan...Luulempa jos vilkaisisi Leijonan perheeseen niin sieltä löytyisi ihan mukava lapsiperhe jonne saattaa olla vielä yksi taapero tulossa. +++

Vierailija

[color=darkorchid]Ihanaa, tänään on sitten virallisesti viimeinen pillereiden tehopäivä! Kun muistutin siitä miestä eilen, ei vaikuttanut olevan mitenkään paniikissa, oli hyväntuulinen koko illan. Sanoin: " Niin huomenna on sitten viimeinen pillereiden ehkäisytehopäivä.....*hiljaista*.....että sitten" Ja mies jatkoi:" että sitten tiedän. juu ok" . Lisäksi samalla selailin vauva-lehteä ja kertoilin joitakin juttuja sieltä. Tuli mieleen että kai sen on pakko tajuta että ei nuo ovistikut mitään ehkäise, vaan näyttävät se ajankohdan jolloin ehkäisyn tarve on..Ollaan kyllä' keksusteltu aiheesta. En todellakaan käsitä tuota miestä ollenkaan. Ei ole mitään kumejakaan vielä ostellut. No, varmaankin huomenna tuo.

Hannele, pianhan sulla on enää puolisen vuotta vauvan teon alkamiseen:)! Vaikka mikä tahansa aika taitaa tuntua liian pitkältä, ainakin mulla. Paitsi jos mies sanoisi että ensi viikolla. Oolen kokonaan luovuttanut noista aikatauluista puhumisen, osaksi siksi että tulee aina riita ja osaltaan siksi etten halua pettyä kun mies laukoo noita viisvuotissuunnitelmiaan.

Ai niin, sain tänään kutsun th-kokeisiin, marraskuun eka päivä ovat! Toivottavasti nyt pääsisin:)!

Mitäs Miitsu ja JennaJenette:)?

Hyvää päivän jatkoa kaikille![color/]

P.S Signeeraus, emme kaipaa kommenttejasi, kiitos vaan. Kuulostat liikaa kiihkoilijalta tai sitten olet mies.

Vierailija

olin ulkona poikiemme kanssa aamupäivästä saakka, ja meinasin jo apteekin kautta poiketa kotimatkalla, mutta en sitten mennytkään.

Eikä nyt tarvitsekaan, sillä kuukautiset alkoivatkin, heti kun kotiin päästiin ;O

Eli ei tulekaan sitten meille vielä vauvaa. Mutta ensi kiertoon paremmalla onnella ;)

Positiivista on nyt kuitenkin se, että kierto pysyi samana, eikä venähtänyt pitkäksi, kuten meillä aina tuppaa tapahtumaan kun vauvaa toivotellaan tervetulleeksi ;O

Kiva, että olemme saaneet seuraamme uuden kuumeilijan: Signeerauksen. Monennettakos kuumeilet?

Tervetuloa vaan joukkoomme, mutta ystävällisempään tyyliin voisit kirjoitella!

Olet jäävi sanomaan kuka tekee mitäkin tai mitenkin, joten kannattaisko pitää mölyt mahassa? ;O

Meitä on moneksi, ei voi muuta todeta!

Kaikesta huolimatta mukavaa keskiviikkoa, KAIKILLE! :)

Vierailija

[color=green]Ei ole ensimmäinen kerta kun törmään tuollaseen täällä, mutta kun en enää muista millä nimimerkillä sillon uhiteltiin... Ettei vain olis sama...

Vuonna 80 syntynythän on 25 vuotta, eli minun mielestä ihan sopivan ikäinen lapsia saamaan. Itse olen 24 ja välillä hirvittää se että kuinka vanhaksi tässä kerkeää elää ennenkuin lapsia saa!

Vierailija

Kirjoitin eilen väärin, sillä eilen oli kp 27/26-28, ja tänään siis 28/26-28, mutta kuukautiset eivät ainakaan vielä ole alkaneet.

Outoa pahoinvointia on, mikä iskee aina silloin tällöin. Ja rinnat ovat aristavat tuolta kainaloiden puolelta, ja tyystin puuttuu kuukautisia edeltävät oireet ;O

Milloinkahan uskaltautuisin testaamaan uudelleen? Ellei ne kuukautiset sitten salakavalasti ala.

Mikähän mahtaisi olla herkin testi? Apteekin omalla testasin toissa päivänä, mutta selkeä negatiivinen oli.

Yksi outo ilmiö siinä kyllä oli: tikun sisällä falskasi joku muovinen " nappi" ;O Normaaliako?

Normaali testiviiva siihen tuli ihan selvästi, että testi on suoritettu kyllä, mutta tuommoisia liikkuvia " nappeja" en ole ennen noissa nähnyt ;O

Tosin en ole testaillutkaan liki kolmeen vuoteen, joten oliskos joku uusi tekniikka saattanut astua kuvioihin ;O

Ulkona on turkasen kylmä, nollassa on mittari. Palelen jo valmiiksi, mutta ulos ajattelin piakkoin lähteä poikien kanssa.

Joululahjoja en ole kerennyt miettiä, mutta eilen taas havahduin, että pianhan se joulukin taas on ovella ;)

Olispa kiva, jos voisikin jouluna yllättää iloisesti ystäviä/tuttavia/sukulaisia kertomalla tulevasta perheenlisästä :)

JJ ja Miitsu! Hehkuttakaa ihmeessä täällä vauvajutuilla, niitä on mukava lueskella, ja olette ansainneet ilonne! :)

Itse omasta kokemuksestanikin tiedän sen onnen sekaisen tunteen, ei sitä pidä mikään sisällä, se paistaa varmaan kasvoiltakin ;)

Itse ainakin kun paljastin keskimmäistä odottaessani työpaikallani, että vauva on tulossa, niin työkaverit kommentoivat, että " kyllä me vähän jotakin epäiltiinkiin, jotenkin se huokui sun kasvoilta ja olemuksesta" ;O vaikka itse tunsin etenkin alkuaikoina itseni varsin kalpeaksi ja vetämättömäksi järkyttävän pahoinvoinnin takia.

Joo, nyt täällä alkaa olla semmoinen meno ja huuto päällä, että lähden pukemaan poikia ulkoilua varten, ja pääsen itsekkin happihyppelylle kylmään syysaamuun ;) *hrrr, palelen jo valmiiksi*

Pirtsakkaa keskiviikkoa!

Vierailija

Just joo, tosi lapselliselta vaikutat, nimimerkkisi kertonee ikäsi, ja se kertoo valitettavan paljon. Onko koskaan tullut mieleesikään, että myös MIEHELLÄ on oikeus KIELTÄYTYÄ vauvasta (oli se sitten ensimmäinen tai neljäs tai seitsemäs), vaikka parisuhteessa eletäänkin? Ja sitten ihmetellään, miksi avio/avoliitot hajoaa.

JOKAISELLA VAUVALLA ON OIKEUS SYNTYÄ TOIVOTTUNA TÄHÄN MAAILMAAN, molempien vanhempien - ja mielellään myös suvun - puolelta.

Vierailija

[color=green]Minä en kerennyt eilen etes vilkasta tuoretta vauvalehteä. Kiire ilta, kutoakkaan en kerennyt kuin muutaman rivin.

Eilen taisin järjestää vähän liikaa yllätyksiä miehelle, ensin oli vauvalehti oottamassa oven takana ja sitten vielä minun laukusta " sattui löytymään" pienen pieni body, joka oli niin suloinen etten voinut olla ostamatta! Mies tuumasi kun nähtiin että " mitä sää oot menny tilaamaan?!" Arvasin heti että jahas, nyt on vauvalehti kolahtanut luukusta! Mies iItsekin sanoi että olis varmaan ollut näkemisen arvoinen ilme sillä kun huomas lehden...

[b]Ilonalle:[/b] Älä huoli! Minä ainakin taidan vielä viipyä täällä! Välillä itsellekki tulee semmonen ahistus että " kaikkiko täällä on saanut jo miehen pään kääntymään ja nyt jo piinailevat" mutta eiköhän meitä vielä riitä jotka joutuvat odottelemaan...

[b]Merineito:[/b] No olipas sulla varsinainen ilta! Koitahan parantua flunssasta! =o)

Ja nyt töiden pariin...

Uusimmat

Suosituimmat