Voiko synnytyssupistukset olla kivuttomia?

Vierailija

mulla on rv 36 ja toinen raskaus. Oon ollu kolmesta saakka hereillä, kun supistelee vähän väliä, mutta ei koske. Jokin aika sitten rupesin seuraamaan supistelun väliä ja se on tasasen 10 min.

Kommentit (6)

Vierailija

heräsi siis 3 aikaan yöllä outoon tunteeseen, ja meni sairaalaan. vasta ponnistusvaiheessa alkoi tuntumaan jotain, ja lapsi oli ulkona ennen puoli neljää..

että todellakin helppo synnytys, ei ole ikinä mitään puudutteita tarvinnut, eikä kyllä olisi kerennyt saamaankaan.

eipä tehnyt enää kolmatta lasta, olisi varmaan syntynyt vartissa kotiin tai matkalle..

Vierailija

jos tasasesti on tullut noinkin pitkään mene näytille!

ei mulla ainakaan mitään hirveetä kipua ole ollut- menkkajomotusta ja paikat oli auki 4cm

Vierailija

Itselläni ei ollut yhtään kipeää supistusta, mutta kun menin sairaalan oli kohdunsuu auki 10 cm ja arvaa vaan jouksutettinkos minut suoraan synnytyssaliin?! Synnytyssalissa ehdin olla tasan 2 min. kun lapsi oli jo syntynyt:)

Minulla oli takana jokaksi aikaisempaakin synnytystä (nopeita nekin) ja siksi lähdin sairaalaan kun supistukset alkoivat, vaikka eivät kivuliaita olleetkaan...Onneksi lähdin!! Muuten ois lapsi syntynyt kotiin tai mikä vieläkin pahempaa autoon!!

Kyllä täysin kivuttomastikin siis voi synnyttää:) Harvemmin tosin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat