esiteltäisiinkö itsemme? ketä meitä täällä sateenkaari puolella on =)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

eli meillä on poika kohta 3vee, biologinen äiti (minä) ja naiseni, jota poika kutsuu etunimellä. Olemme olleet yhdessä koko pojan pienen elämän ajan.

Onnellinen " uusperhe" /sateenkaari perhe. Haaveena myös toinen, yhteinen lapsi.. =)

Kommentit (7)

Vierailija

... täällä kirjoittelee se äiti tuosta perheestä! Hyvin on mennyt tähän asti vaikka valitettavasti olen ollut masentunut (tuskin liittyy erityisemmin yksinhuoltajuuteen, tämä oli tietoinen ratkaisu).

TuuliEmilialta kysyisin, mitähän tarkoitusta viestisi palveli?

Olisi kiva jos me perinteisestä perhemallista eroavat saisimme enemmän positiivista julkisuutta, eikä meitä pidettäisi niin marginaalisina (mitä emme ole!). Tuo lakiin liiittyvä riepotus on todella masentanut. Onneksi enemmistöllä ihmisistä on sydän ja järki paikallaan.

Vierailija

Hei kaikki sateenkaariperheet!

Osallistun tällä hetkellä vaimot vaihtoon ohjelmaan (2.pv:ää vaihdossa) ja minutpa lätkäistiin sateenkaariperheeseen. Olen siinä onnellisessa asemassa, että olen päässyt tänne tämän kaiken kokemaan. Arvostan teitä todella!!

Äiti (kotona 3v tyttö ja 1v poika sekä mies)

Vierailija

jossa puhutaan sateenkaariperheistä ja monenlaisista tavoista saada lapsi ja/tai olla lapsen vanhempana.

mutta jos kunnioitettaisiin otsikkoa ja jatkettaisiin esittelyä..

kahden lapsen ja kahden aikuisen perhe täällä, tavallista lapsiperhe-elämää elelemme ja ihmettelemme lastemme kasvua.. :)

Vierailija

vaikka harvakseltaan käynkin nykysin.

meidän perheeseen kuuluu kaksi äitiä ja lapset tyttö 4,5v ja poika kohta 2v. lisäksi 4 koiraa ja kaksi kissaa.

omassa yhteisessä kodissamme.

(hauska yhteen sattuma aikasemman kirjoittajan kanssa. mekin ilmeisesti ollaa osallistumassa vaimot vaihtoon ohjelmaan. koekuvaus perjantaina. )

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat