Ei niistä lääkkeistä pitkä ilo ollut...

Vierailija

Mulla siis ollut ongelmana se että kierto on 26päivää ja vuodan sen kokoajan. Tullut aina kunnon kuukautiset ja sitten tuhruttanut loppukierron.

Keltarauhashormoonia ja estrogeeniä on kokeiltu ilman mitään apua.

Nyt sitten tässä kierrossa oli ekaa kertaa clomifen käytössä. Ja mä tosiaan olin vuotamatta hurjat 10päivää kuukautisten jälkeen. Aivan uskomatonta.

Mutta, eilen sitten kp16 voin pahoin ja närästi sekä vatsaan koski. Ja illalla jäikin paperiin pyyhittäessä verta. Ihme kyllä nyt yöllä ei ole verta tullut. Mutta kokoajan on kyllä sellainen tunne että kohta sitä tulee taas...

Joko nuo clomitkaan eivät saa multa tuhruttelua loppumaan. Tai sitten kun aloitin kp15 terolutit ne aiheuttaa tuhruttelua.. päätin jättää ne nyt pois, niin katsotaan miten käy....

kellään kokeneemmalla ideoita mistä voisi olla kyse?

Meillä se tilanne että vuoden loppuun on aikaa clomeilla saada vauva aikaiseksi... sitten on varattava aika lapsettomuuspolille.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

se jo helpottaisi elämää kummasti jos ei einää tarvitsi vuotaa jatkuvasti vaan olisi vain normaalit kuukautiset. Ja raskaus olisi ihana asia jos senkin samalla saisi...

Mitään syytä näille mun vuodoille ei ole löytynyt, kokeillaan vaan erilaisia lääkkeitä jotta nähdään miten käy...

t:ap

Vierailija

Mulla kohdussa oleva myooma aiheutti jatkuvaa turhruttelua. Hoidoilla saatiin kuitenkin raskaus alkamaan ja synnytyksen jälkeen tilanne ollut auvoisempi. Jos sua ei ole vielä kunnolla gynellä ultrattu kannattaa pyytää sitä. Myoomien pitäisi näkyä ultrassa!

Lapsilykkyä!

Vierailija

Älä nyt vielä masennu, vaan katso jatkuuko tuhru. Tiedätkö muuten oletko ovuloinut noissa kierroissa kun olet tuhruttanut koko ajan?

Ikävältä kuulostaa tilanteesi, mutta toivotaan nyt, että lääkkeistä löytyy sinulle vielä apu. Itsekin sain esikoiseni aikoinaan clomien avulla.

Vierailija

Miksi tämä on niin vaikeaa...liekkö olemassakaan lääkkeitä joilla mun tuhrut saadaan kuriin.

E-pillerit vois toimia, mutta kun raskautta toivotaan niin ei niitä en kyllä käytä.

ei kai tässä auta muu kuin syödä loppuvuosi hyödyttömiä lääkkeitä ja sitten mennä taas tutkittavaksi ja kuulemaan että ei tässä oikein mitään voi tehdä.

Vituttaa aika rankasti.

Vierailija

eikä niistä ole ollut mitään apua... primolutit olen myös kokeillut.

Ei nuo terot taida mulla auttaa mitään...lääkärikin sanoi että samakai sun on niitä syödä jos sulla niitä on...

t.ap

Vierailija

tilenteeni olen kyllä selittänyt siellä ja tervetulleeksi minut on toivotettu.

olen tosiaan pienen tytön äiti, pian 1v synttäreitä juhlitaan.

samantyyppistä ongelmaa oli jo ennenkuin tulin raskaaksi. Mutta paheni siis vain synnytyksen jälkeen.

Kiitos teille jotka jaksatte kannustaa. Ja tämä yksi... eikö minulla ole muka oikeus selvittää missä on vika ja yrittää keksiä siihen ratkaisu. Vain pitäisikö minun vain vuotaa koska yksi lapsi on jo?

Tottakai tilanteeni on aivan erilainen kuin niillä jotka eivät ensimmäistäkään saa... mutta eikö minulla silti ole oikeus vaatia hoitoa ja saada sitä koska selvä ongelma on olemassa?

Sillä ei todellakaan ole mukavaa vuotaa jatkuvasti ilman että syytä on selvillä.

Vierailija

Sen vuoksi Clomifen-hoidon aikana on ehdottoman tärkeää käyttää keltarauhashormonia (miksi ihmeessä sinulla ei ole Lugesteron käytössä??), etenkin jos on veristä vuotoa!!!! Kaikkein typerin temppu ikinä nyt on jättää Terolutit pois!!!

Vierailija

6 kiitos... voihan sitä aina mielessä toivoa että tuhrua ei tulisi enempää, eikä vuotoakaan. Mutta vuosi tässä jo lasta toivottu niin ei jaksa intoili ettei joudu pettymään. Clomit kyllä nostattivat mielialaa, mutta eiköhän tuo tuhru tarkoita kuukautisia. Ja vaikka nyt sitä onkin tullut vasta kerran niin jatkuu varmasti vielä...

mä tiedän nyt suhtautuvani kauhean negatiivisesti tähän...mutta ei enää oikein jaksa ajatella positiivisesti

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat