******HEINÄHATUT VK 42******

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei Heinikset!! Täällä on ollut kumman hiljaista meidän osalta, joten koitetaanpa ryhdistäytyä ettei koko ryhmä kuivu kokoon!! Tuskinpa kaikki vielä plussanneetkaan ovat:)

Toinen vauva on ollut viime aikoina aika paljon mielessä, mutta jotenkin sekavin tuntein. Toisaalta olisi niin ihana saada vauva mahdollisimman pian ettei ikäerosta tulisi ihan valtava (esikoinen 2v 1kk), mutta toisaalta taas yhden lapsen kanssa on kaikki niin helppoa. Esikoisen kanssa oltiin paljon muiden mammakavereiden kanssa kahviloissa ja ulkona syömässä, kävelyillä, muskarissa, vauvauinnissa, jne. mutta miten ihmeessä teet tämän kaiken kanden lapsen kanssa?? Eipä niitä ihan heittämällä kai voi vaunuihinkaan laitta ja painella kaupungille, rytmitkin saattaa kai olla mitä sattuu. No joo, kai se sitten jotenkin suttaantuu. Kun nyt yrittäisi taas tulla raskaaksi ensin:)

Oma napa: Km:n jälkeen alkoi menkat kp 26 ja kesti 1,5 viikkoa. Viime viikolla yhtäkkiä kp 17 alkoi yhdynnän aikana runsas verinen vuoto, joka kesti kuitenkin vain yön yli ja tiputellen seuraavaan päivään. Nyt olen suu ymmyrkäisenä että mennäänkö taas kp 5 noiden pikamenkkojen jälkeen vai mitä ihmettä. Ehkäpä täytyy laskea niin. Sinänsä harmi, sillä ollaan kyllä tosiaankin panostettu tuon kakkosen tekemiseen viimeaikoina:)

Kertokaahan muutkin kuulumisia!!

Kommentit (5)

Vierailija

Jospa se vuoto oli normaalia runsaampi ovulaatio vuoto?? Sehän on yleensä kirkasta verta mitä sieltä tulee. Ajallisesti vois täsmätä ihan hyvin ;)

Vierailija

Kp 53, eikä menkoista mitään havaintoa. Ilmeisesti hormonit ovat pahemman kerran sekaisin. Masentavaa, kaipa sitä täytyy kohtapuoliin soitella gyneaikaa, jotta pääsisi selvyyteen siitä, mitä tälle tilanteelle voisi tehdä.

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, hormonikierukan poistamisen jälkeen kierron pitäisi pysyä ennallaan, sillä kiertohan on koko ajan ollut olemassa, vaikkei vuotoa olekaan ollut. Olen sitten varmaankin onnistunut liialla vauvakuumeella saamaan elimistöni häiriötilaan...herää kysymys, että minkähän vuoksi olen ylipäätään käyttänyt ehkäisyä kaikki nämä vuodet, kun tämä raskaaksi tuleminen on niin kovin vaikeaa?

Ehkä ensi viikolla on parempi mieli. Tulisi nyt ne menkat, jotta pääsisimme uuteen yritykseen.

Vierailija

Tuo ajatus kävi kyllä varovasti minunkin mielessäni, mutta jotenkin se koko vuoto oli niin kummallista että epäilen vahvasti että se voisi ovulaatioonkaan liittyä... Jokin ihme ryöpsähdys se kuitenkin oli. Soitin eilen gynellekin, mutta hän ei sanonut siihen oikein juuta eikä jaata. Sanoi vaan, että tuollaista voi sattua km:n jälkeen. Hän sanoi myös, että km:n jälkeen voi mennä hetken aikaa ennen kuin uusi munasolu irtoaa vaikka menkkavuotoa tulisikin. Että jippii, se nyt ei ainakaan kohottanut mielialaa...

Mutta katsotaan nyt päivä kerrallaan. Yritän ajatella, että olen nyt menossa kp 6 ja että ne olivat superpikaiset menkat:)

Vierailija

Nyt menossa kp31/32-36 eli tosi jännät ajat käsillä. Vielä kun jaksaisi odottaa viikonloppuun niin sit vois testailla, ellei sitten täti pääse täti yllättämään ennen sitä.

Rinnat ovat kyllä arat, et toiveet on korkealla;)

Kolmatta täällä kovasti toivotaan pojan ja tytön lisäksi pyörimään. Vauvakuume aivan valtava ja asiaa ei yhtään helpota, kun serkuilta tulee koko ajan viestejä niille on vauva jo tuloillaan. Ja yksi serkuista sai juuri äskettäin pienen tytön. Odotan aikaa kun voin heille kertoa omia uutisiani. Toivottavasti tähän ei mene enää kauan aikaa. Toiveet on sen verran korkealla et tässä kierrossa olisi tärpännyt.

Plussasäteitä kaikille!+++++++++++++++++++++++

Pirpana♥

Vierailija

Tänne ei mitään uutta, pahaolo vaivaa, väsyttää, maha on turvoksissa. Ensi viikolla olisi ensimmäinen neuvola, sitä odotellessa.

Edelleenkään ei olla kerrottu kenellekään. Tosin kun tämä mun maha on niin turvoksissa että tarkkasilmäisempi vois jo hoksata. Yritän kyllä pukeutua huppareihin yms. löysiin vaatteisiin.

Olin aiemmin laskenut rv:t viikolla pieleen, eli nyt mennään siellä missä pitääkin laskurin mukaan eli 9 viikolla.

Mukavaa viikkoa heinähatuille ja plussasäteitä!!! :)

Red_Cat rv 8+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat