Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Acon10:llä haamuja testanneet - hjelppivä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi!

Sain pregent stickillä himmeääkin himmeämmän haamun kp28/28. Kp29 tuli acon10:t postissa. Silloinkin sain himmeän haamun, mutta selvemmän kuin edellisen päivän viiva kuitenkin. Tänään, kp30/28, testasin taas aconilla, mutta näyttää ettei tuo viiva ole vahvistunut yhtään :´(. Pitääkö tässä nyt valmistautua heti kättelyssä uuteen tuulimunaan? Oviksen on täytynyt olla kp14 tai 15.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten tarina on päättynyt?

Nimim. epätoivoinen

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Mulla oli tänään kaupungissa käyntiä, joten tulipahan mentyä apteekkiin ja sen kummemmin testejä vertailematta, otin unistepin kahden testin paketin. Aamupäivästä iltapäivään pidätin pissaa (5 h) ja tein testin. Sain hitusen vahvemman viivan kuin 2 pvää sitten pregent stickiin. Unistep ja pregent on " samanvahvuiset" testit. Olin jo aivan maani myynyt, mutta sain tuolla haahuissa niin paljon tsempitystä, että päätin ottaa vielä kuitenkin ihan rauhallisesti.

En tiedä milloin testaan uudestaan. En ainakaan huomenna. Uskaltaako tässä edes testata, jos ei se viiva vahvistukaan.

Onko sinulla oireita? Mulla on eilen ja tänään (nyt siis kp30/28) ollut rinnat kipeät ja olen väsyneempi kuin normaalisti.

Saa nyt nähdä, miten tässä käy. Toivottavasti hyvin meille molemmille! Mulla tosiaan kaksi km:a ja yksi tuulimuna takana (onneksi niitä ennen neljä lasta), joten välillä meinaa kyllä epätoivo iskeä.

Vierailija

eli ei mitään hyviä kokemuksia Aconista ja haamuista. Eka haamu kp27 (10 päivää ovulaatiosta) ja perään kolme muuta haamua. Viikko ekasta haamusta tuli vasta vahva viiva. Ja keskenmenohan se lopulta oli.

Mutta eikö sulla ole kuitenkin ollut ihan kunnon raskausoireita? Itse kun muistelen, niin oireeni oli niin paljon heikompia km-raskaudessa kuin onnistuneessa. Ja sanotaan vielä niin, että mulla oireet alkoi kyllä lupaavina (mm. etominen), mutta ne vähenivät jo vajaan viikon kuluttua ekasta haamusta. Toisekseen, mulla ne haamut eivät kertoneet tuulimunasta: alkio lähti ilmeisesti hyvin kehittymään, kun sykekin näkyi, mutta se oli kitukasvuinen.

Tsemppiä sulle kilokaupalla!

Vierailija

Siis mun laskujen mukaan sulla olis rv5+5 tänään (kohta rv5+6).

Neuvolaanhan voit soittaa ihan milloin vaan ja varata ekan ajan. Kyllä ne sieltä sanovat, millä viikoilla kannattaa tulla. Jos tarkoitat alkuraskauden ultraa, niin sinne kannattaa mennä, kun rv7 on yli. Monihan ei käy tuossa alkuraskauden ultrassa, mutta itse aion mennä, kun on noita epäonnistumisia takana. Mulla ultra-aika on 11.11. eli rv7+3. Jos tuossa ultrassa kaikki on kunnossa, niin sitten vasta varaan neuvolaan ajan. Tämäkin juontaa juurensa noista epäonnistumisista.

Tulehan tuonne odottajiin kesäkerttuihin kertomaan raskautesi etenemisestä ym. ;-).

neronja rv5+0

Vierailija

Miniasperin tai -disperin pitää veren juoksevana eli ehkäisee tukoksia verisuonissa.

Toivotaan, että näistä sinun ja minun haamuista syntyisi kuitenkin vauvat. Toivossa on hyvä elää ;-).

Vierailija

Eli itse olen rv 6+3, ja plussasin tosi haalealla haamulla tasan kaksi viikkoa sitten, rv 4+2. Silloin oli kp 30 ja ovis oli kp 16. Testasin myös kp 31, silloin aamuvirtsasta ja silloinkin tuli myös tosi haalea haamu.

Vahvan viivan sain testiin sitten vasta viikko tuosta ekasta testistä, senkin Acon 10:llä. sillon menkat siis yli viikon myöhässä.

Tähän asti kaikki mennyt ihan hyvin, odotan kyllä ekaa ultraa kuin kuuta nousevaa että saisi tietää että masussa tosiaan joku asustelee :)

Plussaonnea kaikille!

Vierailija

vaikken tietenkään nyt surullinenkaan ole, epäluuloinen vain ;-).

S@ga, onnea ensinnäkin hyvin menneestä ultrastasi! Ja itse toivon, että siellä masussani olisi ylipäätään se " pieni" . Tuulimuna on niin masentava, kun siinä ei alunalkaenkaan ole ollut mitään mahdollisuutta onnistua.

Todellinen yllätysplussa tämä kyllä oli. Mieshän oli ihan varma, että tästä kierrosta tärppää ja näki jo poikavauvan syntymästä unta (ennen kuin olin ensimmäistäkään testiä tehnyt). Toivottavasti mieheni olis todellakin ennustajaukko (pientä ennustajanvikaa siinä on kyllä ollut havaittavissa) ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin!

Toivottavasti meitä olis sitten kaksi isomahaista, kun seuraavan kerran tavataan ;-D. Se olis kyllä enemmän kuin mahtavaa!!!

Mutta kuulumisiin...

neronja rv 4+4

S@ga:

Lainaus:

En oo moneen päivään käyny täällä ja heti näin ihania uutisia :o) Pidetään kovasti peukkuja ja varpaita pystyssä, että pieni pysyy matkassa.

Minäkin sain acon 10 kp 26/ 27-34 päivillä haamun. Siitä meni useampi päivä ennekuin viiva vahvistui. Nyt se haamu on (viikko sitten oli se ultra) sellanen 3cm mittainen ihmisenalku. Siellä pikku jalkojaan heilutteli :o)

Harmi kun en päässy käymään sillon. Oli ne viikonlopun kestävät lasten synttärit. + ne valmistelut. Aika rankkaa touhua loppujen lopuksi. Nyt ovat tältä vuodelta sitten ohi.

Mutta lähen muihin hommeleihin tästä, kuulumisiin..

S@ga ja rv tasan 11

Vierailija

Itsellä on hyvä kokemus Acon10:stä. Sain siis myös sillä haamuja jotka päivä päivältä hieman vahvistuivat, muttei ikinä tullut mitenkään tosi vahvoiksi. lopulta en enään ajksanut testailla, vaan luotin että raskaana ollaan, ja ollaan edelleen =)

Onnittelut siis!

Pikkunen06 rv14+1

Vierailija

En oo moneen päivään käyny täällä ja heti näin ihania uutisia :o) Pidetään kovasti peukkuja ja varpaita pystyssä, että pieni pysyy matkassa.

Minäkin sain acon 10 kp 26/ 27-34 päivillä haamun. Siitä meni useampi päivä ennekuin viiva vahvistui. Nyt se haamu on (viikko sitten oli se ultra) sellanen 3cm mittainen ihmisenalku. Siellä pikku jalkojaan heilutteli :o)

Harmi kun en päässy käymään sillon. Oli ne viikonlopun kestävät lasten synttärit. + ne valmistelut. Aika rankkaa touhua loppujen lopuksi. Nyt ovat tältä vuodelta sitten ohi.

Mutta lähen muihin hommeleihin tästä, kuulumisiin..

S@ga ja rv tasan 11

Vierailija

En malttanut olla testaamatta tänä aamuna, kun eilen oli niin selkeät oireet. Välillä tuli todella paha olo ja muuten etoi enemmän tai vähemmän. Rinnat oli myös koko ajan kipeät. Niinpä siis päätin, että tänä aamuna testaan. Acon10:iin tuli kaksi viivaa. Enää ei siis voi puhua haamusta. Eihän se tulosviiva ollut läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta selvä viiva kuitenkin ja se viiva alkoi näkyä testissä minuutin sisällä testin kastumisesta.

Olen nyt todella kypsä tuohon eri testien viivojen vertailuun. Tekee mieli heittää roskiin koko testit. Varasin ultra-ajan 11.11. Silloin pitäis olla rv7+3, joten eiköhän viimeistään siellä selviä, mistä tässä on kysymys (ellei mene kesken ennen sitä). Toivottavasti olis normaali ja kestävä raskaus.

Sorry, nyt mä en oo varma nikistäsi, oliko se Kesäheinä? Oletko testaillut? Tule sit kertomaan tuloksista. Toivottavasti sullakin haamu vahvistuu!!!

Vierailija

näistä aconeita nimittäin. Mukamas niin herkkiä testejä niiden pitäisi olla ja sitten kuitenkin haamuja helposti näyttävät. Näistä acon-haamuistahan täällä kovasti tuossa kesällä keskusteltiinkin, kun haulla katselin.

Itse siis testasin haamut/haaleat viivat (jatkuvasti vahvistuivat kuitenkin) aconilla kp 28/28-32, kp29 ja kp31. Kp 32 haalea viiva Apteekin omalla. Vihonviimeisen, eli viidennen testin tein kp 41 ja silloin piirtyi tumma ja vahva viiva Apteekin omaan heti. Raskaushormonimäärä mitattiin verestä kp 6+2 ja se oli ihan normaali, että tiedä sitten mitä nämä haamut meinasivat. JA oliko niillä mitään tekemistä sen tosiasian kanssa, että sikiö sitten kuitenkin kuoli rv 13?? Rv 12+5 np-ultrassa kaikki oli vielä niinkuin pitääkin.

Toivotaan, että pelkosi on aiheeton, neronja, ja että viivat alkaisivat vahvistua!

Vierailija

Kesäheinä, testasitko tänään vai saitko vielä " hillittyä" itsesi? Minä en testannut. Jospa jaksaisin sinne sunnuntaille odottaa. Tänään on kyllä ilmennyt jo pahaa oloakin, joten katson kyllä itsekin olevani tällä hetkellä raskaana (niinhän sinäkin olet!). Toivottavasti se nyt vaan kestäisi ja kaikki olis hyvin.

Kyllä alaselkäkipua voi hyvinkin olla alkuraskaudesta. Mulla kaavittiin tuulimuna heinäkuussa. En usko, että siitä on voinut jäädä hcg kummittelemaan. Ilmoittelehan, kun testaat uudestaan. Lähden huomenna iltapäivällä reissuun, yksi yö ollaan poissa, joten älä ihmettele, jos minusta ei kuulu ;-).

Pikkuhapsiainen, milloin sulla on eka ultra? Onnea sinne ultraan ja onnea koko odotukseen! Uskotaan ja luotetaan, että kaikki sujuu hyvin. Kyllähän moni näkyy noista haamuista vauvojakin saavan ;-).

Mikaela, kiitos peukutuksista. Aloin muistella, että oletkos sinä helmisimpukoissa? Sieltähän itse kesällä putosin. Hyvin on sinulla jo viikkoja kasassa :-). Onnellista odotusta jatkossakin!!!

neronja rv4+ (sain rohkeuden puuskan ja laitoin nuo viikot tohon... ;-)

Vierailija

Olipa ihana lukea tollaisia kirjoituksia!!! Tuli oikein hyvälle tuulelle. Koska itse meinaat testata uudestaan? Mä niin vannoin tänään, että testaan vasta ensi viikolla, että varmasti on jotain mitä odottaa (ellei mekat ala) mutta en tiedä maltanko. Teki jo äsken mieli tehdä uusi testi.

Mä en jotenkaan yhtään usko raskauden mahdollisuuteen. Vaikka silti kokoajan toivon ja salaa ajattelen jo tulevaisuutta. Ihan hullua!

Mä ilmoitan vielä sulle, miten tässä käy. Toivotaan parasta, peukut pystyyn!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat