Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*********Heinäsirkat keskiviikkoa***********

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Tässä pinon tynkää :) Tänä aamuna taas kerran en saanut pidettyä näppejäni erossa testeistä! On se kumma juttu! :# Ja tuttu tyhjä testi-ikkunahan sieltä tuli :/ Kyllä tipun niiiiiiin korkeelta jos en ookkaan raskaana, kun on oireita vaikka miten paljon. Tänään vasta 25/28 tosin ja testasin Predictorilla joka ei kuulemma oo kaikkein herkimpiä... Hermot menee tähän odotteluun!!!! :# Että ei tänään kovin posit. mielellä :( Meidän lemmikkiliskokin kuoli eilen :(((( Piina siis jatkuu edelleen. Voispa olla niinkuin mies ettei ajattelis koko asiaa...

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Heti alkaa " valituksella" ...

Täällä siis menossa kp jotain about 80 (normaalisti n. 33-36). No, eilen tein testin, kun ajattelin että olisiko ollut niin, että aiempi testi näytti väärin... sama negahan sieltä tuli :( (nyt testasin apteekin omalla)

Viime viikolla jo ajattelin että JEE, menkat alkaa kun tuli pari päivää ruskeaa tuhrua, mutta ei. Siis kyllä v...ttaa!!!

Turha kai tässä on raskautta toivoa, kun ei ole menkkojakaan?!?!!

On se kumma, että menkat häviää just silloin, kun jätettiin kumit pois...

Enpä tiedä, sattuisiko la heinäkuulle (luultavasti kyllä) jos raskaaksi tulisin, mutta kiva täällä on pinoilla :) ihana lukea muiden plussa uutisia, niistä saa itsekin toivoa! Ehkä meillekin joskus... Kaipa se on otettava kohta yhteyttä terkkariin, jos ei noita menkkoja ala näkymään...

Mutta nyt taidan tarttua imuriin, palaillaan taas :)

Vierailija

koska tuntuu niin turhalta pudota maan tasalle ku ei kumminkaan tärppää. Olipa pessimisesti ajateltu :)

Menossa kp 23/29-35. Yritetty pikkukakkosta toukokuusta lähtien. En oo ovistikkuja käyttänyt vielä kun olevinaan olen sen tuntenut. Pitäis kait ne tikut ottaa käyttöön.

Oireita ei tällä hetkellä oo mitään. Viime kierrossa vaikka kuinka paljon;kuvotusta,lämmöt koholla. Oisko tullut sitten varhainen keskenmeno ku en oo testaillut.

Nyt olen flunssassa mutta se ei johdu varmaan raskaudesta sillä meillä koko porukka on flunssassa

Vierailija

moonagirl, mulla olisi lauantaina 26/34-36, joten matkaa olisi vielä siihen kun kuukautisten pitäisi alkaa.

Luotan kuitenki siihen että mulla tuo Acon10 näyttää jos siellä on jotain :D

Olen myös kuullut montaa mielipidettä Aconista, mutta myös predictorista. Sekin tietysti vaikuttaa että kuinka pian ne hormoonit alkavat kehittyä, Veeti pojasta (2v) olin rv5 ennenkuin näkyi, joten vaikka lauantaina ei vielä näy niin odotan maltillisesti kp 38/36. Kiertoni on pidentynyt 2:lla päivällä joka kuukausi, joten sillä tuo 2 päivää yli normaalin kierron. Siihen on muuten VIELÄ 15 vrk!! Eikä.. :/

Vierailija

Pakko uteliaisuuttani kysyä, että onko sulla ennestään tyttöjä vai poikia? =)

Mä oon kakkosen kohdalla yrittäny säätää tuon ajankohdan just tuohon noin 3-4 vrk ennen ovista, kun halusin toisen tytön ja se onnistuikin! (ekan kohdalla en vielä osannu näin varmistella, syötin vaan ukolle ladyvitaplussaa yrityksen aikana! =) )

Saas nähdä miten nyt käy, jos on tärpännyt. Meillä pupultiin 3vrk ennen ovista ja sitten samana iltana kun ovis oli. Tyttötrio kuulostas kivalta.. =) vaikken kyllä poikaakaan tällä kertaa pistäs pahakseni!

No mä meen taas pikkasen asioden edelle tapani mukaan..

Vierailija

Kiitos piipaa00! ilman sua olisin jo hanskat heittänyt tiskiin. tuli tossa mieleen että niinhän se oli kakkosenkin kohdalla. Oltiin oltu 3vrk ennen ovista hommissa ja silti tulin raskaaksi. Mulle on ihan sama missä kuussa raskautus kunhan ei marraskuussa " heh, heh " . Nimittäin kaksi on jo siitä kuusta. Mies heitti vitsinä kun alettiin yrittämään et meillä onnistuu vain marras vauvat. Alussa tuntui et haluan kevät tai kesä babyn mut nyt on ihan sama kun tulis vain raskaaksi. Onhan tässä kohta puol vuotta yritystä takana. Ekasta tulin tuosta vain ja tokaa yritettin vuoden päivät.

Vierailija

Meillä tytöt ottivat tulokkaan vastaan todella hyvin, mutta tosiaan meillä 7v ei ollut ainokainen, joten ei voi ihan verrata tätä tilannetta.

Onhan tuo ikäero niin suuri, jotta isosiskoista ei ole enää tälle kuopukselle seuraa, kun heillä on omat kaverinsa ja leikkinsä ja sillähän nyt olisi kiva saada vielä kuopuksellekin kaveri.

Nyt vaan taas tänään tuntuu koko vauvan " teko" niin vaikealta, että ihan v.....aa! Aamulla tosiaan tein sen melkein yhtä vahvan testiviivan kuin kontrollikin ja ajattelin, että testaan vielä nyt illemmalla uudestaan jos ovis olisikin jo tänä iltana. Nyt se testi näytti taas ihan negaa... Siis, eihän se voi olla niin, että hormoonihuippu olisi ollut esim. eilisiltana ja ovis tänään? Luulisi sen hormoonitason pysyvän vähän pidempään koholla. Meilläkin mies tulee vasta illalla myöhään pois reissusta, joten jos se ovis olikin eilisiltana niin peli on sitten menetetty!

Vierailija

paketissa on vielä :) en tosin tiedä kuin kauan. Mulla on ihan samanlaiset oireet kuin sinullakin ja niitä hermoja ja malttia minäkin kaipailen. Vielä en oo testiin koskenut kun vähän eipäilen tuota Aconia. Kun se on niin herkkä niin se voi näyttää plussana kiinnittymisyrityksen, sitten olisi TODELLA suuri pettymys menkoista. *etsii syytä ettei testais vielä*

Kun jaksais odottaa edes viikonloppuun...heh mun testaus aikataulu aikaistuu koko ajan, tällä menolla testaan jo huomenna :)

Missäs vaiheessa sun kierto olikaan..? Joko ens viikolla testaat?

nellariina *kädet kahlittuna ettei pääse testiin käsiks*

Vierailija

Jaja! Mä sain myöskin vaan lähes yhtä paksun viivan ovistestissä ja seuraavana aamuna selvän negan. Eli tiedän miten ärsyttävää voi olla, kun ei voi toisaalta olla ihan varma, että on ees ovuloinu.

Toisaalta kyllä luulen tunnistaneeeni sen ja nyt 10 vrk jälkeen oon jo bongannu sopivia oireitakin. Ihmeellisiä alavatsakipujakin joita en muista aeimmissa raskauksissa olleen. Toivottavasti eivät enteile tätiä kuitenkaan..

Mä tunnustaudun myös hätäiseks, oon tehny jo kaks negatestiä.. *nolo*.. Mut kun kaks kiertoo ollu vasta synnytyksen jälkeen ja nekin pitkiä niin mistäpä sen vois tietää millonka vois oikeesti testata! =)

Tänään siis kp 29/39(50). Taidan säästää viimesen markettitestin viikonloppuun, viimeks sain muuten ihan selvän mutta haalean plussan jo 25/28 ja prismasta ostetulla halpis pregentillä!

Mäkin muuten imetän vielä kakkosta, ja pääsääntöisesti. Neiti on nyt pian 8kk jna 2 kk vasta ollaan maisteltu kiinteitä. Määrät on ollu aikas pieniä vielä, taitaa olla aika ruveta lisäämään sitä ja vähentämään imetystä.

Esikoinen muuten lopetti just samaan aikaan imemisen, kun aloin odottaa kakkosta. Hän oli silloin 7kk, nyt 2v1kk. Toivottavasti se ei tarkota sitä, että mä en ois raskaana,kun tälle kakkoselle kyllä vielä rinta maistuu.. Kaikkee sitä pitää murehtiakin!

Nipsulle piti vielä sanoa, että älä vielä hylkää heinäsirkkahaavetta! Jos oot just ovuloinu ja la-su pupuillu niin hyvinkin on saattaneet simpat ehtiä hommansa hoitamaan! Tänäänhän on vasta kesikiviikko ja nehän voivat elää hyvinkin 5vrk, jopa viikonkin! *peukutukset*

Ja kovasti peukutuksia koko porukalle! Kiva kun meitä on jo monta ja ollaan näin aktiivisiakin! =)

Vierailija

nellariina: Mulla nyt kp 23/34-36, eli perjantaina tulisi 7 päivää ovulaatiosta, mutta yritän oikeasti kanssa vitkuttaa tuota testailua ettei montaa kertaa tarvitse sitä negaa katsella testissä ennenkun täti tulee..

Kolme kappaletta Acon10 kyllä kaapissa olisi, mutta ajattelin testata sunnuntaina ensimmäisen kerran.. VASTA! ja sekin että jos ei näytä muuta kun negaa niin silti ajattelee että jos ei vielä näykään.. siis niin raastavaa tämä odotus.. :/

Vierailija

On mulla oikeasti muutakin elämää kun istua koneella, mutta kirjottelenpa kuitenki taas :D

Tuli vaan yhtäkkiä sellanen olo et mun mahassa on vauva, siis pelottavaa! Vatsa on turvoksissa, mitä se oli Veetistäkin ja muutenki sellanen " täys" olo :D Siis olo kuin omenalla, no ei vaan! ;)

Täälläköhän sitä sanoin vai missä, mutta tuli yksi ilta, olisikohan ollut perjantai, sellainen tyytyväinen hymy huulilla että tässä sitä sitten ollaan taas raskaana.. Herranjumala jos se täti nyt tuleekin, tipahdan kyllä sitten sellaisella ryminällä ettei tosikaan :( Yhden lapsen äiti ja näin höpsö taas.. :D

Vierailija

Heips!

Joo, meillä on kanssa poika 1v4kk, eli melkein samanikäiset nassikat meillä :) Meillä ei enää tisutella, poika lopetti jo 6kk ikäisenä, olisin varmaan imettänyt pitempäänkin, mutta kun ei maistunut niin ei. Joo, mäkin oon kuullut että se maidon koostumus muuttuu kun tulee raskaaksi! Että jospa se sulla olis SITÄ :) Vieläkö teillä muillakin joilla on jo ennestään lapsia valvotaan öisin? Meillä poitsu herää 2-3 kertaa yössä (nukahtaa kyllä heti takas omaan sänkyyn kun saa tutin), en tiedä miksi, varmaan vaan nukkuu levottomasti ja käy päivän asioita läpi, olen kuullut että se liittyisi tuohon ikäkauteen. Hieman mietityttää että miten sitä jaksaa jos on raskaana ja mulla ainakin oli pahoinvointi paljon pahempaa jos oli väsynyt. Mullakin oireet jatkuu, pahoinvoiti ja pyörrytys, rintojen särky ja metallin maku suussa, ärtymys/itkuherkkyys ja iltaisin on ollut ihme kuumotusta, hirveen kuuma iho, mutta silti saattaa palella? Outoa. Oon kyllä ihme tapaus jos osaan kuvitella näin hirveesti oireita ja en ookkaan raskaana :DDDD Voi kun lauantai tulis pian!

Paksuja plussia toivotellen,

Moonagirl kp25/28

Vierailija

Miten aika voi olla näin pitkä.. *huokaa*

Tänään kp 23/36, ja ovis oli viime perjantai/lauantai joten PERIAATTEESSA Acon10 vois testata jo tän viikon lopulla, kun niissähän olis se 7-11 päivää oviksesta..

Hitsi kun olis niin fiksu eikä testais, ei ainakaan pettyis jos menee vaikka kesken ihan ekoina päivinä, mitä tapahtuu usein. Apteekin testit estäis sen pettymyksen. Mutta itseni tuntien olen lauantaina vessassa testailemassa..

Miten te muut meinaatte, siis koska testata? Tästä ollut puhettakin jo, mutta muisti pettää..

Vierailija

Tänne ei mitään uutta kuulu, oireet jatkuu edelleen. Voivat tosin johtua flunssasta, lämpöä oli eilen 37,2, jotain vatsaflunssaa varmaan.

Pessimistinen olen tämänkin kierron suhteen, miksi tärppäisi nyt kun ei aiemminkaan...ens viikolla testailen jos kerkiin, eikä täti yllätä.

Plussaonnea kaikille!

nellariina, kp17/24

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat