Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ziisus mikä yö..

Vierailija

En sitten jaksanut yöllä enää lähteä palvelemaaan kohta 2-vuotiasta, joten sillä jäi nyt sitten yömaidot saamatta.. TIedän tiedän, ei ton ikäisen tarttis enää yöllä saada mitään, mut niin se vaan nyt on ollu. Oon yh ja jotenkin tuntuu että pääsee helpommalla kun hakee sen maitopullon sille ja pääsee jatkaa uniaan. Nyt oon kuitenkin siinä pisteessä että oon yksinkertaisesti niin väsyny, että kaks vuotiaan karjuminen ei tunnu missään, en vain pääse sängystä ylös.. Joten vissiin aika hyvä sauma vierottaa toinen pullosta. Viime yö oli kuitenkin kauheeta karjumista, toinen todellakin osoitti mielipiteensä koko kasvuotiaan raivolla. Osaakohan kukaan sanoa montako yötä tätä kestää? Oisko parempi nyt kertaheitolla hävittää tuttipullot kokonaan käytöstä vai edetä pikkuhiljaa?

Kommentit (3)

Vierailija

uutaa jokusen päivän mutta unohtaa.

meillä tosin on vieroitettu antamalla öisin vain vesipullo- se ei paljon kiinnosta ja jää sitten koko yösyönti.

jaksuja!

Vierailija

Jossain vaiheessa meni jo yö niin ettei herännyt, mutta nyt on alkanut taas ihan mahdoton yörumba. Siitä varmaan tää tajuton väsymyksenikin johtuu.. Toivon että mahdollisimman pian saisin alkaa nukkumaan kokonaisia yöunia..ap

momentti:

Lainaus:

uutaa jokusen päivän mutta unohtaa.

meillä tosin on vieroitettu antamalla öisin vain vesipullo- se ei paljon kiinnosta ja jää sitten koko yösyönti.

jaksuja!

Uusimmat

Suosituimmat