tuli kutsu valmistujaisjuhlaan 24 h tuntia ennen juhlaa- olisitko sinä mennyt?

Vierailija

- kutsu tuli pienten lasten äidille perheineen tutun valmistujaisjuhliin 24 h ennen juhlia---ei vaan oikein onnistu minulla ja perheellä noin pian lähteminen-

- oliko kyseessä vain rutiinikutsu- tyyliin "tuli ainakin kutsuttua"?

- olisitko itse ehtinyt lähteä lapsikatraan kanssa juhliin noin pian?

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

...erityislapsen kohtelua ja huomioitin varten?

Mutta onhan tuo oikeasti lyhyt varoitusaika. Meillä kyllä lähtö olis onnistunut, jos olisin halunnut mennä. Välillä lähdetään puolen tunnin varoitusajalla, vaikka lapsia on neljä..

Vierailija

Mietin tässä viikonloppuna juuri...

Sukulainen valmistui ja kuulin siitä vasta perjantaina ohimennen. Henkilö keneltä kuulin asiasta oli kutsuttu juhliin ja hän selvästi hämmästyi etten tiennyt asiasta. Hän kävi selittelemään että "ei sinne varsinaisesti ole kutsuttu että tällain kun sana kiertää".

Äitini meinasi että valmistumisjuhliin voi mennä kutsumattakin, mutta ei tullut kyllä mieleenkään. Tapasimme valmistujan ja hänen vanhempansa pari viikkoa aiemmin eikä he puhuneet mitään juhlista joten ajattelin että emme ilmeisesti olleet tervetulleita juhlaan joten ei käynyt eilen mielessäkään että olisimme menneet.

Muut oli ilmiselvästi kutsuttu, se kävi kyllä ilmi sukulaisen puheesta vaikka hän muuta selittikin.

Vierailija

En vedä hernettä nenuuni siitä, ettei kutsu ole tullut ajoissa (ja valmistujaisiin ei aina edes kutsuta vaan sinne mennään usein ilman kutsua), vaan katson, onko mun muuten mahdollista mennä = onko vaatteita, onko muuta menoa, jaksaako lapset, miten pääsen juhlapaikalle jne.

Vierailija

aiemmin edes hänen mieleensä? Kutsui sitten kohteliaisuuden pakottamana?

Lainaus:

- kutsu tuli pienten lasten äidille perheineen tutun valmistujaisjuhliin 24 h ennen juhlia---ei vaan oikein onnistu minulla ja perheellä noin pian lähteminen-

- oliko kyseessä vain rutiinikutsu- tyyliin "tuli ainakin kutsuttua"?

- olisitko itse ehtinyt lähteä lapsikatraan kanssa juhliin noin pian?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat